Kwaliteit vertaling

VebaBox Belux & France

Zeer snel en correct werk afgeleverd, bedankt.

FormatF Productions

Snelle offertebehandeling, redelijk document aangeleverd gekregen drie minuten voor de deadline (het werd even spannend haha). Niet zo perfect als gehoopt, vooral omdat de allereerste zin in het... Snelle offertebehandeling, redelijk document aangeleverd gekregen drie minuten voor de deadline (het werd even spannend haha). Niet zo perfect als gehoopt, vooral omdat de allereerste zin in het document simpelweg grammaticaal incorrect was. Gelukkig was de rest van het, vrij moeilijk te vertalen, document oké.
Aangegeven telefonisch toelichting te willen geven (vanwege inhoudelijke terminologie), maar dat is niet gebeurd.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Heldere bestelprocedure, goede website, nette & snelle klantenservice na enkele opmerkingen over de tekst

Enkel vergeten een overlegmoment te hebben over de vrij lastige tekst, waardoor er een paar interpretatiefouten hadden kunnen voorkomen. Gelukkig snelle terugkoppeling met excuus & direct een... Enkel vergeten een overlegmoment te hebben over de vrij lastige tekst, waardoor er een paar interpretatiefouten hadden kunnen voorkomen. Gelukkig snelle terugkoppeling met excuus & direct een oplossing.

GOODLIFE

ALtijd heel prettig samenwerken met dit bedrijf. Snel, accuraat en vriendelijk.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Vertaalbureau Perfect is snel en levert goed werk!

Ga vooral zo door!

Koninklijke Grolsch

Sinds medio 2015 werken we erg prettig samen met Vertaalbureau Perfect. Indien nodig altijd een hele snelle en correcte levering van vertalingen. Professionele aanpak en goede afspraken.

Helvoet

Voorheen nog geen ervaring gehad met Vertaalbureau Perfect dus deze eerste opdracht was een 'gokje' en deze is goed bevallen! Meteen heb ik een tweede opdracht gegeven. Bedankt!

Voets praktijk voor Psychotherapie

Uitstekende service, goed vertaald door native speaker vriendelijk in contact. Binnen 1 dag afgerond.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

snel, goed vertaalt en zeer schappelijk in prijs. Betrouwbaar.

Alles in orde

Koninklijke Van den Boer Groep B.V.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Zeer professionele uitstraling en snelle service

Geen verbeterpunten!

The Courseware Company

Snel, duidelijk en goede kwaliteit.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Duidelijkheid over prijs en levertijd.

De online omgeving werkt OK maar even heen en weer mailen gaat vlotter. Die mogelijkheid is er gelukkig ook.

Denijs

Vriendelijk, correct en snel

Vriendelijk en correct

ga zo door

Cor de Leeuw

Verrassend maar positief. Hoe de kwaliteit van de vertaling in de praktijk zal uitwerken weet ik nog niet. Mijn Spaanstalige vrouw zou een paar kleine dingen anders hebben gedaan maar zij is er... Verrassend maar positief. Hoe de kwaliteit van de vertaling in de praktijk zal uitwerken weet ik nog niet. Mijn Spaanstalige vrouw zou een paar kleine dingen anders hebben gedaan maar zij is er van overtuigd dat de boodschap heel goed over komt. Dat is belangrijk!!

Snelheid

Jullie mogen er zijn zoals jullie zijn.