Kwaliteit vertaling

Ed Lafeber E. Lafeber Int. Transporten BV

Prima, snel en goed

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Naast alle genoemde sterke punten is de persoonlijke omgeving ook super

Op dit moment niet

GOODLIFE

Er moest een medisch artikel worden vertaald van het Nederlands naar het Engels. De aanvraag werd door Vertaalbureau Perfect snel opgepakt.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Er was haast bij deze klus en Vertaalbureau Perfect was zeer klantgericht en heeft haar capaciteiten ingezet om deze klus snel te klaren.

Nee, geen verbeterpunten. De communicatie over de opdracht was correct en plezierig, de kwaliteit van het werk uitstekend.

Linkmedia BVBA

Enorm tevreden! Aanrader voor uw translaties!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

het persoonlijk contact (1op1 gesprek), je hebt altijd dus direct contact met de persoon die over het project gaat

Kan aan mij liggen, maar vind de factuurtjes niet direct online terug?

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Goedemiddag,
Onze projectmanager heeft reeds contact met u opgenomen betreft de door u gestelde vraag over de facturen.
Team Vertaalbureau Perfect

Van Dam BV

Prettige communicatie, misverstanden direct verholpen, op tijd vertaald.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Communicatie verliep prima, misverstanden werden direct de wereld uit geholpen en documenten werden binnen gestelde termijn vertaald geretourneerd. Of ze correct vertaald zijn, weten we in de... Communicatie verliep prima, misverstanden werden direct de wereld uit geholpen en documenten werden binnen gestelde termijn vertaald geretourneerd. Of ze correct vertaald zijn, weten we in de komende weken pas, wanneer we de documenten hopelijk goedgekeurd retour krijgen van onze klant. Indien er dan nog vragen zijn, komen we daarmee graag bij jullie terug.

inSided

Fast response which is very important to us. Very positive.
It would be better if the email communication is in english :)

Speed

Email communication in english? We are an international company.

Jonge Poerink Conveyors

Een zeer prettig vertaalbureau om mee samen te werken. Inmiddels doen wij al een aantal jaren, naar volle tevredenheid, zaken met elkaar. Altijd helder en snel qua communicatie en oplevering van de... Een zeer prettig vertaalbureau om mee samen te werken. Inmiddels doen wij al een aantal jaren, naar volle tevredenheid, zaken met elkaar. Altijd helder en snel qua communicatie en oplevering van de vertalingen. Indien ik speciale vragen c.q. wensen heb, wordt hier altijd adequaat op gereageerd. Kortom; een aanrader.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Kwaliteit, communicatie en snelheid.

C-Ventus Offshore Windfarm Services

Zeer tevreden. Snelle reactietijd en professionele vertaling

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Zeer snelle reactie en volledige kloppende vertaling van juridisch document.

L. Polman/Europarcs B.V.

Contact met bedrijf gehad over snel vertalen van een arbeidsovereenkomst. Dit was mogelijk en meteen een prijsopgave gekregen. De overeenkomst werd volgens afspraak binnen een paar werkdagen geleverd.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Snelle en duidelijke communicatie, transparante prijzen.

Er zaten wel een paar spelfouten in het document.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Beste Lianne,
Hartelijk dank voor je bericht en voor deze feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze communicatie!
Vervelend om te horen, dat er toch nog een aantal...
Beste Lianne,
Vervelend om te horen, dat er toch nog een aantal spelfouten in de vertaling zijn gevonden.
Graag ontvangen wij deze punten zodat de revisor nogmaals kritisch naar de tekst kan kijken en deze eventueel kan herzien.
Onze projectmanager neemt vandaag nog contact met je op om dit te regelen.
Team Vertaalbureau Perfect

Mijnwebwinkel

Alles was helemaal goed! De vertalingen zijn ontzettend snel aangeleverd door Amy en projectmanager Ellen reageerde ook telkens ontzettend snel. Daarbij is de kwaliteit super. Het vertaalbureau doet... Alles was helemaal goed! De vertalingen zijn ontzettend snel aangeleverd door Amy en projectmanager Ellen reageerde ook telkens ontzettend snel. Daarbij is de kwaliteit super. Het vertaalbureau doet haar naam eer aan :)

Snelheid en kwaliteit

EnSafe B.V.

Snelle service en zeer goede kwaliteit!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

De communicatie is zeer vriendelijk en snel!

Nee