Kwaliteit vertaling

Geen, alles naar wens!

Bijbelvereniging

Uitstekend!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Vriendelijke medewerkers, snelle beantwoording van vragen, snelle vertaling.

HTS-media

Super ervaring

Uw kwaliteit en bestelgemak

Geen verbeterpunten

CIO Platform Nederland

Duidelijke uitleg over het proces, snelle service, nette afwikkeling.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Mooi digitaal proces en snelle prijsopgave!

nvt

Tamara de Paus / Roadmap BV

Prima. Goede kwaliteit, snelle service.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Het is super gewaardeerd dat Fernando veel vragen stelt om de kwaliteit van de vertaling te waarborgen.

Nee

Moonen Media

Uitstekende eerste ervaring

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

De manier van orderen is erg efficiënt. En dat is fijn voor een drukbezette ondernemer. Daarnaast was de opdracht erg snel klaar.

Hartelijk dank voor de goede samenwerking.

Hartelijk dank voor de goede samenwerking.

Groet Susan Moonen (Moonen Media)

The Expat Weddingplanner

Snel en accurat uitgevoerd, graag weer !

Renate Snoeijing/Martini Hotel Group

Snelle reactie. Vertaling binnen 2 dagen terug en is professioneel vertaald. Dik tevreden!

Snelheid van reageren.
Kwaliteit van vertaling.

ProRail

Ik heb VP ingezet voor de vertaling van teksten in drie talen, voor een poster en een folder voor vluchtelingen in AZC's.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Ik heb, toen de door Vertaalbureau Perfect geleverde Arabische tekst in een folder en een poster was verwerkt, nog gevraagd om een check op de verwerkte tekst. Zodat ik zeker wist dat er tijdens de... Ik heb, toen de door Vertaalbureau Perfect geleverde Arabische tekst in een folder en een poster was verwerkt, nog gevraagd om een check op de verwerkte tekst. Zodat ik zeker wist dat er tijdens de opmaak niet per ongeluk zinnen waren omgedraaid. Deze check is kosteloos en snel gedaan, dat vond ik heel klantvriendelijk.

Ander sterk punt is de snelle levering van de gevraagde teksten, ook voor de andere talen.

Ik wist in het begin niet precies wie mijn contactpersoon was, later was dat duidelijk.

AgriDirect BV

Vertaalbureau Perfect heeft onze Nederlandse leveringsvoorwaarden in het Engels vertaald. Dit hebben ze snel en accuraat gedaan.

Ik vind het vreemd, dat je verplicht een leeftijd moet invullen bij de NAW op het beoordelingsformulier. Het is een beoordeling vanuit een bedrijf en heeft derhalve volgens mij niets te maken met de... Ik vind het vreemd, dat je verplicht een leeftijd moet invullen bij de NAW op het beoordelingsformulier. Het is een beoordeling vanuit een bedrijf en heeft derhalve volgens mij niets te maken met de leeftijd van degene die het invult. Derhalve vul ik hier een 1 in.