Kwaliteit vertaling

Venghaus

Wat een professionele en snelle service! Ik ga hier zeker vaker gebruik van maken.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

De reacties via de mail waren uitermate snel en klantvriendelijk! Erg tevreden!

Katholieke Pabo Zwolle

Goed correct en snel;

snelheid en deskundigheid

Let op: de berekening op de online tool voor de kostprijs wijkt sterk af van de eigenlijke prijs!!

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Beste meneer Poulssen,
Beste meneer Poulssen,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. De berekening van de calculator kan inderdaad verschillen met de uiteindelijke prijs. Een oorzaak kan zijn dat men de "Kwaliteitscontrole" wel of niet op "Volledig" zet. Tevens dient er ook een vakgebied te worden gekozen. Ook dit kan voor een verschil zorgen. Indien u graag meer informatie wenst over het invullen van deze gegevens kunt u uiteraard altijd even contact opnemen met ons.
Team Vertaalbureau Perfect

Tamara de Paus / Roadmap BV

Prima dienstverlening

Nee

Misschien een iets betere overdracht bij afwezigheid contactpersoon.

Jerry Troy / Villa Magnolia

Zeer positief

Snelheid, vriendelijkheid, begrip

Udo Nabitz

Prima werk en service

MyOnlineStore

Goede vertalingen, snelle reacties en klantvriendelijk

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Erg fijne samenwerking: de vertalingen werden altijd precies volgens de afgesproken deadline aangeleverd, met precies de juiste tone of voice en klantvriendelijke projectmanager(s). Complimenten... Erg fijne samenwerking: de vertalingen werden altijd precies volgens de afgesproken deadline aangeleverd, met precies de juiste tone of voice en klantvriendelijke projectmanager(s). Complimenten speciaal aan de vertaalster, Amy, die naast kwalitatief goede vertalingen ook bruikbare suggesties plaatste bij onze bronteksten. Super!

We kregen zonder overleg een andere vertaler toegewezen dan degene die onze proefteksten had geschreven (op basis waarvan we de keuze voor Vertaalbureau-Perfect hadden gemaakt) zonder overleg. Na... We kregen zonder overleg een andere vertaler toegewezen dan degene die onze proefteksten had geschreven (op basis waarvan we de keuze voor Vertaalbureau-Perfect hadden gemaakt) zonder overleg. Na dit aangegeven te hebben, werd er wel meteen geschoven in planningen waardoor we alsnog de gewenste vertaalster kregen.

holland agriculture bv

Perfect gedaan

alles okay
vooral de snelheid van afhandelen

procentec

De Duitse vertalingen zijn prima in orde, slechte ervaringen met de Italiaanse en Engelse vertalingen.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

De Duitse vertalingen zijn goed in orde

Slechte ervaringen met de Italiaanse en Engelse vertalingen

Dopper

Heel goed, fijne samenwerking met Kevin en vertaler. Niks was te veel en er werd ook meegedacht. Super goede samenwerking.

Snelle reactie
klantvriendelijkheid
behulpzaamheid

N+P International B.V.

Uitstekend, snel en vakkundig.