Kwaliteit vertaling

Delta Heat Services

De levertijd was niet overeenkomstig met de afgesproken levertijd. Communicatie verliep moeizaam.

Laat de wensen van de klant niet onbeantwoord!

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het erg jammer dat u niet geheel tevreden was over onze reactiesnelheid en communicatie. Een collega heeft inmiddels contact gehad met u hierover en het e.e.a. uitgelegd en besproken met u. Wij hopen dat het op deze manier nog enigszins opgelost is.
Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen als er nog vragen of onduidelijkheden zijn.
Wij hopen dat u een volgende keer weer met ons wil samenwerken.
Het Vertaalbureau Perfect team

Aorta Business Intelligence

Prima snelle levering en conform de afspraak. Snel en makkelijk

wwe

Nog niet veel ervaring bekend

bvt

nvt

Onderneming

Correct, snel, duidelijk, vriendelijk en uiteraard kwalitatief hoog!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Heel snel contact ook telefonisch, daarna heel snel vertaling gemaakt wat nodig was. Zeer correct, kwalitatief prima en heel duidelijk. Alle lof voor de werkwijze en voor mij zeker, wanneer nodig,... Heel snel contact ook telefonisch, daarna heel snel vertaling gemaakt wat nodig was. Zeer correct, kwalitatief prima en heel duidelijk. Alle lof voor de werkwijze en voor mij zeker, wanneer nodig, het bedrijf wat ik zal gebruiken.

Geen verbeteringen alles was meer dan prima

Brabant Marketing

Vertaalbureau Perfect werkt snel! Door duidelijke afspraken en offertes, kundige vertaling en een snelle levertijd raden wij iedereen aan om te kiezen voor vertaalbureau Perfect. Wij gaan hier zeker... Vertaalbureau Perfect werkt snel! Door duidelijke afspraken en offertes, kundige vertaling en een snelle levertijd raden wij iedereen aan om te kiezen voor vertaalbureau Perfect. Wij gaan hier zeker meer gebruik van maken. Perfect!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Duidelijke afspraken en offertes, kundige vertaling en een snelle levertijd.

Blijf op deze manier verder gaan.

Joanne Wyatt

Vertaalbureau Perfect zijn altijd heel snel om te reageren, zij hebben een heel professionele proces. Vertalingen zijn snel en op tijd afgeleverd. Ik ben heel tevreden met de service.

Snel te reageren.

Claudia Tebes / Hypocasso B.V.

Uitstekend

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Ik heb niet via de website opdracht gegeven en kan dus punt 1 niet beoordelen (wat wel moet). Ook de kwaliteit kan ik niet beoordelen, heb echter in het verleden geen negatieve opmerkingen gehoord.... Ik heb niet via de website opdracht gegeven en kan dus punt 1 niet beoordelen (wat wel moet). Ook de kwaliteit kan ik niet beoordelen, heb echter in het verleden geen negatieve opmerkingen gehoord. Anders zouden we niet meer voor het vertaalbureau kiezen.

Ik mis een punt "niet van toepassing" of "kan ik niet beoordelen".

KT – Kinetics Technology SpA

Enkel complimenten voor jullie! De vertalingen werder zeer snel geleverd, ook vond ik het zeer prettig dat ik heel snel een reactie ontving op mijn e-mails. Ook heb ik het als erg prettig ervaren... Enkel complimenten voor jullie! De vertalingen werder zeer snel geleverd, ook vond ik het zeer prettig dat ik heel snel een reactie ontving op mijn e-mails. Ook heb ik het als erg prettig ervaren dat ik contact had met 1 persoon.

Hansa Service BV

Prima!

snelle en goede vertaling

Van den beuken eiprodukten

Geweldig de snelheid en klantvriendelijkheid top!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Klantvriendelijk en snel reageren echt super