Kwaliteit vertaling

SATO

Vertalingen :)

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

supersnelle levering mogelijk op aanvraag. bedankt.

nog geen.

climate industries

Ronduit goed en prettig

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

dit was mijn eerste vertalings-opdracht en ik was verbaasd hoe snel en effectief er met de opdracht werd omgegaan.

ik kijk bijna uit naar de volgende vertaling die ik nodig heb

Léon de Liefde

Uitstekend geleverd resultaat en binnen een zeer korte termijn. Kortom geweldige service !

Sambro

Redwoods executive support bv

Het gemak van het plaatsen van de order en de snelle afhandeling, alsmede de kwaliteit van vertaling zijn een groot pluspunt. Snel en correct

niet kunnen bedenken

Sambro

Snel en vriendelijk

Heel snel

Alles is goed

Astrid Brouwer

Vriendelijk maar tegelijkertijd professioneel, snel en goed!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Erg vlotte offertes, praktisch en snel te accepteren. Vriendelijke toon in communicatie.

de Rolf groep

Snelle vertaling van grote stukken

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Snel en compleet in de bestelling

Onze bedrijfsnaam was naar het Engels vertaald. Beetje slordig.
Er zaten wat rare zinnen in de vertaling en sommige woorden waren overbodig.
Vraag me daarom af of het goed is tegen...
Onze bedrijfsnaam was naar het Engels vertaald. Beetje slordig.
Er zaten wat rare zinnen in de vertaling en sommige woorden waren overbodig.
Vraag me daarom af of het goed is tegen gelezen.

Geachte Heer van Ravenswaay,
Geachte Heer van Ravenswaay,
Bedankt voor uw feedback. Allereerst excuses voor de door u genoemde slordigheden. We hebben dit intern besproken en dit zal worden meegenomen in het verbeteren van onze service en kwaliteit. Desondanks hopen wij u in de toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen voor een vertaling.
Vertaalbureau Perfect

Loven Düren GmbH

Snel en correct.

Geachte heer Tummers,
Fijn dat we een tevreden klant mogen verwelkomen. Het is goed om te horen dat u zowel over de kwaliteit als snelheid positief bent gesteld.
Met vriendelijke groet,...
Geachte heer Tummers,
Het Vertaalbureau Perfect team

LEVS architecten

Uitstekende ervaring met een spoedklus! De tekst was specifiek voor de architectuurbranche en moest van het Nederlands naar het Engels letterlijk per omgaande worden vertaald. Enige vertraging mbt... Uitstekende ervaring met een spoedklus! De tekst was specifiek voor de architectuurbranche en moest van het Nederlands naar het Engels letterlijk per omgaande worden vertaald. Enige vertraging mbt aanleveren van originele teksten vanuit onze kant werd door Vertaalbureau Perfect flexibel aangepakt en zonder problemen ingehaald. Door het directe en soepele contact met de contactpersoon was de stand van zaken altijd bekend en onder controle.

Geachte heer/mevrouw,
Fijn dat we een tevreden klant mogen verwelkomen.
Geachte heer/mevrouw,
Fijn dat we een tevreden klant mogen verwelkomen.
We hopen dat de aanlevering van de bestanden door jullie de volgende keer volgens plan loopt. Mocht dat niet lukken dan gaan we natuurlijk weer ons best doen om toch de deadline te halen.
Het Vertaalbureau Perfect team