Kwaliteit vertaling

Roland Broersen

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde dienstverlening. Perfect gedaan

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

De snelheid en de communicatie verliep perfect. Zeer aan te raden. prettig om mee te werken.

nee

Léon de Liefde

Werkelijk helemaal niets te klagen !

Perfect geholpen !

Nee.

Slavica Jankovic

Geweldig!!!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Een echt professionele bedrijf...snelheid en kwaliteit TOP!

Ga zo door

Peter Quintelier

Professioneel

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

vertaling was vroeger klaar dan afgesproken, super voor ons

ja, doe zo verder

Bertie Weegerink

In een woord: Perfekt!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Snelle reactie op mijn aanvraag, snelle reactie na bestelling, goede kwaliteit van de vertaling.
Ondanks dat Zitron zich binnen een specialistisch gebied begeeft en de verwachting van mijn kant was dat ik nog wel het een of ander woord zou moeten corrigeren was de vertaling \"Perfect\".
Kostennivo is goed.

Nee, absoluut niet.
Ga op de ingeslagen weg door.

Prima, duidelijk en snel

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Goede service, goede communicatie, snelle levering en offerteondertekening en opdrachtbevestiging goed geautomatiseerd.

nee

Snelle en zeer professionele service en kwaliteit

Snelle en zeer professionele service en kwaliteit

Nee

BS Thuis/Easy Be Services B.V.

Goed en snel

Bianca de Witte

Uitstekende vertalingen en snelle afhandeling!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Het traject vanaf aanvraag van de offerte tot de afhandeling van de vertaling verloopt erg vlot en helder waardoor er geen vertraging ontstaat. Het is daarnaast prettig om te weten op welke dag de... Het traject vanaf aanvraag van de offerte tot de afhandeling van de vertaling verloopt erg vlot en helder waardoor er geen vertraging ontstaat. Het is daarnaast prettig om te weten op welke dag de vertaling wordt opgeleverd en dat deze dan ook conform afspraak gereed is.

Ik zou het persoonlijk prettig vinden als ik de naam van de persoon wist die het vertaald heeft. Op die manier kan ik beoordelen welke persoon ik het beste vind aansluiten bij de tone of voice die... Ik zou het persoonlijk prettig vinden als ik de naam van de persoon wist die het vertaald heeft. Op die manier kan ik beoordelen welke persoon ik het beste vind aansluiten bij de tone of voice die wij willen uitdragen aan onze gebruikers. Op die manier kan ik bij een volgende vertaling aangeven welke persoon voor mij de voorkeur heeft om de tekst te laten vertalen. Uiteindelijk heeft iedereen toch zijn eigen persoonlijke schrijfstijl.

Goede service

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Snelle levering en ze komen je tegemoet wanneer je het niet eens bent met de offerte.