Kwaliteit vertaling

snelle reactie, uitstekende uitleg

Kene

Vertaal bureau p[erfect

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Ales prima, snel, adequaat en to the piont

M.C. DEkkers

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Goede prijs kwaliteit verhouding, communicatie en snelheid

n.v.t.

A.J.pross

Is gewoon goed en snel

is gewoon goed en snel

T Smeulde45rs

Als zeer positief ervaren. Prijs concurrerend, service goed geautomatiseerd

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Vooraf duidelijk de opdracht in kaart brengen, door op welke wijze er vertaald mag worden.

nee

Prima ervaring

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

met name de snelheid van afhandeling en levertijd is erg fijn. vriendelijke communicatie

prima vertaling, maar zinsbouw was naar mijn idee soms wat apart. ik heb zelf iig de titels van beide documenten nog aangepast aangezien dit te letterlijk, maar niet bruikbaar was vertaald.

Heidi Spierings

Eén keer samengewerkt en is prima verlopen.

Professioneel bedrijf

Eerdere levering zou prettig zijn.

J. Selmna

Snelheid van leveren is super en feedback op vragen is compleet maar duurt soms wat lang. Orderbevestiging via digitale handtekening is echt top!

Elisa Butterman

Stuk ter vertaling (in totaal 13 woorden) aangeleverd, termijn waarbinnen de vertaling moest zijn afgerond kenbaar gemaakt. Op 31 jan hadden wij de vertaling in de ochtend nodig. Zonder bericht pas... Stuk ter vertaling (in totaal 13 woorden) aangeleverd, termijn waarbinnen de vertaling moest zijn afgerond kenbaar gemaakt. Op 31 jan hadden wij de vertaling in de ochtend nodig. Zonder bericht pas op 4 februari in de middag geleverd.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

stuk ter vertaling (in totaal 13 woorden) aangeleverd, termijn waarbinnen de vertaling moest zijn afgerond kenbaar gemaakt. Op 31 jan hadden wij de vertaling in de ochtend nodig. Zonder bericht pas... stuk ter vertaling (in totaal 13 woorden) aangeleverd, termijn waarbinnen de vertaling moest zijn afgerond kenbaar gemaakt. Op 31 jan hadden wij de vertaling in de ochtend nodig. Zonder bericht pas op 4 februari in de middag geleverd.

kom afspraken na

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Geachte mevrouw Butterman,
Allereerst wil ik u bedanken voor uw beoordeling.

Geachte mevrouw Butterman,
Allereerst wil ik u bedanken voor uw beoordeling.

We betreuren het ten zeerste dat u de vertaling niet tijdig hebt ontvangen. Hiervoor onze oprechte excuses.
Dit zal niet weer gebeuren en we hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van onze dienstverlening.
Jeroen kunst
Vertaalbureau Perfect