Kwaliteit vertaling

Joris Heus

Prima!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

snel, goede vertaling, goede service

Casa Arte Freerk Mulder

Uitstekende ervaring

Uitstekende ervaring

We hebben meerdere bestellingen gedaan, het zou fijn zijn een bestel code te hebben zodat we direct de juiste factuur krijge4n

Herman Oude Heuvel

Vertaal-perfect

vertaal-perfect

Léon de Liefde

Uitstekend!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Is eigenlijk al reeds bovenin aangegeven, maar nogmaals: heel eenvoudig te bereiken, zeer klantvriendelijk, snel resultaat, en goede nazorg. Speciaal detail: de online handtekening waarmee je de... Is eigenlijk al reeds bovenin aangegeven, maar nogmaals: heel eenvoudig te bereiken, zeer klantvriendelijk, snel resultaat, en goede nazorg. Speciaal detail: de online handtekening waarmee je de offertes kunt ondertekenen (met de muis). Super eenvoudig en snel!

Fada Verde BV

Goede procedurele werkwijze.

Stella de Jong

Bedrijf met een snelle services

Bedrijf met een snelle services

Naomi Polhaupessy

Mijn ervaring was erg goed, de mensen aan de telefoon waren erg vriendelijk.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Mijn ervaring was erg goed, de mensen aan de telefoon waren erg vriendelijk.

Het mail systeem vind ik niet zo fijn aangezien er alleen een info@ contact is.
Graag wil ik snel en persoonlijk contact met één persoon.

N. Silos

Vlotte en vriendelijke service

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Voldoende geinformeerd worden als klant na het plaatsen van de bestelling

Duidelijker aangeven waar je een vertaal opdracht mag uploaden ipv mailen naar een algemeen adres. Of aangezien er toch met een algemeen adres wordt gewerkt is het wel handig om een bevestigings... Duidelijker aangeven waar je een vertaal opdracht mag uploaden ipv mailen naar een algemeen adres. Of aangezien er toch met een algemeen adres wordt gewerkt is het wel handig om een bevestigings mail te ontvangen dat de aanvraag in goede orde is aangekomen.

Gerard Borggreve

Toetsing en aanpassing door ons opgesteld engelse tekst t.b.v. symposium

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Memo’s met interpretatie "hier staat...klant bedoeld waarschijnlijk". Opmerkingen zijn duidelijk en er wordt meegedacht.
Het terugkomende document kun je per wijziging accepteren zodat je...
Het terugkomende document kun je per wijziging accepteren zodat je volledig zelf de regie houdt.

Website heb ik niet gezien, vandaar eerst geen opgave, maar dat wordt niet geaccepteerd. Ik heb maar slecht ingevuld zodat het opvalt, maar ik heb werkelijk geen idee.
Orderafhandeling gaat...
Orderafhandeling gaat formeel; opdracht, accoordondertekening etc. lijkt vertragend te werken. Ik begrijp volledig dat dit conform ISO is, maar toch.

Snelle reactie, goede service en vertalingen

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Goede kwaliteit van vertalingen.

Ik kreeg regelmatig automatische mailtjes uit het systeem die niet voor mij bedoeld waren. Dit bleken interne berichten te zijn.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Heel erg bedankt voor uw reactie! We maken sinds kort gebruik van een nieuw systeem, dus dit zou niet meer voor mogen komen.
Jeroen
Vertaalbureau Perfect