Verthus

De eerste levering is helaas niet goed gegaan omdat een verkeerd artikel is geleverd.
Oplossing was echter prima. De juiste spullen werden alsnog opgestuurd en de retourzending werd prima gen kosteloos geregeld.

Goede reactie op klachten

Beterte check of artikelen kloppen met de bestellijst.

Vanda Wesenhagen

Ik heb verkeerde product geleverd gekregen, dan ik heb besteld. Uw site geeft een andere foto en andere beschrijving. Wanneer ik dit kenbaar maak doet uw klantenservice vervolgens alsof het de... Ik heb verkeerde product geleverd gekregen, dan ik heb besteld. Uw site geeft een andere foto en andere beschrijving. Wanneer ik dit kenbaar maak doet uw klantenservice vervolgens alsof het de "gewoonste zak van de wereld is, dat een andere foto op de site staat dan het product. Heel spijtig, maar het gewenste product blijft uit." Op mijn vraag hoe dit wordt opgelost, heb ik nog geen antwoord gekregen.

Helaas leek het artikel niet in voorraad, ook al zei de website van wel

correct terubetaald

stock beter bijhouden

Zeer snelle en correcte bediening

Idem

Neen

Snel geleverd

Nele Tomsin

Prima service en levering. Alleen lijkt het me handig toch wat kleinere verpakkingen achter de hand te hebben voor kleine bestellingen. Mijn ene schoolagenda werd geleverd in een erg grote doos.

Eenvoudige website, snelle levering.

Kleinere verpakking voor kleine bestellingen. Mijn ene schoolagenda werd geleverd in een erg grote doos.

Verbeterpunt bij beoordeling: ik kan het onderdeel over reactiesnelheid niet...

Verbeterpunt bij beoordeling: ik kan het onderdeel over reactiesnelheid niet open laten, maar heb jullie niet gecontacteerd. Ik geef geen 5 sterren wanneer ik ergens geen ervaring mee heb, dus volgens mij is het voordeliger voor jullie dat er een optie bijstaat "niet van toepassing".

Patrick Vriens

Alles correct en juist verlopen na bestelling

keuze aanbod

trage website

Steven Goossens

Prima !

Groot aanbod, snelle levering, correcte prijzen.

Annick

Er was geen foto aanwezig op website bij tajine. En ook de merknaam ontbrak.

Aanrader! Je doet hier zeker gouden zaakjes.

Prijzen goedkoper dan elders.