Verthus

Annick De Vry

Voor de eerste keer speelgoed besteld voor op school.

Duidelijke website, snelle afhandeling, snelle levering

Geert Loose

1 aankoop goed verlopen, een andere niet.

Neen

Onvoldoende gegevens/beschgrijving van het product

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Zeer snelle levering.

Olivier

Koop regelmatig in de stenen winkel (1x per maand), altijd goede service

heel sterke service, ik bestelde op vrijdagavond en op zaterdagmorgen lag mijn pakketje al klaar in de winkel

verbeterde zoekfunctie webshop, aanduiden of artikelen in de webshop ook beschikbaar zijn in de stenen winkel, online betaling met PayPal toevoegen

Eric Skotarczak

Echt snel en goed. Pakketje had wel door de brievenbus gekund. Had het wat goedkoper gekund.

De snelheid van handelen

Al bij 1 gezegd.

AUDENAERT JERRY

SUPER SNELLE EN CORRECTE SERVICE

SNELLE LEVERING BINNEN DE 24 HR

GEEN

Staartmees

Positief: feedback bij iets langere levertermijn

Daenekindt Lieven

Vlug, goed en ongecompliceerd.

Sales Guy

Rapidité, commande respectée, marchandises en parfait état.
Rapidité, commande respectée, marchandises en parfait état.
Le seul problème, la livraison: retrouvé le colis sur le seuil de ma porte.... J'étais absent, alors que, sur ma boîte aux lettres, il y a un message demandant qu'on dépose les colis chez la voisine.

meert E.

Op 26 okt. heb ik een bestelling (100003619) gedaan van 2 hansaplast polsverbanden en door het mis begrepen te hebben was ik de verzendingkosten vergeten te betalen en heb dit de dag erna direct... Op 26 okt. heb ik een bestelling (100003619) gedaan van 2 hansaplast polsverbanden en door het mis begrepen te hebben was ik de verzendingkosten vergeten te betalen en heb dit de dag erna direct overgeschreven op het rek.nr. BE94474616355114 dat men mij had doorgemaild. maar tot op heden heb ik nog niet vernomen of het intussen in orde is en wanneer ik de bestelling bij mij thuis mag verwachten .