Verthus

Zeer goed

Levering

Neen

Vance H. N

Buitengewoon goed! Perfecte service en begeleiding. Zeldzaam goed assortiment. Werkelijk een aanrader!

J.R. Knol

Gevonden wat ik zocht voor een beduidend lagere prijs. Alle gangbare betalings- en verzendmethoden aanwezig. Snelle levering!

Snelheid van levering naar Nederland

Ruud Wijnands / E.A.K. bvba

Meer dan 2 weken geleden een bestelling gedaan, 1 product was niet leverbaar, dit houdt blijkbaar heel de bestelling tegen om geleverd te worden.

betere informatie na bestelling als iets niet op voorraad is

Callebaut m

Goede opvolging en snelle aflevering

Rosseel Bjorn

Over de algemene lijnen een zeer goede ervaring,daar te laaste tijd toch mer dat er bepaalde artikels de prijzen veel hoger zijn dan bij anderen zelfde winkels

De website overzichtelijker maken,artikelen van de zelfde soort beter rangschikken volgens alfabetishe volgorde of grote,enz
hoeveelheid in stock weergeven zoals bi andere sites zodat dit...
hoeveelheid in stock weergeven zoals bi andere sites zodat dit overzichteliker wordt al of niet in stock

Zeer tevreden.

Scherpe prijzen, makkelijke bestelling, snelle levering.

Jeroen Wauters

Ik bestelde tegels, maar ontving op korte termijn een tuinkas-sproeiset. Na enkele dagen telefoneerde ik naar Vermeersch-Deconinck. Zij hielpen me onmiddellijk en vriendelijk. Na ongeveer een uur... Ik bestelde tegels, maar ontving op korte termijn een tuinkas-sproeiset. Na enkele dagen telefoneerde ik naar Vermeersch-Deconinck. Zij hielpen me onmiddellijk en vriendelijk. Na ongeveer een uur belden zij mij terug en deelden mee dat zij de inhoud van twee pakjes hadden omgewisseld. De bestelde tegels bezorgden ze me twee dagen daarna. Ik mocht zelf kiezen wanneer en waar ze de tuinkas-sproeiset terug zouden ophalen. Dat verliep vlot en ik hoefde die set niet in te pakken (de oorspronkelijke doos volstond). Ik had geen enkele bijkomende kost.

verkeerde levering goed rechtgezet

kijk na wat je aan inpakproces of leveringsbon kan wijzigen zodat de kans kleiner wordt dat je twee producten (of bestelbonnen) omwisselt

Niet veel info op de website over het gekochte product, elders moeten opzoeken:
Over de rest wel zeer tevreden:...
Niet veel info op de website over het gekochte product, elders moeten opzoeken:
Over de rest wel zeer tevreden: tracking, levertermijn, prijs,..
Ik kan reactiesnelheid en after sales niet beoordelen maar is blijkbaar verplicht dus zullen het maar op uitstekend plaatsen :)