Verthus

Leonardus

Uitstekende producten, korte levertijden, vriendelijke medereerkers.

Prettig om zaken mee te doen.
Eerlijke prijs en lage verzendkosten

Goede service en snelle levering binnen 2 dagen ontvangen in Nederland

Elke

Snelle en vlotte levering.

Reactie snelheid en after sales geen gebruik van gemaakt. Dus kan ik niet juist beoordelen.

Aangeven als het product verzonden is.

Was een kleine bestelling maar zeer vlot verlopen en vlug afgeleverd.

SOETE EDWIG

10 flesjes ERES BARBECUE-NET SPRAY 500ML

De flesjes waren niet goed dicht gedraaid.
Het product liep in de doos

Was via BOL.com op jullie site terecht gekomen en het was een ware verademing. Snelle en goede service.

Snelle afhandeling en levering van mijn bestelling.

Zou niet weten wat

Ik heb 1x een puzzel besteld.

Snelle levering!

Had geen mail gekregen zodat ik de status van de levering kon volgen. Hiervoor heb ik een contactformulier ingevuld, waarop ik een snelle reactie kreeg. Hierin stond de code vermeld waarmee ik de... Had geen mail gekregen zodat ik de status van de levering kon volgen. Hiervoor heb ik een contactformulier ingevuld, waarop ik een snelle reactie kreeg. Hierin stond de code vermeld waarmee ik de bestelling kom volgen.

Alles dik,in orde, ook service ter plaatse

Snelle levering, zeer vriendelijke en behulpzame klantendienst. Positieve ervaring.

Zeer vriendelijke en behulpzame klantendienst.

Als ik 1 tip kan geven dan is een beetje feedback over de levering handig. Bijvoorbeeld een mail als de bestelling verwerkt is en verzonden, zodat men een idee heeft wanneer de levering ongeveer zal... Als ik 1 tip kan geven dan is een beetje feedback over de levering handig. Bijvoorbeeld een mail als de bestelling verwerkt is en verzonden, zodat men een idee heeft wanneer de levering ongeveer zal toekomen. En eventueel de link van B-Post om de verzending te volgen in de mail.
Omdat er bij mij ook geen leveringstermijn bij vermeld was heb ik even naar de klantendienst gebeld om te informeren, en op die moment was mijn bestelling al verzonden. Men was wel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Makkelijk

zo goed als alles