Verthus

Harm Terpstra

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

Sibylle

Op aanraden van, hebben wij de XXL bench van Duvoplus aangekocht. Hiermee zijn wij enorm blij. De prijs viel bijzonder goed mee en de levering was snel.

Eerlijke prijzen. Overzichtelijke website en vlotte manier om te betalen. Het pakket werd snel geleverd aan PostNL (en van deze maatschappij weten we reeds dat hun leveringen aan huis altijd op tijd... Eerlijke prijzen. Overzichtelijke website en vlotte manier om te betalen. Het pakket werd snel geleverd aan PostNL (en van deze maatschappij weten we reeds dat hun leveringen aan huis altijd op tijd zijn)

Voor ons geen verbeterpunten.

Paul

Goed, meewerkend, snel

Snel

Roos Oertel

Goed!!

snelle nette levering

Corne De wit

Snelle levering.

Snel contact met klanten.

Het aantal nog op voorraad zijnde artikelen verwerken in website, zodat mensen geen aantal kunnen bestellen dat niet op voorraad is.

Jean Hendrikx

Grote keuze

Postnl. is een ramp. Tijdspanne veel te groot. Levering tussen 8.15 en 14.15. Vervolgens om 14.30 melden dat er vertraging is en dat de levering nog zal gebeuren voor 22.00 uur. Om 16.30 dan melden... Postnl. is een ramp. Tijdspanne veel te groot. Levering tussen 8.15 en 14.15. Vervolgens om 14.30 melden dat er vertraging is en dat de levering nog zal gebeuren voor 22.00 uur. Om 16.30 dan melden dat het toch niet meer lukt vandaag. Zeer slechte organisatie bij postnl.

Kaat D'Havé

Kende het bedrijf niet. Kwam er terecht via een opzoeking door Google. Heb gechat voor ik een bestelling plaatste. Zeer snel was er iemand die op de chat antwoordde. Ook de bestelling verliep zeer... Kende het bedrijf niet. Kwam er terecht via een opzoeking door Google. Heb gechat voor ik een bestelling plaatste. Zeer snel was er iemand die op de chat antwoordde. Ook de bestelling verliep zeer vlot. Ik kom zeker terug bij Verthus!

Goed navigatie en snel laden van de pagina.

Alles is goed zoals het is

Ann Dessein

Bestelling ok.