Verthus

Sonja Lenotte

Zeer goed

snelheid

Dirk Truyens

Supersnelle levering en de laagste in prijs.....TOP...!!!

De Riem Polish was het GOEDKOOPSTE.....!!!

C

Snelle levering, al verliep betaling minder vlot

Andere leverancier kiezen voor online betaling, want al 2 keer problemen met betaling

Het ging snel

eigenlijk niet

nee het is goed zo

Wia Ipema

Op dit moment niet zo goed. Ik heb 4 setjes afsluitdoppen besteld die binnen 1 a 2 dagen binnen zou zijn. Maar ik heb een mail gekregen dat van de 4 slechts 3 setjes binnen zijn dus alles later... Op dit moment niet zo goed. Ik heb 4 setjes afsluitdoppen besteld die binnen 1 a 2 dagen binnen zou zijn. Maar ik heb een mail gekregen dat van de 4 slechts 3 setjes binnen zijn dus alles later gestuurd zou worden. Ik ben nu een week verder en nog geen reactie gehad. Ik zit in het buitenland en laat alles via een speciaal shippingbedrijf hierheen sturen. Ik combineer dat met andere bestellingen zodat alles in 1 keer hierheen komt. Door deze actie moet ik alleen voor die bestelling dus een zending hierheen laten komen.

Het feit dat ze deze ouderwetse flessendoppen nog bestellen is wow!

Als ik had geweten dat er slechts 3 setjes in stock waren had ik die gewoon besteld. Nu, doordat ik er 4 heb besteld, wordt de hele order gewoon verschoven. Ik ben vooral op de levertijd afgegaan.... Als ik had geweten dat er slechts 3 setjes in stock waren had ik die gewoon besteld. Nu, doordat ik er 4 heb besteld, wordt de hele order gewoon verschoven. Ik ben vooral op de levertijd afgegaan. Waarom geen ticker die het aftelt?

We plaatsten een bestelling. we werden direct geïnformeerd dat de door ons bestelde artikelen niet volledig in voorraad waren. wat in voorraad was werd spoedig geleverd met dank daarvoor

we plaatsten vroeger reeds een bestelling via vrienden, waren tevreden en hebben nu zelf besteld!

correctie dienstverlening! super

Wel ,ik heb gekregen wat ik wou ,en het was extra , chapeau voor jullie inzet ,jullie doen het uitstekend

Alles was tip top in orde ,er moet zeker niet op verbetert worden ,het was het product gelijk het was ,doe zo verder ,het siert jullie ,ik ben zeker uiterste tevreden,

Niets op aan te merken jullie doen dat supergoed, bedankt

John

Duidelijke website en snelle verzending van de aankoop ondanks dat het bedrijf in Belgie is gevestigd

Komen de afspraken na welke op de site staan vermeld.