Verthus

atelier bvba andy vanthuyne

Prima service.

Snel geleverd

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

Medewerkers zijn klantvriendelijk

Ik moet zelf achter mijn bestelling aanbellen als het blijft steken bij Post. Nl
Dit moet het bedrijf toch kunnen zien als iets niet geleverd wordt.
Post.Nl zegt dat de betalende...
Dit moet het bedrijf toch kunnen zien als iets niet geleverd wordt.
Post.Nl zegt dat de betalende opdrachtgever contact op moet nemen en niet de ontvanger.
Vind ik een slechte zaak. Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!!!!

Neen

Neen

Marie-Chantal Loones

Toch eerst nog eens naar de winkel geweest voor ik bestelde.. om de kwaliteit te kunnen nakijken..

Peter Vos

Goede service en levering, helaas vertraagd met een dag waardoor ik niet thuis was, maar dat zal door de enorme hoeveelheid files zijn gekomen. Dus met deze zending goede ervaring en aftersales.... Goede service en levering, helaas vertraagd met een dag waardoor ik niet thuis was, maar dat zal door de enorme hoeveelheid files zijn gekomen. Dus met deze zending goede ervaring en aftersales. Zelfde dag een bestelling bij Fun.be gedaan maar slechts 3 van de 4 puzzels geleverd gekregen. Bij fun.be weten ze klanten minder te waarderen, na een week nog niet eens een reactie mogen ontvangen, daar betaal je dus voor iets wat je niet ontvangt. Dus volgende x bestel ik liever bij Vermeersch.

Het is prettig om de levering goed en tijdig te ontvangen en daarna geïnformeerd te worden of je tevreden bent. Dat ben ik dus.

Patrik

Website perfect

Marc

Geen op- of aanmerkingen, alles perfect en snel verlopen.

Frank

Erg vriendelijk en behulpzaam. Klantgericht.

Ja, het behulpzaam zijn en goede informatie verschaffen.

Nee.