Verthus

Jurgen

Eerste keer dat ik hier gekocht heb. Ben zeer tevreden. Ze zijn goedkoper dan elders en ook de levering gaat zeer vlot. Hier kom ik zeker terug. Het is echt een aanrader!

Scherpe prijzen en een snelle levering

Na mijn bestelling kreeg ik vrijwel gelijk een duidelijke mail met daarin beschreven leveringsdatum, met welke vervoerder wordt samengewerkt, en tijdstip van leveren.

Vlotte afhandeling, snelle levering!

Uitgebreide keuze en vlotte levering

Geen verzendkosten vanaf bepaald bedrag?

Jannie

Prima, snelle levering, keurig verpakt. In een woord: GEWELDIG

Duidelijke informatie

Het zoeken gaat niet zo gemakkelijk als je voor het eerst op de site bent.

sharon

Zeer goed, redelijk snel antwoord toen ik een vraag had, over het product op de website. de getoonde foto was wat onduidelijk, maar de medewerkster heeft het meteen bekeken en een uitstekend... Zeer goed, redelijk snel antwoord toen ik een vraag had, over het product op de website. de getoonde foto was wat onduidelijk, maar de medewerkster heeft het meteen bekeken en een uitstekend antwoord gegeven.

zeer klantvriendelijk !
s'ochtends besteld en smiddags mocht ik er al om gaan, super snel !

de foto op de website toont niet altijd aan dat er meerdere kleuren van een product beschikbaar zijn. Als er op de foto bv een rood product staat, en bij de afhaling zit er een groen in. Ik zou het... de foto op de website toont niet altijd aan dat er meerdere kleuren van een product beschikbaar zijn. Als er op de foto bv een rood product staat, en bij de afhaling zit er een groen in. Ik zou het persoonlijk gewoon vermelden dat er verschillende kleuren mogelijk zijn.

Karin Mooleman

Alles was oke behalve dat mijn badjassen niet in hun originele verpakking zaten! Ze lagen los in de doos! Maar voor de rest oke

Duidelijke website

Producten in originele verpakking verzenden of vermelden dat dat niet zo is!

Guy

Snel geleverd, juiste prijs ... tevreden klant!!!

Gratis levering vanaf x euro

Liu

Prima en snelle afhandeling van Vapona anti mug tabletten

Anoniem De Leu Jeannine

Product tevreden . Levering bijna 1 week geduurd en leverancier onbeleefd. Bpost veel aangenamer.