Verthus

niks op aan te merken

nihil

Prim

Prijs

Uitstekende en vlotte klantenservice met hulpvaardige mensen aan de andere kant van het scherm. Voor hun producten hoef ik alvast niet meer op Bol.com te bestellen.

Prijs en hulpvaardigheid

Op een of andere manier een zichtbaarder plek verwerven op internet, uit de schaduw van de grotere spelers.

René Gerritsen

Op 17 april bestelde ik twee ligbedden van het type Grosfillex Bali Comfort bij de webshop van Vermeersch-Deconinck. Ik kreeg de mogelijkheid deze via PostNL in Nederland te laten bezorgen op... Op 17 april bestelde ik twee ligbedden van het type Grosfillex Bali Comfort bij de webshop van Vermeersch-Deconinck. Ik kreeg de mogelijkheid deze via PostNL in Nederland te laten bezorgen op zaterdag 21 april, maar helaas bleek later dat dit een nog niet bijgewerkt foutje was op de webshop: dergelijke grote pakketten (en het waren twee behoorlijk grote dozen!) kostten 25 euro meer om te verzenden. Door een communicatiefout kreeg de afdeling klantenservice (die me informeerde over de extra verzendkosten) niet te horen dat ik betaald had, waardoor de aflevering op 21 april niet plaatsvond (hierover werden we helaas niet geïnformeerd). Aangezien zowel mijn vriendin als ik doordeweeks 40 uur werken, hebben we gevraagd of de ligbedden de zaterdag daarna (28 april) konden worden afgeleverd, maar de transporteur kon alleen doordeweeks afleveren. Vandaar dat de ligbedden pas op 30 april konden worden bezorgd, wat helaas door Koningsdag op 27 april nog iets vertraagd werd.

Niettemin zijn we erg blij met de ligbedden, ze zien er prachtig uit, liggen lekker en komen degelijk over. We vinden dat we ze voor een nette prijs hebben betaald.

Vriendelijker personeel moeten we nog tegenkomen
Vriendelijker personeel moeten we nog tegenkomen
Naar aanleiding van de vertraging had de bedrijfsleider van Vermeersch-Deconinck nog contact opgenomen en excuses aangeboden. Je ziet toch maar zelden dat een bedrijfsleider de tijd neemt om dat te doen, chapeau!

De interne en externe communicatie kan duidelijker. Zo had ik graag gehoord dat de bedden niet op 21 april zouden worden afgeleverd, zodat ik niet de hele dag op een bezorger hoefde te wachten die... De interne en externe communicatie kan duidelijker. Zo had ik graag gehoord dat de bedden niet op 21 april zouden worden afgeleverd, zodat ik niet de hele dag op een bezorger hoefde te wachten die niet ging komen. Achteraf begrijp ik wel dat er vertraging optreedt zodra de afhandeling niet op de gebruikelijke manier gaat.

René Gerritsen

We zochten twee ligbedden (Grosfillex Bali Comfort) en kwamen bij de webshop van Vermeersch-Deconinck uit. We wonen zelf in Nederland, maar voor € 7,50 zouden de ligbedden thuis bezorgd worden.... We zochten twee ligbedden (Grosfillex Bali Comfort) en kwamen bij de webshop van Vermeersch-Deconinck uit. We wonen zelf in Nederland, maar voor € 7,50 zouden de ligbedden thuis bezorgd worden. Helaas bleken de verzendkosten op de website nog niet bijgewerkt te zijn en moesten we 25 euro bijbetalen.

Uiteindelijk werden de ligbedden wat later bezorgd dan oorspronkelijk gepland. Enerzijds door de vertraging van het betalen van de extra verzendkosten, anderzijds door vertraging van de vervoerder die (waarschijnlijk, gezien de tijdelijke status "manco") de pakketten tijdelijk kwijt was. De bedden waren echter uitstekend verpakt. Wel verwarrend dat ze in dozen zaten van andere tuinmeubelen, waardoor de buren (die ze in ontvangst namen) nog even dachten dat er iets fout was gegaan, maar de bedden zijn zonder schade overgekomen en zijn dit weekend met het mooie weer al uitgebreid benut.

De klantenservice is uitermate vriendelijk.
Het pakket was keurig verpakt.
De klantenservice is uitermate vriendelijk.
Het pakket was keurig verpakt.
Naar aanleiding van mijn initieel negatieve ervaring heeft de bedrijfsvoerder contact met mij opgenomen en niet alleen de verzendkosten terugbetaald, maar ook beloofd dat ze er alles aan gaat doen om dit soort fouten in de toekomst op te lossen. Iedereen maakt fouten, maar weinig webshops leren er ook van. Top dus!

Het is wat vreemd dat de verzendinformatie op de website niet klopt en dat je als klant daardoor na het bestellen nog extra kosten voor zijn rekening krijgt. Gelukkig heeft Vermeersch Deconinck dat... Het is wat vreemd dat de verzendinformatie op de website niet klopt en dat je als klant daardoor na het bestellen nog extra kosten voor zijn rekening krijgt. Gelukkig heeft Vermeersch Deconinck dat zelf ook ingezien en hebben ze gezien de niet optimale ervaring de verzendkosten teruggestort.

Prima levering van product dat ik verder nergens meer kon vinden.

Nee

- zeer grote doos voor 5 vliegenmeppers; kleinere verpakking = minder verzendkosten

- het lukte niet mij een werkende kortingcode te sturen: na 2 pogingen stopte men hiermee. Jammer...

Positief

snelle levering

het eerste pakketje hebben we via bol.com besteld het tweede rechtstreeks. beide ging het om hetzelfde product, maar de omschrijving bij bol.com was vollediger dan bij de eigen website wat het soms... het eerste pakketje hebben we via bol.com besteld het tweede rechtstreeks. beide ging het om hetzelfde product, maar de omschrijving bij bol.com was vollediger dan bij de eigen website wat het soms moeilijk maakt om de juiste keuze te maken.

janssen

Ok!