Verthus

Correcte dienstverlening

Steeds hulpvaardig en vriendelijk

Willem Malderie

Bestelling vlot en prima afgewerkt. Hartelijk dank.

de boer

Wacht nog op een halve bestelling ben daar niet op geïnformeerd en stond ook niet vermeld op de aflevering-bon daar stonden de bestelde eenheden op niet wat er echt was geleverd heb gebeld zou een... Wacht nog op een halve bestelling ben daar niet op geïnformeerd en stond ook niet vermeld op de aflevering-bon daar stonden de bestelde eenheden op niet wat er echt was geleverd heb gebeld zou een bevestigings- mail krijgen van het tegoed is nooit verstuurd maar het gehele bedrag is wel afgeschreven ,

telefonisch bereikbaarheid en na komen van afspraken en communiceren

roelie woude

Snelle verzending

goeie keuze qua assortiment

Goed assortiment

goed assortiment

hoge transportkosten

Heel positief overdekt klantvriendelijkheid

Ik werd goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden.

Nee

Petra

Prima product, snelle levering!

Tevreden

Ik vond wat ik zocht aan de goedkoopste prijs in vergelijking met andere leveranciers

Doe zo verder

annemiek

Snelle levering volgens afspraak. Ik werd persoonlijk dat 1 artikel nog niet bij hen binnen was en of ik dan mijn bestelling in 2 aparte delen wilde ontvangen, of 2 dagen later als 1 pakket. Dit... Snelle levering volgens afspraak. Ik werd persoonlijk dat 1 artikel nog niet bij hen binnen was en of ik dan mijn bestelling in 2 aparte delen wilde ontvangen, of 2 dagen later als 1 pakket. Dit maak je (helaas) niet veel mee bij andere webshops. Ik ben dan ook zeer te spreken over Vermeersch-Deconinck

Zeer goed. Vlotte verzending !