Verthus

Gevonden via Google search

Kwaliteit van het product. Na 1 maal gebruik was de roll up reeds stuk.

Meysmans Paul

5 voor 12 contact opgenomen in mijn zoektocht naar de juiste lijm, 5 na 12 (bij wijze van spreken) de lijm degelijk ingepakt in de bus. TOP!

Vriendelijk telefonisch onthaal, snelle doorschakeling naar de juiste afdeling en met kennis te woord gestaan.
Besteld via hun website voor 13 uur, de ochtend erna in de bus.

Chris

Snelle levering C&S glaswerk

Goede communicatie, prima verpakt, snelle levering

Op alle vlakken O.K.

Alles in orde

Goede snelle service

snel geleverd

de doos waar het onderdeel in werd verstuurd was veel te groot het onderdeel kon er wel 10 x in

Zeer positief.

Vlotte levering, probleemloos

Verpakking was niet de stevigste

Bestelling geplaatst.

Snelle service tevreden over de producten.

Leen Vingtcent

Ik had woensdag een mail gestuurd, maar ik kreeg hierop geen antwoord: "Bij de bestelling kon ik een voorkeursdatum van levering aanduiden. Ik koos voor dinsdag. Gisteren werd niets geleverd, maar... Ik had woensdag een mail gestuurd, maar ik kreeg hierop geen antwoord: "Bij de bestelling kon ik een voorkeursdatum van levering aanduiden. Ik koos voor dinsdag. Gisteren werd niets geleverd, maar misschien is dat volgende week dinsdag. Mogelijks heb ik mij van datum vergist maar kan u voor mij nakijken wanneer de levering mij mij zou toekomen?"
Een beetje raar dat ik nu een bericht krijg met de vraag of ik tevreden ben over mijn bestelling. Ik heb nog niets ontvangen.
Dus neen, ik ben absoluut niet tevreden

Geen idee...
Ik heb betaald, maar er is nog niets geleverd

Beantwoord de mail van de klant!

Reactie Verthus:

Dag mevrouw,
spijtig te horen dat uw bestelling niet goed verliep. We willen ons hier graag voor verontschuldigen.
We hebben u via e-mail gecontacteerd de dag nadat u uw bestelling geplaatst...
Dag mevrouw,
We hebben u via e-mail gecontacteerd de dag nadat u uw bestelling geplaatst had om u nog een extra vraag te stellen in verband met de bestelling, maar waarschijnlijk kwam deze e-mail tussen uw spam berichten terecht?
Vermeersch-Deconinck

Bestelling verliep vlot tot PostNl er een boeltje van maakte en mijn pakje liet verloren gaan. Gelukkig was er Stephanie die het verhaal een happy end gaf.

Ander verzendbedrijf nemen