Verthus

Prima service en snelle levering

G. J. Tap

Iets te lang moeten wachten op de levering. Het product vinden in de lange lijst (meerdere bladzijden) kost enige tijd.
Het verbaast mij dat U de Pattex verstuurt in een royale doos i.p.v....
Het verbaast mij dat U de Pattex verstuurt in een royale doos i.p.v. in een enveloppe. De verzendkosten zijn daardoor in verhouding met de produktprijs hoog.

Zeer uitgebreide voorraad

Transportkosten in het oog houden.

Van Den Berge Marianne

Voor de eerste keer een bestelling online gedaan. Ook telefonisch contact gehad. Zeer vriendelijk te woord gestaan.

Snelle service.

Heel goed

onmiddellijke reactie toen er niet de volledige hoeveelheid kon geleverd worden, mét de acties die reeds ondernomen waren om het op te lossen + de info over hoe, wat & wanneer. Super !!!! De... onmiddellijke reactie toen er niet de volledige hoeveelheid kon geleverd worden, mét de acties die reeds ondernomen waren om het op te lossen + de info over hoe, wat & wanneer. Super !!!! De nalevering die u voorstelde zou geen extra kost meebrengen voor mij. Héél klantvriendelijk en informatief geregeld!!

Het bestelde produkt staat met foutieve grammen / hoeveelheid op de website. Ik heb naar de verpakking gekeken en gedacht dat het niet klopte (er staat op de website 25 gram, 1 doosjes is 250... Het bestelde produkt staat met foutieve grammen / hoeveelheid op de website. Ik heb naar de verpakking gekeken en gedacht dat het niet klopte (er staat op de website 25 gram, 1 doosjes is 250 gram). Voor mij geen probleem, misschien zijn er andere klanten die daarop afknappen en om die reden niet bij u kopen??

Reactie Verthus:

Dag mevrouw,
dank je wel voor uw reactie.
Het klopt, het zijn inderdaad pakjes van 250gr, we hebben dit aangepast!
Met vriendelijke groeten
Klantenservice
Vermeersch-Deconinck

Dimitri Lenaerts

Zeer goed, netjes op tijd geleverd. Het enige spijtige is dat er geen email verstuurd word met updates van waar levering zich bevind en dat de bankcontactapp niet gebruikt kan worden op de site.

Netjes verpakt, op tijd geleverd

-Geen updates over de levering (bv leverancier is onderweg of levering afgeleverd, ...).
-Spijtig dat de bankcontactapp niet kan gebruikt worden op deze site.

Sven Claeys

Degelijke communicatie, geen enkel probleem met levering en een mooi compleet aanbod, van de producten die soms moeilijk te vinden zijn.

Handig en overzichtelijke website met een zeer volledig gamma aan producten

Nog niet echt heel bekend, maar dankzij surveys als deze zal daar wel snel verandering in komen.

Danny

Heel goed en zeer positief

goede afhandeling van bestelling en gehandeld zoals ze op site vermelden

Alles kan altijd beter ! Misschien een bedrag bij vermelden (minimum) voor verzend kosten en daarboven gratis verzending. Is maar een tip, maar dat geeft soms aanleiding tot meer kopen om aan gratis... Alles kan altijd beter ! Misschien een bedrag bij vermelden (minimum) voor verzend kosten en daarboven gratis verzending. Is maar een tip, maar dat geeft soms aanleiding tot meer kopen om aan gratis verzending te raken.

Reactiesnelheid +++

Neen

Ruime ervaring met zowel de winkel als de internetshop, met een ruim en compleet assortiment
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam

Het ruime gevarieerde assortiment

Iets meer verlichting in de winkel

Patricia Wittebrood

Zeer goede ervaring en zeer goede service. Alles super in orde

Snelle levering en zeer behulpzaam