jeessen

nee

I van Wonderen

H. de Groot

Wij zijn al jarenlang klant bij deze praktijk. Alleen vinden wij het jammer, dat wij niet meer terecht kunnen voor b.v. het knippen van de nagels van onze papegaai. Nu proberen we het zelf te doen... Wij zijn al jarenlang klant bij deze praktijk. Alleen vinden wij het jammer, dat wij niet meer terecht kunnen voor b.v. het knippen van de nagels van onze papegaai. Nu proberen we het zelf te doen met veel stress voor de papegaai en voor onszelf.

Duidelijke website en vlotte afwikkeling.

Afgelopen week voor het eerst een bestelling gedaan. Dit was gemakkelijk en de bestelling heb ik snel en netjes ontvangen. Tevens is de prijs van het product welke ik heb gekocht goed. Op dit moment... Afgelopen week voor het eerst een bestelling gedaan. Dit was gemakkelijk en de bestelling heb ik snel en netjes ontvangen. Tevens is de prijs van het product welke ik heb gekocht goed. Op dit moment de laagste prijs.

Prijs

Karine De Potter

Voer besteld

Goede ervaring, snelle levering en keurig verpakt.

Levering is ontzettend snel verstuurd.

Jeffrey Keus

Ik bestel altijd voer voor mijn vogel bij dit bedrijf. Goede producten, snelle en betrouwbare levering en uitstekende service. Daar zouden vele anderen een voorbeeld aan moeten nemen.

Hier wordt nog ouderwets hard gewerkt. Daardoor krijg je als klant waar je om vraagt wanneer je er om vraagt. Zoals het hoort.

H Wittebol

Bestellingen en leveringen uitstekend maar reactie op toegezonden mail mag iets sneller.

Goede en snelle levering.

Max Fabery de Jonge

Uw service is geweldig!
Ondanks het feit, dat ik een fout in het bestelnummer had gemaakt, had ik mijn bestelling de volgende dag in huis.
Helaas willen onze vogels Harrison niet eten...

Reactie VoorVogels.nl:

Bedankt voor uw beoordeling.
Bedankt voor uw beoordeling.
Omschakelen op Harrison's Bird Foods vergt in enkele gevallen wat doorzettingsvermogen en geduld. Voor meer informatie hierover verwijs ik u naar www.adviespraktijkvoorvogels.nl/artikelen/omschakelen-op-harrisons-bird-foods/
Mocht u nog vragen of hulp nodig hebben dan zijn we u graag van dienst.