Uitstekend! Snelle service.

Producten zijn van hoge kwaliteit.

jonkman l

Moet nog telefonisch contact hebben met een medewerker betreffende de huid aandoening.

top geleverd

Laurens van de Werfhorst

Ik weet dat over het algemeen de prijs van pellets in vergelijking met andere shops meestal goedkoper is.
In sommige gevallen is het iets duurder omdat hier de verzendkosten bijkomen, zelfs bij een bestelling van rond de 200 euro.

M Janse

Ben erg tevreden over de website, telefonische bereikbaarheid vindt ik minder. En dpd post heeft mijn laatste bestelling,die ik op donderdag geplaatst had, pas op dinsdag afgeleverd. (Ivm het... Ben erg tevreden over de website, telefonische bereikbaarheid vindt ik minder. En dpd post heeft mijn laatste bestelling,die ik op donderdag geplaatst had, pas op dinsdag afgeleverd. (Ivm het paasweekend ) de bezorger gaf aan dat de advies praktijk voor vogels het aan moet geven bij dpd,dat het pakket op zaterdag afgeleverd moet worden.

Met dit bedrijf heb ik tot nu toe alleen goede ervaringen

De kennis en bevlogenheid van Dr Hooimeyer

R. Mast

Ervaring is goed, bestelling wordt vlot verzonden.

Prijsverhouding is goed, bij de laatste bestelling proefzakjes gekregen, dat vond ik erg positief.

Alleen goede ervaringen

alles

van Helden (Dorus)

Kennen het bedrijf al jaren

uitstekende snelle behandeling en levering.

De afhandeling van mijn eerste bestelling, heeft er voor gezorgd dat ik ook mijn volgende bestellingen hier heb gedaan

De site in eenvoudig/intuïtief opgezet. De leversnelheid is uitstekend