Bestellen van Harrison voer

Goedkoop en snelle levering

Petra van Katwijk

1e keer dat ik via de webshop Harrison Bird Food koop, normaliter haalde ik het op bij de kliniek.

Het assortiment is prima

L.N. Bruinink

U was due week afwezig, waardoor ik genoodzaakt was in de webshop tw moeten kopen. Ik heb het voer zelf de volgende dag mogen ophalen, en decverzendkosten zouden teruggestort worden op mijn... U was due week afwezig, waardoor ik genoodzaakt was in de webshop tw moeten kopen. Ik heb het voer zelf de volgende dag mogen ophalen, en decverzendkosten zouden teruggestort worden op mijn rekening. Dit is ondertussen netjes teruggestort op mijn rekening. Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken.

Snelle levering en het zeer snelle terugstorten van de verzendkosten

Roy Smit

Snelle levering van kwalitatief goede producten. Zeer tevreden.

Snelle levering, overzichtelijke website.

Carla Kuipers

Prima, snelle levering

Beekhuis

Zeer fijn en heel duidelijk, de heer Hooimeijer is een echte specialist, waaraan een dierenarts niet kan tippen, die stoppen overal antibiotica in, en weten vaak niet wat er aan de hand is. De heer... Zeer fijn en heel duidelijk, de heer Hooimeijer is een echte specialist, waaraan een dierenarts niet kan tippen, die stoppen overal antibiotica in, en weten vaak niet wat er aan de hand is. De heer Hooimeijer heeft mij zeer geholpen met mijn grasparkiet en ik hoop dat hij opknapt maar het blijven natuurlijk tere beestjes. Nogmaals dank!

De persoonlijke benadering, je wordt echt serieus genomen, en je merkt gelijk zijn jaren lange ervaring met vogels!

Goede ervaring

Nico Davelaar

Prima Kwaliteit en geweldige service

expertise op het gebied van vogels.
Goede producten en prima levering

Bij dit bedrijf word ik altijd goed en vakkundig geholpen.
Vragen worden snel beantwoord.

Altijd alles op voorraad.
Groot assortiment.
Kwaliteit.
Goede informatie.

J. Visscher

Kliniek voor Vogels is een zeer servicegerichte en professionele organisatie met de juiste producten en een kwalitatief goed advies

Kennis, kunde, kwaliteit en servicegerichtheid.