Hans Appenzeller

Kliniek voor vogels

Bo

Prettig dat je alles wat je wilt hebben qua voeding papegaai kunt vinden en je niet eerst door rommel en kwalitatief voer hoeft te zoeken. Ik wilde hbf en nutri-berries, die zijn gemakkelijk en... Prettig dat je alles wat je wilt hebben qua voeding papegaai kunt vinden en je niet eerst door rommel en kwalitatief voer hoeft te zoeken. Ik wilde hbf en nutri-berries, die zijn gemakkelijk en overzichtelijk te vinden: klaar ben je.
Op de site lees ik dat je bij het bestellen een kortingscode in kunt voeren. Ik zou graag willen weten hoe ik aan een kortingscode kan komen.
Alles wat ik van voeding besteld heb, zit op een goede datum waarmee ik een tijdje vooruit kan. Ik vond het jammer dat het zakje Avian Enzym het beste te gebruiken is voor maart 2014. Met één grijze roodstaart gaat dit niet lukken.

Zie hierboven.

Zeer goed

zeer goed

davy baele

Alles tip top, ik bestel nog meer maar vaste klanten mogen zeker van korting genieten.

Alles tip top

Uitstekend, geen probleem

Uitstekend, geen probleem

van lint

Zeer goed, vakkundig team

sterke punten; vrolijke website

snelle reactie

S. Timmer

Bestelling via de webshop gedaan, was bij de eerste verzending niet compleet, de dag daarna een nazending gehad (na mail hierover); top!

aftersales heb ik laag gescoord omdat hier niet veel aan gedaan wordt: WAT IK HEEL FIJN VINDT! ik zit niet te wachten op mail na mail met reclame, fijn zo!

Ingrif

Supersnelle bezorging. Top!

Supersnelle bezorging. Top!

G. Lenten

Ik had langere tijd geleden persoonlijk contact met dit bedrijf, dat was prima. Dit is een zeer welcome en geode aanvulling omdat een goed gespecialiseerd bedrijf op deze manier ook de producten... Ik had langere tijd geleden persoonlijk contact met dit bedrijf, dat was prima. Dit is een zeer welcome en geode aanvulling omdat een goed gespecialiseerd bedrijf op deze manier ook de producten landelijk sneller en confortabel weet te distribueren. Prima en gemakkelijk dus!

snel.