Carla Aleksandrowicz

Ik ben heel tevreden over deze webshop vanwege gebruiksgemak, prima prijzen en uitstekende en snelle verzending. Heel duidelijke info over verzendtraject. Hartelijk dank voor uw inzet.
Carla...
Carla Aleksandrowicz, Zwolle

Verzendproces.

Helen Zevenbergen

Vogelvoer en een snack besteld

Goede verpakking, snelle correcte levering

Anita

Super winkel😍 Hele snelle levering ej je word goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Helemaal TOP

Durin

Klantvriendelijk , snelle levering

...

Uitstekend.

Prijs, snelheid van levering.

Brenda Brouwer

Met de winkel heb ik geen problemen,spullen worden netjes geleverd. De spullen die verkocht worden zijn prima. Heb alleen een probleem met het maken van een afspraak,aangezien ik veel negativiteit... Met de winkel heb ik geen problemen,spullen worden netjes geleverd. De spullen die verkocht worden zijn prima. Heb alleen een probleem met het maken van een afspraak,aangezien ik veel negativiteit hoor over Dr Hooijmeier,en dat houd mij ook tegen aangezien ik wat vragen heb omtrent het gedrag van mijn valkparkiet.

Nee

Mieke

Snelle levering. Keurig verpakt.

willy g

Zeer goed, ook qua advies + verzending van goederen

goed advies = goede/snelle verzending.

Wianda

Altijd correct en snel leveren

kennis van zaken, goede producten.