V

Bestelling wordt altijd snel en netjes afgehandeld

A Dragt

Louise

Altijd goed!

Makkelijk te bestellen, snelle en correcte levering.

Bedrijf is prima, alleen verzending met DHL NIET heb verkeerde pakket ontvangen, niet van jullie en dat zou dezelfde dag nog omgeruild worden is nog niet omgeruild.

Expertise

M

Veel jaren geleden heeft dhr. Hooimeijer mij geweldig geholpen met mijn grijze roodstaart Odette (nog bekend in uw systeem?). Ik heb heel veel van hem geleerd en blijf altijd dankbaar voor zijn... Veel jaren geleden heeft dhr. Hooimeijer mij geweldig geholpen met mijn grijze roodstaart Odette (nog bekend in uw systeem?). Ik heb heel veel van hem geleerd en blijf altijd dankbaar voor zijn lessen. Nu hij er niet meer is heb ik twijfels... Dhr Hooimeijer heb ik gevolgd en doe nog steeds. Ik wil jullie niet beledigen maar hij gaat te ver! Ik ga tegenwoordig voor een jaarlijkse APK naar Drachten. Dichterbij en staat ook bekend als een goede papegaaiendokter. Ik heb hem de behandeling zien doen en ik mag deze dokter graag. Geen praatjes, een directe aanpak, altijd open voor vragen. Kort en direct!

Gaat het over een product? Of gaat het over vogels? Gaat mijn feedback over vogels of alleen mijn bestelling? De bestelling was absoluut goed.

willy g

Zeer goed, ook v.w.b. product-kennis en snelle levering

J. Kamminga

Een aanrader. Goeie adviezen. Goede webshop. Zeer snelle levering.

Zeer kundig. Snelle en nette levering.

m

Goed, vlotte bezorging

leida

Zeer posetief en heel erg klantvriendelijk

goede garantie

Marco van der Made

Uitgebreid assortiment met mooie prijzen en snelle levering. Top service!

Uitgebreid assortiment. Goede communicatie.