Prettig, bestelling vlot verzonden. Hadden product dat bijna nergens meer verkrijgbaar is

Hebben specifieke kennis over vogels

1 ste keer en alles is normaal verlopen ook levering enzo prima

goede informatie op de website en zeker aanbevelenswaard.. miste wel een aanspreekpunt alvorens aan te kopen

Iris

Uitstekende en snelle service. Kwaliteitsproducten.

Zeer snelle levering.

Rob Noot

Kundig, betrouwbaar, goede producten.

Mijn ervaring is goed tot zeer goed. Ik heb het kippenvoer dat ik bestelde vlot ontvangen en vond het ook heel prettig dat ik per sms (dat was het geloof ik) op de hoogte gebracht werd van de uren... Mijn ervaring is goed tot zeer goed. Ik heb het kippenvoer dat ik bestelde vlot ontvangen en vond het ook heel prettig dat ik per sms (dat was het geloof ik) op de hoogte gebracht werd van de uren waartussen het pakket bij mij thuis afgeleverd zou worden. En dat tijdsbestek klopte.

A.van Leur

Telefonisch niet te pakken te krijgen.
Bestellingen per webshop komen netjes aan en site is duidelijk.
Voer valt goed in de smaak.
Veel succes.

Op tijd leveren

Goed bevallen

snelle levering

De producten zijn goed vindbaar en gemakkelijk te bestellen. Het contact verloopt verder prettig, vlot en goed. De bestelling wordt snel afgehandeld en we hebben het spoedig in huis, wat erg fijn is... De producten zijn goed vindbaar en gemakkelijk te bestellen. Het contact verloopt verder prettig, vlot en goed. De bestelling wordt snel afgehandeld en we hebben het spoedig in huis, wat erg fijn is bij zieke huisdieren.

Deskundigheid, flexibel, snelle levering, prettig contact. Goede adviezen en veel informatie.

Goed.

Meeste.