Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

saskia

Prima!

Pluspunten Vriendenboeken

Op afstand kan iedereen het zelf invullen, maar het wordt toch een geheel

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Vooral de 'oudere' garde vond het moeilijk om het in te vullen en te begrijpen wat de bedoeling was. Ook hadden mensen niet zo gauw door dat de eerste afbeelding een soort profielfoto is.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Saskia voor alle sterren en tips! Zijn we blij mee. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Vriendenboek is erg mooi geworden.

Pluspunten Vriendenboeken

Prachtige kwaliteit. Werkt gemakkelijk. Fijn dat je het boek in de preview kunt bekijken. Jaaroverzichten mooie aanvulling

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel enthousiast. Mijn jarige vriendin was er super blij mee. Iedereen die had meegedaan vond het boek erg mooi geworden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie feedback, daar zijn wij blij mee! Goed om te lezen dat je vriendin enthousiast is over jullie cadeau. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

dfasdf

Dfasdf

sadfsdf

sdfsd

Het plaatsen van de foto's was lastig.
Je moest ze, als je iets veranderde, steeds opnieuw snijden en plaatsen. Dat is als hinderlijk ervaren.

Pluspunten Vriendenboeken

Het is erg fijn dat iedereen zijn eigen bladzijde kan invullen en online kan zetten.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zeer verrast en heel erg blij mee. Wordt dagelijks bekeken.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je review, daar zijn wij erg blij mee. Bij de nieuwe software release komt ook een nieuw fotoprogramma. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

nicolette leereveld

Ik heb een prima ervaring opgedaan met vriendenboek service uitstekend en snelle levering.
prachtig resultaat .

Pluspunten Vriendenboeken

prettig contact met de mensen gehad en
vragen werden snel beantwoord.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

de reacties waren erg mooi en velen vonden het een mooie herrinering

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Nicolette voor je mooie en positieve review,. Allemaal tienen, daar zijn wij erg blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Lafère

Super!

Pluspunten Vriendenboeken

Ze komen na wat ze zeggen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Onze zoon Luc werd 18. Luc is geboren met een aangeboren hartafwijking en geopereerd toen hij 5 maanden was. Ik wilde iets speciaals doen, vandaar. Ook omdat ik de foto’s van zijn eerste tot 18e... Onze zoon Luc werd 18. Luc is geboren met een aangeboren hartafwijking en geopereerd toen hij 5 maanden was. Ik wilde iets speciaals doen, vandaar. Ook omdat ik de foto’s van zijn eerste tot 18e levensjaar er in heb kunnen verwerken.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat de extra fotobladen ook handig voor je waren. Naar pagina's voor klassefoto's zijn we aan het kijken. Dat zou inderdaad een mooie aanvulling zijn. Hartelijke... Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat de extra fotobladen ook handig voor je waren. Naar pagina's voor klassefoto's zijn we aan het kijken. Dat zou inderdaad een mooie aanvulling zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Annet van der Poel

Heel goed, snelle communicatie via de mail, Marjolein vond ik ook top! Flexibel , meedenkend en vlot.

Pluspunten Vriendenboeken

ook voor een leek op de computer goed te doen,

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

een uur gelachen en gehuild ;-) zo leuk en geraakt door alle wensen, fotoos en grappen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je mooie en positieve review. Fijn dat jullie boek zo in de smaak viel! We zijn bezig met heel veel nieuwe ontwerpen, nog even geduld :). Hartelijke groet en graag tot een volgende... Veel dank voor je mooie en positieve review. Fijn dat jullie boek zo in de smaak viel! We zijn bezig met heel veel nieuwe ontwerpen, nog even geduld :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Mijn ervaring is prima werd heel fijn geholpen

Pluspunten Vriendenboeken

Website is overzichtelijk en uitvoering boek uitstekend

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Er is heel goed op gereageerd en iedereen vind hem geweldig nabestellen volgt

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en positieve review,. Allemaal tienen, daar zijn wij erg blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Stefan van Zaalen

Ik heb een best wel prettige en goede ervaring met deze site. Als er even iets niet duidelijk was had ik via de mail heel snel contact. En de levering was uiteindelijk sneller dan verwacht. Het is... Ik heb een best wel prettige en goede ervaring met deze site. Als er even iets niet duidelijk was had ik via de mail heel snel contact. En de levering was uiteindelijk sneller dan verwacht. Het is een prachtig boek geworden van zeer goede kwaliteit.

Pluspunten Vriendenboeken

Het uitnodigen ging heel simpel (Ik kon de mailadressen zo een voor een vanuit Excel kopiëren). De mensen die een herinnering nodig hebben kan je zo aanvinken. Bij het typen van een tekst zie je... Het uitnodigen ging heel simpel (Ik kon de mailadressen zo een voor een vanuit Excel kopiëren). De mensen die een herinnering nodig hebben kan je zo aanvinken. Bij het typen van een tekst zie je hoeveel letters je nog hebt. De foto's zijn makkelijk te bewerken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reacties zijn stuk voor stuk zeer positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Stefan voor alle tienen én de mooie en uitgebreide feedback, dat waarderen we zeer en zijn we ook blij mee. Aan je tip wordt gewerkt! Hartelijk groet en graag tot een volgende keer, team... Dankjewel Stefan voor alle tienen én de mooie en uitgebreide feedback, dat waarderen we zeer en zijn we ook blij mee. Aan je tip wordt gewerkt! Hartelijk groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Wauw wat een mooi boek! Het viel ook enorm in de smaak bij het bruidspaar. Bedankt Vriendenboeken.nl

Pluspunten Vriendenboeken

Top service! Top levertijd! Mooi eindresultaat!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief. Zowel het bruidspaar als iedereen die het vriendenboek had ingevuld was heel nieuwsgierig en blij verrast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Ha heel graag gedaan. Jij dankjewel voor de mooie review! Hartelijke groeten, team Vriendenboeken