Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Heel goed, vriendelijke medewerkers. Prettig om even telefonisch te overleggen

Pluspunten Vriendenboeken

Handige website, gemakkelijk voor iedereen om pagina te vullen. Ook handig dat er naderhand door contactpersoon nog foto's kunnen worden toegevoegd

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Oud klasgenoten waren heel positief. Mooi resultaat

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en positieve review, daar zijn wij erg blij mee. Fijn dat je oud-klasgenoten het boek mooi vinden. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Kaatje

Leuke reacties van genodigden
Sommige mensen moet je wel achter de vodden zitten
Sommige mensen hadden wat problemen met de foto’s (kader versprong)

Gebruikersvriendelijk
Web-based, iedereen kan op eigen locatie aan het werk
Voldoende mogelijkheden

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het was een cadeau voor onze moeder van 93!
Zij was ontroerd, zeer aangenaam verrast door lieve woorden en prachtige foto’s
Iedereen vond het leuk om zijn of haar aandeel terug te lezen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je moeder zo blij is met jullie boek. Dank ook voor de tips. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Super bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je moeder zo blij is met jullie boek. Dank ook voor de tips. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Make A Wish Nederland / Hetty Spaans

Eenvoudig in gebruik, veel keuzemogelijkheden

Pluspunten Vriendenboeken

Super begeleiding, fantastische service!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel blij met het resultaat

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Hetty. Jullie hebben er ook een erg mooi boek van gemaakt met die persoonlijke achtergronden! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Suzanne de Vreese

Super gebruiksvriendelijk en met een prachtig resultaat!

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruiksvriendelijk en persoonlijke vragen worden heel snel beantwoord.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Superleuk idee en ze vonden het er prachtig uitzien.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Suzanne voor je mooie review. Fijn dat je de site zo gebruikersvriendelijk vindt en dat het boek goed is ontvangen. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Erg leuke site die je allerlei mogelijkheden en ideetjes biedt tot het maken van een mooi boek.

Pluspunten Vriendenboeken

Door alle mogelijkheden wordt het een persoonlijk boek.

Allemaal positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en positieve review, hartstikke leuk. Bij elke vraag wordt bij het invullen het aantal letters geteld, zodat je ziet hoeveel ruimte je nog hebt, heb je dat gezien? Hartelijke... Dankjewel voor je mooie en positieve review, hartstikke leuk. Bij elke vraag wordt bij het invullen het aantal letters geteld, zodat je ziet hoeveel ruimte je nog hebt, heb je dat gezien? Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

nvt

Ben heel positief verrast door het boek, mooie kaft en goede bladzijden ziet er super mooi uit!

Zie boven

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het heel mooi en leuk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Sandra voor je mooie en positieve review,. Allemaal tienen, daar zijn wij erg blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Heel erg goed. Boek nagekeken door team van vriendenboeken. Zagen nog een fout waar ze me op wezen. Toen per ongeluk twee keer betaald werd binnen 5 min teruggestort. Prima service. Website zou wel... Heel erg goed. Boek nagekeken door team van vriendenboeken. Zagen nog een fout waar ze me op wezen. Toen per ongeluk twee keer betaald werd binnen 5 min teruggestort. Prima service. Website zou wel iets verbeterd kunnen worden.

Pluspunten Vriendenboeken

Klanten service en simpele knoppen op de website

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Kwam bij veel mensen in hun spam. Heel jammer is dat! Oudere mensen kregen fotos niet geupload of uitgesneden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en positieve review, daar zijn wij erg blij mee. Aan je tips wordt hard gewerkt! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Heel erg positief!

Pluspunten Vriendenboeken

Het systeem werkt heel gemakkelijk en spreek voor zich. Ook is de kwaliteit van het boek erg goed! Daarnaast vond ik het prettig dat iedereen tegelijk aan het boek kon werken, op deze manier is het... Het systeem werkt heel gemakkelijk en spreek voor zich. Ook is de kwaliteit van het boek erg goed! Daarnaast vond ik het prettig dat iedereen tegelijk aan het boek kon werken, op deze manier is het boek snel gemaakt. Als beheerder kon je ook gemakkelijk zien of iedereen zijn pagina heeft ingevuld en andermans pagina's bewerken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ik heb het boek gegeven aan het vriendin die jarig was. Ze vond het boek geweldig en is er erg blij mee!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en positieve review, daar zijn wij erg blij mee. Fijn dat je vriendenboek in de smaak viel. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Zeer goed, plezierig en meedenkend

Gemakkelijk en zeer klantvriendelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ontzettend goed, werd zeer gewaardeerd

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, dat waarderen we zeer. Fijn dat de reacties zo positief waren, dat horen we natuurlijk graag :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Hartelijk dank voor je mooie review, dat waarderen we zeer. Fijn dat de reacties zo positief waren, dat horen we natuurlijk graag :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

E. Koppelaar

Wij kregen vriendenboeken.nl aangeraden van onze vrienden als cadeau voor het 40 jarig huwelijk van onze ouders. Met veel plezier hebben we het boek gemaakt. De software echter laat te wensen over.... Wij kregen vriendenboeken.nl aangeraden van onze vrienden als cadeau voor het 40 jarig huwelijk van onze ouders. Met veel plezier hebben we het boek gemaakt. De software echter laat te wensen over. Die is absoluut niet gebruiksvriendelijk en verouderd. Wij zijn gewend fotoboeken te maken met bv Albelli en dat werkt vele malen fijner. Zie tips hieronder.

- Voorbeeldboeken per gelegenheid
- Voorbeeldvragen
- Het concept
- De jaaroverzichten

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Onze ouders waren dolgelukkig en hebben genoten van het boek!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je uitgebreide feedback. Fijn dat je ons een 10 geeft voor klantvriendelijkheid en service en een 8 voor de kwaliteit van het boek. Ook goed om te lezen dat jullie boek zo positief is... Dankjewel voor je uitgebreide feedback. Fijn dat je ons een 10 geeft voor klantvriendelijkheid en service en een 8 voor de kwaliteit van het boek. Ook goed om te lezen dat jullie boek zo positief is ontvangen. We hebben je een mail gestuurd met een nadere toelichting. We komen met nieuwe software, het duurt alleen ietsje langer dan we hoopten, maar het wordt mooi. Het is wel zo dat we geen fotoboek zijn, dat pretenderen we ook niet. Als je dat wilt kun je inderdaad beter kiezen voor een echt fotoboek. Wil je een vriendenboek waarin iedereen zijn eigen vriendenpagina invult, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Als beheerder kun je overigens ook via je account alle vriendenpagina's invullen en hoef je zeker niet naar je mail te gaan. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken