Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

De site is vrolijk en eenvoudig in gebruik. Het is helder aangegeven hoe het werkt om een boek te maken.

Pluspunten Vriendenboeken

Er is een ruime keuze in de type boeken. Eenvoudig in gebruik. Fijn dat je als beheerder het boek steeds kan zien en nog kan verbeteren.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super leuk! Enthousiaste reacties!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en positieve review, daar zijn wij erg blij mee. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Gea

Heel positief!

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruiksvriendelijk, duidelijke uitleg, goede service, goede kwaliteit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel enthousiast! Mooi boek, prachtig gemaakt etc.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Gea voor alle tienen! Superfijn dat je ons zo positief waardeert. Aan het nieuwe beheerdersgedeelte wordt hard gewerkt, duurt ietsje langer dan we verwachten, maar dan is ook het switchen... Dankjewel Gea voor alle tienen! Superfijn dat je ons zo positief waardeert. Aan het nieuwe beheerdersgedeelte wordt hard gewerkt, duurt ietsje langer dan we verwachten, maar dan is ook het switchen van thema's mogelijk. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Esther

Het is een heel leuk boekje geworden wat we cadeau gaan geven aan een collega.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke website en gemakkelijk in gebruik.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

We gaan het nog geven ...

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor alle tienen Esther! Veel plezier met de overhandiging van jullie vriendenboek aan je collega. We hopen dat jullie boek een groot succes is. Hartelijke groet en graag tot een... Super bedankt voor alle tienen Esther! Veel plezier met de overhandiging van jullie vriendenboek aan je collega. We hopen dat jullie boek een groot succes is. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Autobedrijf Jos Bouw

Superleuk idee! Het geven van het boekje was ook leuk en werd direct gelezen.

Pluspunten Vriendenboeken

gebruiksvriendelijk, klantvriendelijk, vlotte levering.

Heel enthousiast :)

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, dat waarderen we zeer. Fijn om te lezen dat jullie boek zo enthousiast werd ontvangen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Prima verlopen!

duidelijk, snelle levering

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

alle reacties waren enthousiast en positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, dat waarderen we zeer. Fijn dat de reacties zo positief waren, dat horen we natuurlijk graag :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Hartelijk dank voor je mooie review, dat waarderen we zeer. Fijn dat de reacties zo positief waren, dat horen we natuurlijk graag :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Het was de eerste bestelling via vriendenboeken.nl en dit mocht ik positief ervaren.

Pluspunten Vriendenboeken

Het is goed dat er een beheerder is die de pagina's kan bewerken aanpassen, verwijderen, het overzicht kan houden.
Het is goed dat je als beheerder herinneringsmails kan sturen naar een of...
Het is goed dat je als beheerder herinneringsmails kan sturen naar een of meerdere deelnemers aan het vriendenboek. Dat komt zeker van pas. Het is ook efficiënt in tijd voor de beheerder dat er al standaard tekst staat in de uitnodiging naar de deelnemers om deel te nemen en in de herinneringsuitnodiging!!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zo origineel. De vriendenboekjes van vroeger als kind kunnen ook perfect gebruikt worden bij afscheid van een collega of bv. bedanking voor iemand!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review. Hartstikke leuk! Er komen aanpassingen voor wat betreft het fotoprogramma :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Astrid voetbal Brandevoort

Super

Pluspunten Vriendenboeken

De vragen via mail worden zeer snel beantwoord.. binnen 10.min al kreeg ik reactie terug....
Het boekje is van zeer goede kwaliteit!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De trainers waren zeer positief, ze lazen meteen alle reacties van de kinderen door.... het werd zeker gewaardeerd .

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je positieve review Astrid. Fijn om te lezen en dat de trainers zo enthousiast zijn. Een cadeau voor het leven zeggen wij altijd :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer,... Veel dank voor je positieve review Astrid. Fijn om te lezen en dat de trainers zo enthousiast zijn. Een cadeau voor het leven zeggen wij altijd :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Andrea

Heel makkelijke website, in een paar klikken heb je een boek aangemaakt en iedereen uitgenodigd om een bijdragen te leveren. Bestellen als iedereen klaar is en dan binnen een paar dagen het boek in... Heel makkelijke website, in een paar klikken heb je een boek aangemaakt en iedereen uitgenodigd om een bijdragen te leveren. Bestellen als iedereen klaar is en dan binnen een paar dagen het boek in huis. Dat klinkt normaal, maar toen er iets verkeerd ging met de betaling hebben we gewoon het boek gekregen en de betaling daarna geregeld. Als Vriendenboek.nl zich aan de regeltjes had gehouden, was het niet gelukt om het cadeau aan te bieden op de dag van het afscheid. Bedankt nogmaals.

Pluspunten Vriendenboeken

Het is fijn dat iedereen in feite tegelijk eraan kan werken. Je maakt samen iets, waar anders één persoon bezig is om alle te verzamelen en neer te zetten. De kwaliteit is uitstekend, wat een mooi... Het is fijn dat iedereen in feite tegelijk eraan kan werken. Je maakt samen iets, waar anders één persoon bezig is om alle te verzamelen en neer te zetten. De kwaliteit is uitstekend, wat een mooi boek is het geworden. En dan niet te vergeten de service, fijn contact, flexibele houding.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Hij vond het heel erg leuk. We hadden nog een paar cadeaus, maar dit was het mooist.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je positieve review Andra. Fijn om te lezen en natuurlijk superleuk dat een vriendenboek het allermooiste cadeau is, vinden wij ook! Een cadeau voor het leven zeggen wij altijd :).... Veel dank voor je positieve review Andra. Fijn om te lezen en natuurlijk superleuk dat een vriendenboek het allermooiste cadeau is, vinden wij ook! Een cadeau voor het leven zeggen wij altijd :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Fijn programma om mee te werken, je kunt er leuke dingen mee!

Pluspunten Vriendenboeken

Mooie kwaliteit van het boek, leuke variatie aan mogelijkheden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

We hebben het boek cadeau gedaan voor mijn ouders t.g.v. hun 40 jarig huwelijk.
Ze vonden het geweldig en zijn er erg blij mee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat jullie boek zo in de smaak viel. Hartelijke groet, team Vriendenboeken

Klantgerichte service. Denkt in alle opzichten mee met klant. Vriendenboek biedt vele varianten om maatwerk te kunnen leveren. Extra fotobladen, sfeerbladen, opmaak kaft, jaaroverzichten.... Klantgerichte service. Denkt in alle opzichten mee met klant. Vriendenboek biedt vele varianten om maatwerk te kunnen leveren. Extra fotobladen, sfeerbladen, opmaak kaft, jaaroverzichten. Service is gericht op leveren van kwaliteit. Extra controle op teksten en opmaak.

Pluspunten Vriendenboeken

Ópmaak en mogelijkheden formaat, extra service bij opmaak, gemak van invullen voor gebruikers, zelfcorrectiemogelijkheden., Boek ziet er uiteindelijk zeer verzorgd uit, je kunt zien dat er... Ópmaak en mogelijkheden formaat, extra service bij opmaak, gemak van invullen voor gebruikers, zelfcorrectiemogelijkheden., Boek ziet er uiteindelijk zeer verzorgd uit, je kunt zien dat er aandacht aan is besteed.
Qua prijs betaalbaar voor geleverde.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zeer enthousiast. Professioneel en verrassend uiterlijk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je uitgebreide en positieve feedback. Dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat jullie het boek mooi vinden en dat reacties positief zijn. Aan je tip wordt gewerkt :). Hartelijke... Veel dank voor je uitgebreide en positieve feedback. Dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat jullie het boek mooi vinden en dat reacties positief zijn. Aan je tip wordt gewerkt :). Hartelijke groet team Vriendenboeken