10/10

Heel positief!

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruiksvriendelijk, duidelijke uitleg, goede service, goede kwaliteit.

Heel enthousiast! Mooi boek, prachtig gemaakt etc.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Gea voor alle tienen! Superfijn dat je ons zo positief waardeert. Aan het nieuwe beheerdersgedeelte wordt hard gewerkt, duurt ietsje langer dan we verwachten, maar dan is ook het switchen... Dankjewel Gea voor alle tienen! Superfijn dat je ons zo positief waardeert. Aan het nieuwe beheerdersgedeelte wordt hard gewerkt, duurt ietsje langer dan we verwachten, maar dan is ook het switchen van thema's mogelijk. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Esther

10/10

Het is een heel leuk boekje geworden wat we cadeau gaan geven aan een collega.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke website en gemakkelijk in gebruik.

We gaan het nog geven ...

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor alle tienen Esther! Veel plezier met de overhandiging van jullie vriendenboek aan je collega. We hopen dat jullie boek een groot succes is. Hartelijke groet en graag tot een... Super bedankt voor alle tienen Esther! Veel plezier met de overhandiging van jullie vriendenboek aan je collega. We hopen dat jullie boek een groot succes is. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Autobedrijf Jos Bouw

10/10

Superleuk idee! Het geven van het boekje was ook leuk en werd direct gelezen.

Pluspunten Vriendenboeken

gebruiksvriendelijk, klantvriendelijk, vlotte levering.

Heel enthousiast :)

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, dat waarderen we zeer. Fijn om te lezen dat jullie boek zo enthousiast werd ontvangen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

8/10

Prima verlopen!

Pluspunten Vriendenboeken

duidelijk, snelle levering

alle reacties waren enthousiast en positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, dat waarderen we zeer. Fijn dat de reacties zo positief waren, dat horen we natuurlijk graag :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Hartelijk dank voor je mooie review, dat waarderen we zeer. Fijn dat de reacties zo positief waren, dat horen we natuurlijk graag :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

10/10

Het was de eerste bestelling via vriendenboeken.nl en dit mocht ik positief ervaren.

Pluspunten Vriendenboeken

Het is goed dat er een beheerder is die de pagina's kan bewerken aanpassen, verwijderen, het overzicht kan houden.
Het is goed dat je als beheerder herinneringsmails kan sturen naar een of...
Het is goed dat je als beheerder herinneringsmails kan sturen naar een of meerdere deelnemers aan het vriendenboek. Dat komt zeker van pas. Het is ook efficiënt in tijd voor de beheerder dat er al standaard tekst staat in de uitnodiging naar de deelnemers om deel te nemen en in de herinneringsuitnodiging!!

Zo origineel. De vriendenboekjes van vroeger als kind kunnen ook perfect gebruikt worden bij afscheid van een collega of bv. bedanking voor iemand!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review. Hartstikke leuk! Er komen aanpassingen voor wat betreft het fotoprogramma :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Astrid voetbal Brandevoort

10/10

Super

Pluspunten Vriendenboeken

De vragen via mail worden zeer snel beantwoord.. binnen 10.min al kreeg ik reactie terug....
Het boekje is van zeer goede kwaliteit!

De trainers waren zeer positief, ze lazen meteen alle reacties van de kinderen door.... het werd zeker gewaardeerd .

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je positieve review Astrid. Fijn om te lezen en dat de trainers zo enthousiast zijn. Een cadeau voor het leven zeggen wij altijd :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer,... Veel dank voor je positieve review Astrid. Fijn om te lezen en dat de trainers zo enthousiast zijn. Een cadeau voor het leven zeggen wij altijd :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Andrea

10/10

Heel makkelijke website, in een paar klikken heb je een boek aangemaakt en iedereen uitgenodigd om een bijdragen te leveren. Bestellen als iedereen klaar is en dan binnen een paar dagen het boek in... Heel makkelijke website, in een paar klikken heb je een boek aangemaakt en iedereen uitgenodigd om een bijdragen te leveren. Bestellen als iedereen klaar is en dan binnen een paar dagen het boek in huis. Dat klinkt normaal, maar toen er iets verkeerd ging met de betaling hebben we gewoon het boek gekregen en de betaling daarna geregeld. Als Vriendenboek.nl zich aan de regeltjes had gehouden, was het niet gelukt om het cadeau aan te bieden op de dag van het afscheid. Bedankt nogmaals.

Pluspunten Vriendenboeken

Het is fijn dat iedereen in feite tegelijk eraan kan werken. Je maakt samen iets, waar anders één persoon bezig is om alle te verzamelen en neer te zetten. De kwaliteit is uitstekend, wat een mooi... Het is fijn dat iedereen in feite tegelijk eraan kan werken. Je maakt samen iets, waar anders één persoon bezig is om alle te verzamelen en neer te zetten. De kwaliteit is uitstekend, wat een mooi boek is het geworden. En dan niet te vergeten de service, fijn contact, flexibele houding.

Hij vond het heel erg leuk. We hadden nog een paar cadeaus, maar dit was het mooist.