Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Inmiddels tweede boek. Zeer positief. Prachtige kwaliteit.

Pluspunten Vriendenboeken

Gemakkelijk om te doen. Leuke jaaroverzichten. Heel mooi boek.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel enthousiast. Schot in de roos. Jullie zien mij zeker weer terug.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor alle tienen. Superleuk en goed om te lezen dat het vriendenboek een schot in de roos is. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Bestuursacademie / Margreet

Helemaal top. Erg flexibel, klantvriendelijk en wordt erg goed en snel aan de afspraken gehouden.

Pluspunten Vriendenboeken

Flexibiliteit, andere mogelijkheden dan beschreven staat.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Superleuk! Mooi scherp afgedrukt.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review Margreet, zijn we heel blij mee. Goede tip! We controleren dit wel standaard voordat de boeken in productie gaan omdat we weten hoe belangrijk het... Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review Margreet, zijn we heel blij mee. Goede tip! We controleren dit wel standaard voordat de boeken in productie gaan omdat we weten hoe belangrijk het is dat je pagina ook echt in het boek staat. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Een vriendenboek maken is een makkelijke manier om iedereen te betrekken bij het maken van een bladzij.
De ondersteuning van Marjan vond ik super. Zij hielp me echt en leefde mee.

Pluspunten Vriendenboeken

Dat profielfoto's alleen vierkant uitgesneden kunnen worden is lastig, evenals wanneer er maar 1 foto op de rechter bladzij komt. tussendoor op kunnen slaan zou wel handig zijn, nu moest ik enkele... Dat profielfoto's alleen vierkant uitgesneden kunnen worden is lastig, evenals wanneer er maar 1 foto op de rechter bladzij komt. tussendoor op kunnen slaan zou wel handig zijn, nu moest ik enkele keren weer van voren af aan beginnen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn zus was blij verrast en had er nog nooit van gehoord, zoals de meesten.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review. Hartstikke leuk! Er komen aanpassingen voor het beheerdersgedeelte zoals het tussendoor opslaan. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review. Hartstikke leuk! Er komen aanpassingen voor het beheerdersgedeelte zoals het tussendoor opslaan. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Anita vdn Heuvel

Het leek mij leuk om een afscheidsboek voor een collega te maken en kwam zo op Vriendenboeken.nl terecht. Op de site staat uitgebreid omschreven welk boek (afscheid/pensioen/vrienden) je kan kiezen... Het leek mij leuk om een afscheidsboek voor een collega te maken en kwam zo op Vriendenboeken.nl terecht. Op de site staat uitgebreid omschreven welk boek (afscheid/pensioen/vrienden) je kan kiezen en je hebt keuze uit verschillende achtergronden (gebaseerd op je thema)

Pluspunten Vriendenboeken

Ik had nog nooit een fotoboek gemaakt, dus niet alles was even duidelijk voor mij, ik heb, tot vervelens toe, om hulp en advies gevraagd, en dit is nooit een probleem geweest. Iedere keer weer werd... Ik had nog nooit een fotoboek gemaakt, dus niet alles was even duidelijk voor mij, ik heb, tot vervelens toe, om hulp en advies gevraagd, en dit is nooit een probleem geweest. Iedere keer weer werd mij duidelijk uitgelegd hoe ik het moest aanpakken en kreeg tips om het boek er (nog) mooier uit te laten zien

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het heel leuk om te doen, en het resultaat is geweldig! Mooie foto bladen en alles ziet er super uit! De gepensioneerde was oprecht blij verrast!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de tienen Anita! Leuk! Fijn dat de reacties zo positief waren en dat je het boek mooi vond.Tip; als je bij onze tips kijkt zie je hoe je een fotocollage kunt maken. Hartelijke groet... Dankjewel voor de tienen Anita! Leuk! Fijn dat de reacties zo positief waren en dat je het boek mooi vond.Tip; als je bij onze tips kijkt zie je hoe je een fotocollage kunt maken. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Sandra

Boekje gemaakt voor vriendin die 50 jaar werd, makkelijk om te maken, heel erg leuk om te geven en denk ik om te krijgen.

Pluspunten Vriendenboeken

Leuk dat je de vragen kunt aanpassen naar eigen idee, je kunt de vragen daardoor ook net wat persoonlijker maken door de naam van de persoon in de vraag te gebruiken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn vriendin was positief verrast. Iedereen vond het erg leuk.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review Sandra. Hartstikke leuk! Er komen aanpassingen voor wat betreft het fotoprogramma :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Chantal

Super

Pluspunten Vriendenboeken

Heel mooi boek, fijne communicatie

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

We gaan het dit weekend geven!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor alle tienen Chantal! Veel plezier met de overhandiging van jullie boek dit weekend. We hopen dat jullie boek een groot succes is. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer,... Super bedankt voor alle tienen Chantal! Veel plezier met de overhandiging van jullie boek dit weekend. We hopen dat jullie boek een groot succes is. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Fijne website met duidelijke uitleg over het maken van een boekje en de mogelijkheden die geboden worden.

Pluspunten Vriendenboeken

Voorbeelden in afbeeldingen en vragen.

Zeer positief,

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, dat waarderen we zeer. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

MdH

Heel positief, zowel het maken van het boek als de service.

Pluspunten Vriendenboeken

Het is eenvoudig samen te stellen en ook voor de invullers goed te doen. Je kunt het echt naar je eigen wens maken. Ander positief punt is de kwaliteit van het boek, mooi papier.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn vriendin vond het echt een geweldig kado.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review. Hartstikke leuk! Er komen aanpassingen voor wat betreft het fotoprogramma :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

OBS de Tweemaster

Positief, prettig en accuraat.

Pluspunten Vriendenboeken

Handig in gebruik voor beheer en leerlingen, mooie vormgeving, snelle levering.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was positief en het is een mooi aandenken.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor alle tienen en de positieve review. Zijn we blij mee! Hartelijk groet en graag weer tot volgend jaar, team Vriendenboeken

Positief. Fijne site, mooi product.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke uitleg. Veel mogelijkheden. Snelle service.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Goed. Ik heb er zelf 2 jaar geleden één gekregen en ben er nog steeds erg blij mee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je positieve review. Fijn om te lezen, ook leuk dat je nog steeds zo blij bent met je vriendenboek. Een cadeau voor het leven zeggen wij altijd :). Hartelijke groet en graag tot een... Veel dank voor je positieve review. Fijn om te lezen, ook leuk dat je nog steeds zo blij bent met je vriendenboek. Een cadeau voor het leven zeggen wij altijd :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken