Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

IBS Nour

Tijdens mijn online zoektocht ben ik gestuit op vriendenboeken.nl. De offerte was duidelijk, zonder al teveel poespas. Het contact met Marjon, haar geduld en de snelle service van de drukkerij heeft... Tijdens mijn online zoektocht ben ik gestuit op vriendenboeken.nl. De offerte was duidelijk, zonder al teveel poespas. Het contact met Marjon, haar geduld en de snelle service van de drukkerij heeft bijgedragen aan een super leuk afscheidsboek voor onze groep 8 van IBS Nour uit 's-Hertogenbosch. Marjon en haar team zijn kanjers! Liefs, Nurcan.

Pluspunten Vriendenboeken

De website van vriendenboeken.nl is geheel overzichtelijk opgemaakt, met voorbeeld video's etc. De foto's die ik niet upgeload kreeg of niet passend in het vakje/frame werden zorgvuldig bijgewerkt... De website van vriendenboeken.nl is geheel overzichtelijk opgemaakt, met voorbeeld video's etc. De foto's die ik niet upgeload kreeg of niet passend in het vakje/frame werden zorgvuldig bijgewerkt door het team. Het contact is zeer prettig en vragen middels mail of telefonisch worden zeer snel beantwoord.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De groep 8'ers van IBS Nour, leraren maar bovenal ouders reageerden erg enthousiast op het afscheidsboek. Per whats app ontving ik nog vele bedankjes voor zo'n mooi cadeau.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Nurcan, wat een mooie review! Hartstikke fijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Hilde

Super goede en vriendelijke service!

Pluspunten Vriendenboeken

Goede service, snelle levering, mooi en goede kwaliteit boek!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super enthousiast. Het boek is erg leuk geworden!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de prachtige review Hilde. Fijn om te lezen dat je zo positief bent en dat het boek zo goed is ontvangen. Hartelijke groet, team Vriendenboeken

Makkelijk, duidelijk en snel

Heel gebruiksvriendelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alle deelnemers en de ontvanger waren erg enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de prachtige review, daar zijn we heel blij mee. Ook goed om te lezen dat jullie boek zo goed is ontvangen en dat iedereen enthousiast is. Hartelijke groet en graag tot een volgende... Dankjewel voor de prachtige review, daar zijn we heel blij mee. Ook goed om te lezen dat jullie boek zo goed is ontvangen en dat iedereen enthousiast is. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Heel positief op alle vlakken, goede opvolging en communicatie, het programma is erg gebruiksvriendelijk en eenvoudig.

Zie boven.
Zie boven.
Mijn verbeterpunten heb ik op mail gezet; de belangrijkste hiervan (een essentiële vind ik), is dat je telkens doorheen elke foto opnieuw moet gaan, zelfs als je een klein stukje tekst wil aanpassen (dan moet je opnieuw alle foto's uitsnijden. Dat vind ik een bug, die me helemaal op het einde van nog een paar wijzigingen weerhield.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, mijn ouders en familie vonden het erg mooi, origineel, en goede kwaliteit

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor deze mooie en uitgebreide feedback, daar zij we blij mee. Goed om te lezen dat de reacties zo positief zijn. Zoals je inmiddels weet werken we op dit moment aan je tips. Hartelijke... Dankjewel voor deze mooie en uitgebreide feedback, daar zij we blij mee. Goed om te lezen dat de reacties zo positief zijn. Zoals je inmiddels weet werken we op dit moment aan je tips. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Bouwman

Goede ervaring met vriendenboeken.nl

- Klantvriendelijk!
- Duidelijke site.
- Leuk eindresultaat, goede kwaliteit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Vriendenboek cadeau gegeven, enthousiaste en dankbare reactie.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de tienen! Leuk! Tip; je kunt zelf vragen toevoegen (klikken in de bestaande vragen en aanpassen). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Tweemaal een groep 8 vriendenboekje laten maken. Mijn jongste zit nu in groep 6, dus over 3 jaar kom ik zeker weer op de lijn.

Pluspunten Vriendenboeken

Service en contact via de mail was perfect. Korte lijntjes en meedenkend en meewerkend in de opbouw van de pagina's.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zowel de ouders als de kinderen waren enthousiast over het resultaat.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review. Hartstikke leuk! Er komen aanpassingen voor wat betreft het voorwoord :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Positief! Volgend jaar gaan wij hier weer gebruik van maken!

Pluspunten Vriendenboeken

De communicatie per mail was erg netjes, snel en persoonlijk.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De leerlingen waren er erg blij mee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. De scholenoptie behouden we zeker :). Tot volgend jaar! Hartelijke groeten team Vriendenboeken

Sanne van den Berg

Ik heb een vriendenboekje gemaakt voor een vriendin die 21 werd! Werkt makkelijk

Pluspunten Vriendenboeken

De sfeerbladen zijn heel leuk

Heel erg positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review Sanne, daar zijn we blij mee. We krijgen een nieuw beheerdersgedeelte en dat betekent veel nieuwe sfeerbladen :). Fijne zomer en graag tot een volgende keer,... Dankjewel voor je mooie review Sanne, daar zijn we blij mee. We krijgen een nieuw beheerdersgedeelte en dat betekent veel nieuwe sfeerbladen :). Fijne zomer en graag tot een volgende keer, vriendelijke groet team Vriendenboeken

Zeer goed

Pluspunten Vriendenboeken

Veel keuze in pagina’s. Zeer tevreden over de feedback en hulp betreffende de foto’s na het insturen van het boekje.

Erg positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en dat de reacties op het boek positief zijn. Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

marielle

Zeer tevreden. Behulpzaam en vriendelijk contact.

Website heel duidelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super leuk boekje, mooie herinnering

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de positieve review Marielle, daar zijn we blij mee. Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboek