Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Klaas Jan Slomp

Zeer prettige service!

Pluspunten Vriendenboeken

Snel reactie. Goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Snelle levering.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De lln van groep 8 ontvingen ieder een boek als afscheidscadeau. Ze vonden het erg gaaf.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Klaas Jan voor je prachtige review! Superleuk om te lezen dat de kinderen het een gaaf boek vinden. Hebben ze natuurlijk zelf ook hard aan meegewerkt :). Fijne zomer en graag tot een... Dankjewel Klaas Jan voor je prachtige review! Superleuk om te lezen dat de kinderen het een gaaf boek vinden. Hebben ze natuurlijk zelf ook hard aan meegewerkt :). Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Joanne

Echt een supermooi boek. Makkelijke website, wijst zich eigenlijk vanzelf. Heel erg tevreden.

Pluspunten Vriendenboeken

Fijn dat je kunt zien hoe boek eruit gaat zien, de jaaroverzichten zijn echt gaaf . Ook fijn dat het niet duur is, zeker als je het deelt met iedereen die meedoet. Wij hebben nog nooit zo'n mooi... Fijn dat je kunt zien hoe boek eruit gaat zien, de jaaroverzichten zijn echt gaaf . Ook fijn dat het niet duur is, zeker als je het deelt met iedereen die meedoet. Wij hebben nog nooit zo'n mooi groepscadeau gegeven voor zo weinig geld!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De jarige was er heel erg blij mee. Iedereen die had meegedaan vond het ook geweldig.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de vijf sterren en je positieve feedback Joanne. Goed om te lezen dat iedereen het een geweldig en supermooi boek vindt. Wij wensen je een fijne zomer en graag tot een volgende keer,... Dankjewel voor de vijf sterren en je positieve feedback Joanne. Goed om te lezen dat iedereen het een geweldig en supermooi boek vindt. Wij wensen je een fijne zomer en graag tot een volgende keer, vriendelijke groet, team Vriendenboeken

Sarah

Het is nu voor tweede jaar dat ik het afscheidsboek voor groep 8 heb gemaakt. Het is leuk om te doen en als je achteraf alleen maar positieve reacties krijg, is het helemaal leuk.
Marjon...
Marjon helpt je fantastisch en snel👍.

Pluspunten Vriendenboeken

Het boekje ziet er fantastisch uit. En het programma waar je het in maakt is duidelijk.
Wat ik heel fijn vind van het programma is dat je een melding krijgt of een foto goed van kwaliteit is.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alleen maar positieve reacties. De ouders waren zeker zo enthousiast als de kinderen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Sarah voor de positieve en uitgebreide review en tip! Goed om te lezen dat iedereen zo enthousiast is. Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Lisa van der Mispel

Dit jaar weer vriendenboeken gemaakt met mijn klas, maar ook voor de juf/meester van mijn dochter. Wederom fantastisch geholpen door Marjon!! Dank voor de hulp en snelle reacties. Hopelijk kan ik... Dit jaar weer vriendenboeken gemaakt met mijn klas, maar ook voor de juf/meester van mijn dochter. Wederom fantastisch geholpen door Marjon!! Dank voor de hulp en snelle reacties. Hopelijk kan ik volgend jaar met mijn nieuwe groep er ook weer maken.

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijke manier om een afscheidsboek te maken met leerlingen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel goed! Veel positieve reacties! Prachtige boeken ontvangen. Leuk cadeau voor de juf en meester. Ze waren er heel blij mee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de positieve en uitgebreide review Lisa! Zijn we blij mee. Aan je tip wordt gewerkt :). Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Lonneke Dortmans - BS Klein Heyendaal

Een heel mooie manier om de input van velen samen te brengen in een prachtig tastbare herinnering. Er waren wel wat beperkingen binnen het programma, zoals het formaat van de foto's (staand of... Een heel mooie manier om de input van velen samen te brengen in een prachtig tastbare herinnering. Er waren wel wat beperkingen binnen het programma, zoals het formaat van de foto's (staand of liggend) en het feit dat je geen tekstbestanden kunt uploaden ipv een foto, maar daarvoor is met hulp van de medewerker van Vriendenboeken.nl een alternatieve oplossing gezocht.
Last but not least: de klantvriendelijkheid en de behulpzaamheid van de medewerkers is fantastisch!

Pluspunten Vriendenboeken

Het is overzichtelijk en voor alle gebruikers is er gebruikersgemak.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel veel kinderen waren erg blij met de tastbare herinnering aan hun lagereschooltijd.
Mooi opgemaakt, goede kwaliteit.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Lonneke voor de positieve en uitgebreide feedback, dat waarderen we zeer! Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Vlot, snel, goede service, mooie resultaten!

Pluspunten Vriendenboeken

Je ziet precies wat je doet en je kunt op elk moment verder.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief! Mooi en waardevol.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Fijn om te lezen dat jullie het een mooi en waardevol boek vinden. Is het ook! Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Renata

Goed contact gehad bij vragen en problemen werden in een mum van tijd opgelost.
Kortom zeer tevreden over vriendenboek.nl

Pluspunten Vriendenboeken

Klantvriendelijk, persoonlijk , oplossingsgericht, super mooi boek voor groep8.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Er werd super enthousiast gereageerd , de kinderen van groep8 waren aan het gillen en lachen om het boek .
Ze waren er erg blij mee dat ze nu een blijvend aandenken hebben van groep 8 met alle verhalen en foto's

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Renata voor je prachtige review en tip! Superleuk om te lezen dat de kinderen zo enthousiast reageerden. Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Hele vriendelijke en snelle klantenservice.

Pluspunten Vriendenboeken

Een template is handig, want dan hoef je zelf niet te passen en meten. Geven bij het uploaden aan als de kwaliteit van de foto te slecht wordt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel leuk. Iedereen was er heel blij mee!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de positieve review! Zijn we blij mee. Aan je tip wordt gewerkt :). Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Margriet

Makkelijk programma om met een groep een mooie herinnering te maken!

Overzichtelijke site
Makkelijk bewerkingsprogramma
Snel in contact , praktische telefonische ondersteuning

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zeer enthousiast en positief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Margriet voor je mooie review. Goed om te horen dat je het bewerkingsprogramma makkelijk vindt. Er komen met het nieuwe programma ook nieuwe lay-outs. Fijne zomer en graag tot een volgende... Dankjewel Margriet voor je mooie review. Goed om te horen dat je het bewerkingsprogramma makkelijk vindt. Er komen met het nieuwe programma ook nieuwe lay-outs. Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Véronique Van Hecke

Ik heb vriendenboeken.nl op internet gevonden. Het leek me gebruiksvriendelijk dus hebben we een boekje gemaakt.

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruiksvriendelijk : alles is goed uitgelegd.
Toen ik een mail stuurde naar Vriendenboek.nl om iets te vragen kreeg ik meteen antwoord !
Leuk dat je fotopagina's en een voorwoord kan...
Gebruiksvriendelijk : alles is goed uitgelegd.
Leuk dat je fotopagina's en een voorwoord kan toevoegen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het leuk ! De foto's toevoegen was niet zo evident voor iedereen. Sommige foto's pasten niet goed in het sjabloon en ze konden niet "gecropt" worden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Véronique voor je positieve feedback. Goed om te lezen dat iedereen het vriendenboek leuk vond. Er komt binnenkort in ieder geval een cropfunctie voor de foto's. Fijne zomer en graag tot... Dankjewel Véronique voor je positieve feedback. Goed om te lezen dat iedereen het vriendenboek leuk vond. Er komt binnenkort in ieder geval een cropfunctie voor de foto's. Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken