Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Ik

Super makkelijk programma. Bij hulp vragen zeer snelle reactie. Duidelijke antwoorden en ze denken met je mee

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk programma. Zeer vriendelijke medewerkers.

Iedereen was er erg blij mee. Super leuke herinnering aan groep 8

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Fijn om te lezen dat iedereen er zo blij mee was! Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Colette

Super goede, leuke en vriendelijke ervaring met vriendenboeken gehad. Voor herhaling!!
Alles valt te overleggen met vriendenboeken.

Pluspunten Vriendenboeken

Het programma waar je de foto's en tekst in plaatst is erg gebruiksvriendelijk voor mensen die normaal niet veel met computers doen. Even wat proberen en je hebt het zo door hoe je foto's en teksten... Het programma waar je de foto's en tekst in plaatst is erg gebruiksvriendelijk voor mensen die normaal niet veel met computers doen. Even wat proberen en je hebt het zo door hoe je foto's en teksten moet plaatsen. Zelf ik ik alles zelf geplaatst zodat je een geordend overzicht krijgt in het vriendenboekje groep 8. Ik vond het prettig en erg leuk om mee te werken.
De foto's/afbeeldingen waren ook mooi en scherp van kwaliteit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De kinderen en ouders waren erg nieuwsgierig. Ze vonden het een mooi boekje geworden, een mooie herinnering voor later!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Colette voor je prachtige en uitgebreide review en tips! Zijn we blij mee.Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Femke

Ik ben heel positief. Ik had als deelnemer al kennis gemaakt met vriendenboeken.nl bij het afscheid van een collega. Dit keer als beheerder: was fijn werken, met een paar wensen voor een volgende... Ik ben heel positief. Ik had als deelnemer al kennis gemaakt met vriendenboeken.nl bij het afscheid van een collega. Dit keer als beheerder: was fijn werken, met een paar wensen voor een volgende keer ;).

Pluspunten Vriendenboeken

Snel, makkelijk, fijn dat deelnemers hun eigen pagina invullen, ideaal dat je vanuit de website een herinnering kunt sturen naar deelnemers, mogelijkheid om zelf fotopagina's toe te voegen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Deelnemers vonden het boekje heel mooi geworden; de ontvanger was er ook heel blij mee. Ik kreeg alleen maar positieve reacties.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor de vijf sterren, heel fijn. Met twee van je tips zijn we bezig, het wisselen van de achtergrond en de foto's :). Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

C. Marselina

Zeer vriendelijke service

Pluspunten Vriendenboeken

Pagina's gratis gekregen en doorgekregen van de administratie, die nog niet waren gestuurd naar de beheerder.

Heel leuk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de prachtige review! Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Kitty

Makkelijk in opmaak, leuke lay-out

Pluspunten Vriendenboeken

Alle klasgenootjes reageerden heel enthousiast

super!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review! Goed om te lezen dat de reacties zo positief zijn en dat de klasgenootjes het zo leuk vonden. Voor een volgende keer, bij de foto's staat een groen, rood of geel... Hartelijk dank voor je mooie review! Goed om te lezen dat de reacties zo positief zijn en dat de klasgenootjes het zo leuk vonden. Voor een volgende keer, bij de foto's staat een groen, rood of geel bolletje om de kwaliteit aan te geven :). Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.

Prima en werkt makkelijk en eenvoudig. Wel een heel gedoe om alle email adressen in te voeren. Dubbele adressen worden er helaas niet uitgefilterd.

Pluspunten Vriendenboeken

gemak en prachtige resultaat.

zeer positief en lovend

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve feedback, we zijn blij met de vijf sterren. Wat je opmerkingen / vragen betreft. Je kunt één mailadres meerdere keren gebruiken. Dat is een bewuste keuze omdat er... Dankjewel voor je positieve feedback, we zijn blij met de vijf sterren. Wat je opmerkingen / vragen betreft. Je kunt één mailadres meerdere keren gebruiken. Dat is een bewuste keuze omdat er beheerders zijn, zoals b.v. bij afscheidsboeken groep 8, die alle pagina's zelf invullen. Er komt na de zomer een volledig nieuw beheerdersgedeelte met de mogelijkheid om adreslijsten te downloaden :). En wat de privacy betreft kun je alles lezen in onze uitgebreide privacyverklaring. Hartelijke groet en een mooie zomer gewenst, team Vriendenboeken

Snelle levering, mooie lay-out, prachtig vriendenboek !

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruiksgemak als je het met een groep maakt

Super enthousiast !

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de 3 tienen! We zijn er heel blij mee. Goed om te horen dat jullie vriendenboek enthousiast werd ontvangen. We wensen je een mooie zomer toe en graag tot een volgende keer, hartelijke... Dankjewel voor de 3 tienen! We zijn er heel blij mee. Goed om te horen dat jullie vriendenboek enthousiast werd ontvangen. We wensen je een mooie zomer toe en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Het was een erg leuke en snelle manier om met de hele klas het boekje gevuld te krijgen. Met een prachtig resultaat!

Pluspunten Vriendenboeken

Als beheerder heb je goed overzicht en nog de mogelijkheid om dingen aan te passen.
Hele prettige vraagbaak via de telefoon.

Iedereen was enthousiast!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat het afscheidsboek groep 8 een succes is. Al onze omslagen zijn een tint lichter dan de binnenkant van het boek. Dat vonden wij eerlijk gezegd... Dankjewel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat het afscheidsboek groep 8 een succes is. Al onze omslagen zijn een tint lichter dan de binnenkant van het boek. Dat vonden wij eerlijk gezegd mooier :). Je kunt dat ook zien in de preview als je bezig bent, maar dat heb je je wsl niet gerealiseerd. In ieder geval dank voor de tip, we gaan kijken of we het wat meer kunnen verduidelijken. Hartelijke groet en een mooie zomer gewenst, team Vriendenboeken

Tiba Onstenk

Wij hebben Vriendenboeken.nl gebruikt als afscheidscadeau voor onze groepen 8. Voor hen een leuk aandenken aan hun klasgenoten waarmee de kinderen 8 jaar in de klas hebben gezeten.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke werkpagina, waarbij het voor de kinderen makkelijk was om hun pagina in te vullen. Fijn ook dat er veel vragen voor in het vriendenboek al klaarstonden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positief. Kinderen waren vooral erg nieuwsgierig naar de pagina's van anderen. Ouders waardeerden het cadeau.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve feedback Tiba. Daar zijn we heel blij mee. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer. Hartelijke groet team Vriendenboeken.nl

Ivonne

Voor het afscheid voor groep 8 een vriendenboek gemaakt. Leuk is dat je zelf de vragen kunt selecteren/bedenken. Tevens kun je extra pagina's toevoegen met foto's etc.

Pluspunten Vriendenboeken

Goede prijs/kwaliteits verhouding. Goede service en snelle respons op vragen. Denken met je mee en geven goede tips

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De kinderen van groep 8 waren blij met het boek, veel positieve reacties gekregen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve feedback en tips Ivonne. Daar zijn we heel blij mee en aan de tips wordt gewerkt. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer. Hartelijke groet team... Dankjewel voor je positieve feedback en tips Ivonne. Daar zijn we heel blij mee en aan de tips wordt gewerkt. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer. Hartelijke groet team Vriendenboeken.nl