Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

We zijn erg blij met het afscheidsboek voor onze vetrekkende collega, ook de klantenservice was heel erg behulpzaam en dacht mee over het feit dat we vergeten waren een foto voor de kaft up te... We zijn erg blij met het afscheidsboek voor onze vetrekkende collega, ook de klantenservice was heel erg behulpzaam en dacht mee over het feit dat we vergeten waren een foto voor de kaft up te loaden. Ontzettend attent!

Pluspunten Vriendenboeken

Fijne klantenservice met snelle reactietijd, fijn dat iedereen zijn eigen pagina kan maken via de link en je als beheerder van het boek het overzicht hebt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het een prachtig boek!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve feedback en tips, daar zijn we heel blij mee. Aan de tips wordt gewerkt. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer. Hartelijke groet team Vriendenboeken.nl

Dirjam van der Plas

Wat een ontzettend gaaf afscheidsboek voor groep 8 hebben we mogen ontvangen ! Via google hier terecht gekomen en zo blij mee! Zo hebben we iets ontzettend leuks kunnen maken met alle foto's van... Wat een ontzettend gaaf afscheidsboek voor groep 8 hebben we mogen ontvangen ! Via google hier terecht gekomen en zo blij mee! Zo hebben we iets ontzettend leuks kunnen maken met alle foto's van kleuters t/m groep 8. Kids een leuke vragenlijst laten invullen en uiteindelijk een prachtig "8 jaren" boek kunnen vullen. Alle ouders waren er ontzettend blij mee!

Pluspunten Vriendenboeken

Veel ideeën door voorbeeldboeken en goed geholpen, toegelicht via email/telefoon door medewerkers. Erg behulpzaam & vriendelijk! Hele snelle levering met een berichtje, achteraf betalen was ook... Veel ideeën door voorbeeldboeken en goed geholpen, toegelicht via email/telefoon door medewerkers. Erg behulpzaam & vriendelijk! Hele snelle levering met een berichtje, achteraf betalen was ook mogelijk ! Dit zou iedereen eigenlijk moeten krijgen als afscheid! Eenvoudig te maken en zo'n leuk aandenken aan de basisschooltijd.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de vijf sterren Dirjam, harstikke fijn, daar zijn we heel blij mee. 'Iedereen zou het eigenlijk moeten krijgen'..... Helemaal mee eens! We wensen je een mooie zomer en graag tot een... Dankjewel voor de vijf sterren Dirjam, harstikke fijn, daar zijn we heel blij mee. 'Iedereen zou het eigenlijk moeten krijgen'..... Helemaal mee eens! We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer. Hartelijke groet team Vriendenboeken

Anette, Basisschoolleerkracht

Ontzettend behulpzame mensen, snelle levering en prachtige kwaliteit.

Pluspunten Vriendenboeken

Ik ben erg blij dat ik deze site tegen ben gekomen. Ik kon nu met de klas een prachtig afscheidsboek maken voor een vertrekkende collega.
Fijn dat je steeds een voorbeeld kunt bekijken zodat...
Fijn dat je steeds een voorbeeld kunt bekijken zodat je goed in de gaten kunt houden of alles klopt.
Leuk dat iedereen tegelijk vanaf een willekeurige computer mee kan werken aan het vriendenboek.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger was er erg blij mee en vond het prachtig. Iets om nog vaak door te lezen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je 5 sterren en mooie review Anette. dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat het vriendenboek van de kinderen een succes is. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend... Dankjewel voor je 5 sterren en mooie review Anette. dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat het vriendenboek van de kinderen een succes is. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer. Hartelijke groet team Vriendenboeken

Het boek is erg mooi geworden!

Pluspunten Vriendenboeken

Veel voorbeelden, uitgebreide informatie op de site, mooi eindresultaat.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positieve reacties, van zowel de ontvangers als degenen die hebben bijdragen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve feedback en tips. Daar zijn we heel blij mee en aan de tips wordt gewerkt. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer. Hartelijke groet team Vriendenboeken

Christa Broere

Het was erg leuk en makkelijk om een mooi boek in elkaar te zetten

Pluspunten Vriendenboeken

Het uitnodigen van vrienden/familie via de kant en klare mail

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Dat weet ik nog niet, we gaan het vandaag geven. Maar ik ben ervan overtuigd dat een ieder het geweldig gaat vinden

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review Christa. We zijn er erg blij mee. Alan al je tips wordt op dit moment gewerkt :). We wensen je een heerlijke zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke... Dankjewel voor je mooie review Christa. We zijn er erg blij mee. Alan al je tips wordt op dit moment gewerkt :). We wensen je een heerlijke zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken

Jani Hagens

Ik heb, samen met de kinderen van groep 8, een afscheidsboek gemaakt. Dit is enorm goed bevallen! Goede communicatie, snelle reactie na vragen, snelle levering. Werd zelfs na het bestellen... Ik heb, samen met de kinderen van groep 8, een afscheidsboek gemaakt. Dit is enorm goed bevallen! Goede communicatie, snelle reactie na vragen, snelle levering. Werd zelfs na het bestellen geattendeerd op een vergeten onderdeel. Super! Dit ga ik zeker nog een keer doen!

Pluspunten Vriendenboeken

Goede communicatie, duidelijk ook, vlotte afhandeling, gebruiksvriendelijke site, product is zoals getoond.

Positief, leuk idee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor 5 sterren Jani! Daar zijn we heel blij mee. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer. Hartelijke groet team Vriendenboeken.nl

Sandy de Kort

Heel handig om te maken en het controleren of iedereen zijn pagina heeft ingevuld.

Makkelijk in gebruik.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De kinderen en ouders waren helemaal enthousiast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Sandy, hartelijk dank voor je prachtige review, daar zijn we superblij mee. We krijgen een nieuw beheerdersgedeelte, we nemen je tip zeker mee. Graag tot een volgende keer en een prachtige... Beste Sandy, hartelijk dank voor je prachtige review, daar zijn we superblij mee. We krijgen een nieuw beheerdersgedeelte, we nemen je tip zeker mee. Graag tot een volgende keer en een prachtige zomer gewenst. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

mattheusschool

Als afscheidsboek voor groep 8 gemaakt. Superleuk boekje geworden.

Pluspunten Vriendenboeken

Het boekje is gemakkelijk te maken met de linkjes die iedereen krijgt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alle kinderen en de leerkracht vonden dit een superleuk afscheidsboekje.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Daar zijn we heel blij mee. Gelukkig dat het toch goed is gegaan met de verzending, we zullen erop letten. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer.... Dankjewel voor je mooie review. Daar zijn we heel blij mee. Gelukkig dat het toch goed is gegaan met de verzending, we zullen erop letten. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer. Hartelijke groet team Vriendenboeken.nl

Superfijne ervaring gehad. Topservice, en mooi boek opgestuurd gekregen.

Pluspunten Vriendenboeken

Vragen werden snel beantwoord, en fijn dat we gebruik konden maken van foto’s uit hun database

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het bruidspaar was erg verrast en blij

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige review, daar zijn we superblij mee. Graag tot een volgende keer en een prachtige zomer gewenst. Hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Hilda

Heel fijn

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk om te maken en goede hulp

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super. Alleen maar lof...

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Hilda voor alle lof! Zijn we blij mee. . Graag tot een volgende keer en een prachtige zomer gewenst. Hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl