Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Hilda

Heel fijn

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk om te maken en goede hulp

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super. Alleen maar lof...

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Hilda voor alle lof! Zijn we blij mee. . Graag tot een volgende keer en een prachtige zomer gewenst. Hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Ingrid

Supervriendelijke en makkelijke site; vriendelijke en snelle service bij vragen.

Pluspunten Vriendenboeken

Een hele makkelijke manier voor het maken van vriendenboekjes, die de organisator weinig extra werk oplevert. Alles wijst zichzelf.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ik heb de vriendenboeken nu al enkele keren gemaakt, en telkens zijn de reacties superenthousiast; de ontvangers zijn verrast, vinden het heerlijk om keer op keer door de boekjes te bladeren en... Ik heb de vriendenboeken nu al enkele keren gemaakt, en telkens zijn de reacties superenthousiast; de ontvangers zijn verrast, vinden het heerlijk om keer op keer door de boekjes te bladeren en vinden het er super verzorgd uitzien.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review Ingrid, dat waarderen we zeer. Fijn om te horen dat de vriendenboeken zo goed worden ontvangen! De suggesties nemen we zeker me.Het wisselen van de... Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review Ingrid, dat waarderen we zeer. Fijn om te horen dat de vriendenboeken zo goed worden ontvangen! De suggesties nemen we zeker me.Het wisselen van de foto's wordt b.v. binnenkort een stuk gemakkelijker. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Hele fijne communicatie. Mijn vragen werden altijd snel beantwoord.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke en fijne communicatie. Heel klant- en servicegericht! Leuke lay-out van de boeken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positieve reacties van zowel leerlingen als ouders. De leerlingen waren heel verrast en bleven maar in het boek kijken.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie uitgebreide review. Dat waarderen we zeer. Het onderdeel foto's wordt gemakkelijker bij ons nieuwe beheerdersgedeelte. Wel is het zo dat wij geen fotoboeken zijn, daarbij is... Dankjewel voor je mooie uitgebreide review. Dat waarderen we zeer. Het onderdeel foto's wordt gemakkelijker bij ons nieuwe beheerdersgedeelte. Wel is het zo dat wij geen fotoboeken zijn, daarbij is meer mogelijk. Bij ons staat het invullen van de vriendenpagina's centraal met daarnaast de extra's als sfeerbladen, fotobladen en jaaroverzichten. Wij wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken

Goede ervaring: prima hulp, attente mensen , resultaat is heel mooi!

Resultaat
Oplettendheid van jullie
Vriendelijkheid

Heel positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. We zijn er erg blij mee. Aan je tip wordt gewerkt :). We wensen je een heerlijke zomer en graag tot een volgende keer. Hartelijke groeten, team Vriendenboeken.n

Bianca Nadorp

Zeer goed en kon altijd bellen of dingen vragen!!!!

Makkelijk om te maken

Nog niet gegeven.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Bianca voor de 5 sterren! Wat de foto's betreft heb je gelijk en daarom gaan we dat ook aanpassen. Wordt op dit moment aan gewerkt :). Fijne zomer, hartelijke groet, team Vriendenboeken

Chantal Schagen

Meer dan tevreden en heel goed en uiteindeljjk door de deadlines super geholpen door Marjon. Dank!!!!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in gebruik, ook voor de wat oudere mensen onder ons ;-)

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel erg leuk en super blij mee

Reactie Vriendenboeken.nl:

We zijn heel blij met de vijf sterren en je mooie woorden Chantal. Dankjewel! We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Elske van den Berg

Snelle service, staan klaar om mee te denken en prachtig eindresultaat

Pluspunten Vriendenboeken

Persoonlijk contact, ter plekken hulp en uitgebreide service

Vonden het prachtig

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review Elske en voor je tips. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Hartelijke groeten, team Vriendenboeken

Super.
Makkelijk in gebruik

makkelijk in gebruik
snelle levering

leuk, mooi

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. We zijn er heel blij mee. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer. Team Vriendenboeken

Gina

Duidelijke vormgeving

Super leuk!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Gina voor je mooie review, daar zijn we heel blij mee. Wij wensen je een heerlijke zomer en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet team Vriendenboeken

N kreder

Mooie en snelle levering. Erg gemakkelijk om te maken.

Pluspunten Vriendenboeken

Zeer gebruiksvriendelijk en goede kwaliteit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heb ik nog niet aan de jarige gegeven maar degene die hem ingekeken vinden het super leuk geworden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Heel veel dank voor je prachtige review en tip! Fijn om te lezen. We wensen je een hele mooie zomer en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl