Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Melissa

Hele goede service, bij vragen kreeg ik snel antwoord. En uiteindelijk een heel mooi boek mogen ontvangen.

Pluspunten Vriendenboeken

Goede service, snelle reactie, veel keuze bij het ontwerpen van het boek.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super positief. Het bruidstel vond het een heel mooi boek. Kwaliteit van fotos heel mooi.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Melissa voor de vijf sterren en de mooie woorden! Wij wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Joyce

Heel prettig . Vragen werden snel en prettig beantwoord . Goede vriendelijke hulp

Pluspunten Vriendenboeken

Erg makkelijk om te maken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

We moeten ze nog geven , maar degenen die ze gezien hebben vonden ze erg leuk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Joyce voor je positieve review. Goed om te lezen! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Goed, snel contact ook via de mail zelfs in het weekend.

Pluspunten Vriendenboeken

makkelijk systeem, overal in te vullen omdat je in moet loggen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

heel erg leuk, iedereen vond het een heel leuk afscheidscadeau

Reactie Vriendenboeken.nl:

Goed om te lezen dat het vriendenboek als afscheidscadeau in de smaak is gevallen. Is ook een supercadeau al zeggen wij het zelf :). We werken niet altijd op zaterdag, maar in juni en juli is het... Goed om te lezen dat het vriendenboek als afscheidscadeau in de smaak is gevallen. Is ook een supercadeau al zeggen wij het zelf :). We werken niet altijd op zaterdag, maar in juni en juli is het altijd superdruk, dus dan gaan we een dagje extra door! Fijne zomer en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Goed, erg klant vriendelijk. Goed bereikbaar

Duidelijk en overzichtelijk.

Mooie herinnering aan groep 8

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de positieve review. Goed om te lezen! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Leuk format.
Leuk format.
Ik vond het wel jammer dat het uploaden van gewone liggende en staande foto's vaak niet lukt omdat het formaat in het boek vierkant is ipv rechthoekig. De meeste mensen hebben nu eenmaal foto's in formaat 10x15 staand of liggend en die passen dan niet, waardoor er soms de helft van de foto's moet worden afgesneden.

Pluspunten Vriendenboeken

Gemakkelijk in te vullen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zeer positief. Goede kwaliteit.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review. Je kunt overigens bij de vriendenpagina's kiezen voor twee indelingen. Jij hebt zo te lezen gekozen voor het vierkant fotovlak op de tweede pagina. Wellicht kun... Dankjewel voor je positieve review. Je kunt overigens bij de vriendenpagina's kiezen voor twee indelingen. Jij hebt zo te lezen gekozen voor het vierkant fotovlak op de tweede pagina. Wellicht kun je de volgende keer beter kiezen voor de 2 liggende foto's op de rechterpagina, dat is vaak wel wat handiger. Aan het vierkante formaat worden vaak collages toegevoegd. Hartelijke groet, mooie zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Positief het boek is heel erg goed ontvangen en makkelijk in te vullen

Pluspunten Vriendenboeken

Handig herinneringen te sturen. Het boek is mooi, fijn dat je kon blijven aanvullen! En ook erg fijn dat mensen die het niet hebben ingevuld makkelijk te verwijderen waren.

Heel erg leuk!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor het delen van je positieve ervaringen en je tips. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Graag tot een volgende keer, hartelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Jasper

Overall vond ik het samenstellen van het boek goed. Het toevoegen van deelnemers is eenvoudig, net als het toevoegen van extra foto-pagina's. Fijn dat er een lijst met standaard vragen aanwezig is.... Overall vond ik het samenstellen van het boek goed. Het toevoegen van deelnemers is eenvoudig, net als het toevoegen van extra foto-pagina's. Fijn dat er een lijst met standaard vragen aanwezig is. Dat heeft mij erg geholpen.

Pluspunten Vriendenboeken

Op het laatst had nog iemand foto's toegvoegd die niet goed bijgesneden waren en die hebben jullie van Vriendenboek, netjes bijgewerkt! Top gedaan! Goed meegedacht en dat het 2 dagen voor de... Op het laatst had nog iemand foto's toegvoegd die niet goed bijgesneden waren en die hebben jullie van Vriendenboek, netjes bijgewerkt! Top gedaan! Goed meegedacht en dat het 2 dagen voor de deadline klaar was, was ook super!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Van de mensen die hebben meegewerkt aan het boek: Leuk! Ziet er goed uit! Top gedaan!
Van de ontvangers: Geweldig!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Jasper, Heel veel dank voor je uitgebreide en mooie review. We zijn er heel blij mee. Ook je tips nemen we zeker mee. We wensen je een mooie zomervakantie en graag tot een volgende keer.... Dag Jasper, Heel veel dank voor je uitgebreide en mooie review. We zijn er heel blij mee. Ook je tips nemen we zeker mee. We wensen je een mooie zomervakantie en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken

Juffie

Zeer tevreden over de service van Vriendenboeken.nl. Op elke vraag die ik had werd snel antwoord gegeven.

Pluspunten Vriendenboeken

Leuke keuzemogelijkheden, achtergronden, goede service, vriendelijke manier van communiceren.

Leuk....

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Goede ervaring, mooie kwaliteit!

Heel goed

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Het uploaden van meerdere mailadressen wordt binnenkort mogelijk. We wensen je een heerlijke zomer en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken

Patricia

Allereest is het een ontzettend leuke herinnering voor later. Daarnaast een geweldige service, want we miste 2 boekjes. Zonder moeilijk te doen, werden er 2 nageleverd!

Werkt heel gemakkelijk

Iedereen was heel enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de vijf sterren en je mooie woorden, we zijn er erg blij mee. Fijne zomer en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken