Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Positieve ervaringen. Werkt eenvoudig en als je vragen hebt krijg je razend snel en duidelijk antwoord

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke uitleg en overzichtelijke website.
Vriendenboek is voor vrijwel iedere deelnemer aan het boek makkelijk te maken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zeer positief. Wij hebben het cadeau gegeven bij een huwelijk en het bruidspaar vond het heel leuk om dit na de drukke trouwdag thuis op hun gemak te kunnen lezen en een mooie blijvende herinnering... Zeer positief. Wij hebben het cadeau gegeven bij een huwelijk en het bruidspaar vond het heel leuk om dit na de drukke trouwdag thuis op hun gemak te kunnen lezen en een mooie blijvende herinnering aan hun huwelijksdag te hebben.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Goede tip, we hebben deze genoteerd en hopen dat te kunnen doorvoeren op ons nieuwe beheerdersgedeelte. Hartelijke groet en graag tot een volgende... Super bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Goede tip, we hebben deze genoteerd en hopen dat te kunnen doorvoeren op ons nieuwe beheerdersgedeelte. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

We gebruiken dit om een schoolverlatersboek te maken als cadeau voor de directeur en de leerkrachten van onze school.
We zijn een school voor buitengewoon onderwijs type 1 basisaanbod uit...
We zijn een school voor buitengewoon onderwijs type 1 basisaanbod uit België.
We gebruiken echter niet de benaming groep 8. Het was jammer dat dit "afscheidsboek groep 8" telkens op iedere bladzijde verscheen. We hadden de voorkeur gegeven aan de term schoolverlaters klas 10 a en klas b.

Pluspunten Vriendenboeken

De vraagjes waren erg gericht en gemakkelijk te beantwoorden door onze leerlingen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De foto's waren scherp, de lay-out was aangenaam maar wel altijd hetzelfde. Het was gebruiksvriendelijk maar wel beperkter in de mogelijkheden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je review. Het klopt dat we geen achtergronden hebben speciaal voor Belgische scholen. We komen echter na de zomer met een nieuw beheerdersgedeelte, met nieuwe designs en de... Hartelijk dank voor je review. Het klopt dat we geen achtergronden hebben speciaal voor Belgische scholen. We komen echter na de zomer met een nieuw beheerdersgedeelte, met nieuwe designs en de mogelijkheid om zelf een design te uploaden. Dus dat komt helemaal goed :). En wellicht een tip, je kunt ook een ander schooldesign kiezen zonder afscheid groep 8. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Joos

Dit was voor mij de eerste keer dat ik een vriendenboekje gemaakt. Super leuk om te doen met een fantastisch resultaat!

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke uitleg, veel keuze in kleuren, thema’s etc. En de support is echt fantastisch! Per mail of sms altijd bereikbaar en zeer behulpzaam.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was zeer enthousiast. Ook al waren een aantal invullers sceptisch en wisten sommige niet hoe ze het moesten doen en waren inspiratieloos. Uiteindelijk werd iedereen enthousiast en waren zij... Iedereen was zeer enthousiast. Ook al waren een aantal invullers sceptisch en wisten sommige niet hoe ze het moesten doen en waren inspiratieloos. Uiteindelijk werd iedereen enthousiast en waren zij nog enthousiaster over het resultaat!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Joos voor je prachtige review. Daar zijn we blij mee. Fijn dat iedereen zo enthousiast was! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Karoline Heyde

Vlotte verwerking van de boeken. Bestel je nog boeken na verzending krijg je de kosten terug. De leerkrachten zijn altijd héél blij met zo'n cadeau.

Het is in orde

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Héél positief, mooi resultaat, mooi initiatief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor de vijf sterren en mooie woorden Karoline. We zijn er heel blij mee. Graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Positief! Leuk boek, leuk idee. Mooie kwaliteit.

Duidelijk en professioneel

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief. Vooral de bladzijde met de vragen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor de lovende woorden. We zijn er heel blij mee en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet team Vriendenboeken.nl

Top

Pluspunten Vriendenboeken

Gaat super makkelijk, zeer gebruikers vriendelijk

Zeer positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve feedback, goed om te lezen. Er komen nieuwe designs, ook voor het thema huwelijk. Fijne zomer en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken

Evy Peters

Voor een collega die 25 jarig jubileum bij de zaak te vieren had. Veel collega's van nu, maar ook van vroeger hebben een leuke bijdrage geleverd. Ze was er ontroerd van.

Pluspunten Vriendenboeken

Je kunt op deze manier gewoon met weinig woorden en in beeld heeeel veel vertellen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen, zonder uitzondering vonden het een geweldig initiatief, i.p.v. de geijkte doos bonbons of fles wijn.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve en uitgebreide review. We zijn er heel blij mee. Na de zomer wordt het mogelijk de formaten tijdens het maken van het boek aan te passen. We hebben inderdaad een... Dankjewel voor je positieve en uitgebreide review. We zijn er heel blij mee. Na de zomer wordt het mogelijk de formaten tijdens het maken van het boek aan te passen. We hebben inderdaad een ondergrens aan het aantal pixels om de kwaliteit te waarborgen. Foto's van internet hebben vaak te weinig pixels en dat is niet mooi in het boek, vandaar. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet team Vriendenboeken.nl

Dirk

Jammer dat ik deze site niet eerder heb ontdekt. Ik heb een prachtig boek gemaakt voor mijn zuster.
Boek ziet er erg mooi uit. En erg makkelijk en snel te maken

Pluspunten Vriendenboeken

geweldige persoonlijke service. Erg goede kwaliteit van het boek en simpel om the maken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ontroerend en een boek voor het leven. Zoveel leuke teksten en mooie foto's

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Dirk voor positieve review. Goed om te lezen! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Zeer goede service, persoonlijke aanpak. Bedrijf gaat echt voor het gewenste resultaat! Een voorbeeld!

Pluspunten Vriendenboeken

Zeer persoonlijke en goede service! Alles eraan gedaan om de bestelling tijdig af te leveren en een schitterend resultaat!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Enorm positief! Boek is van hand tot hand op het feest gegaan en was hét gespreksonderwerp. Fiere eigenaar heeft het in de nacht 4x gelezen, hij kon het niet laten en vond het zó mooi!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie uitgebreide feedback. Hartstikke leuk. Dank ook voor je tips. De preview is een pdf, niet zo mooi als het echt, maar het geeft wel een goede indruk. Hartelijke groet en graag... Dankjewel voor je mooie uitgebreide feedback. Hartstikke leuk. Dank ook voor je tips. De preview is een pdf, niet zo mooi als het echt, maar het geeft wel een goede indruk. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Ramona

Wat een super klantvriendelijk bedrijf . Na het invullen van het contact formulier kreeg ik zeer snel bericht. Er werd mee gedacht in oplossingen en ook geadviseerd betreft de verzending.... Wat een super klantvriendelijk bedrijf . Na het invullen van het contact formulier kreeg ik zeer snel bericht. Er werd mee gedacht in oplossingen en ook geadviseerd betreft de verzending. Uiteindelijk boek zelf bij de drukker opgehaald waardoor het boek toch optijd gegeven kon worden. We waren er erg blij mee.

Klant vriendelijkheid
Mooi product

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positieve reacties van zoals de mensen die hun bijdrage hadden geleverd door een pagina te maken als van de jarige.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Ramona voor deze mooie review en tips. We zijn er blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken