Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Miranda Kamphorst

Mijn ervaring met vriendenboeken.nl is echt super! Contact is persoonlijk, boekje is erg mooi geworden. Echt een hele gebruiksvriendelijke site en echt de moeite waard!

Pluspunten Vriendenboeken

Echt een superleuke herinnering voor iemand die bijvoorbeeld afscheid neemt op het werk.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De 2 mensen voor wie ik het nu geregeld heb waren erg blij met deze dierbare herinnering!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hallo Miranda, wij zijn heel blij met je mooie en uitgebreide review. Fijndat je zo tevreden bent en dat de boeken in de smaak vielen. Dank ook voor je zinvolle tips. Je opmerking over de... Hallo Miranda, wij zijn heel blij met je mooie en uitgebreide review. Fijndat je zo tevreden bent en dat de boeken in de smaak vielen. Dank ook voor je zinvolle tips. Je opmerking over de profielfoto is 'in behandeling'. Komt na de zomer ). Vrienden hoeven nu ook niet alle vragen in te vullen. We zijn aan het kijken of we bij niet invullen, ook de vraag kunnen weglaten (dat bedoel je toch?). Nogmaals onze dank en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Luuke

Erg leuk om een vriendenboek te maken, door het gebruik van deze site is me een hoop werk bespaard.

Pluspunten Vriendenboeken

Via mail kreeg ik snel antwoord op mijn vragen en werd er met me meegedacht.

heel erg enthousiast!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Luke voor je mooie review en tips. Goed om te lezen. Het fotoprogramma wordt na de zomer anders, het opnieuw snijden van alle foto's is dan verleden tijd. Hartelijke groet en graag tot een... Dankjewel Luke voor je mooie review en tips. Goed om te lezen. Het fotoprogramma wordt na de zomer anders, het opnieuw snijden van alle foto's is dan verleden tijd. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Gijs Jacobs

Makkelijk te maken met een heel mooi resultaat!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in gebruik (juist ook met meerdere personen uitnodigen), goed dat je de vragen zelf kunt aanpassen en een heel mooi resultaat. Levering was ook erg snel (zoals beloofd 5 werkdagen)

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mooie kwaliteit, leuk en origineel aandenken!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Gijs voor je uitgebreide en mooie review. Daar zijn wel blij mee. Je tips nemen we mee, maar een aantal daarvan zal naar verwachting, na de zomer zijn opgelost. Hartelijke groet en graag... Dankjewel Gijs voor je uitgebreide en mooie review. Daar zijn wel blij mee. Je tips nemen we mee, maar een aantal daarvan zal naar verwachting, na de zomer zijn opgelost. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Jantine

Heel gebruiksvriendelijk!
En erg klantvriendelijk.

Duidelijk!
Denken met je mee en checken ook of alles goed is gedaan. Vind ik een zeer grote plus!!

Heel enthousiast!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review Jantine, zijn we blij mee :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer.

Brechtje Wijdeveld

Voor een vriendin hebben we een boekje gemaakt voor haar 50e verjaardag. Wat een eenvoudige manier om met een heel uniek mooi Kado aan te komen!

Pluspunten Vriendenboeken

De mensen van de service/help denk waren zo attent, meedenkend, behulpzaam! Super, echt een absolute aanrader!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het vriendenboek was echt het topkado! Iedereen die een bijdrage had geleverd was enthousiast en de jarige was echt overrompeld! Schot in de roos! Het boek heeft een goede kwaliteit. 20x20 is een... Het vriendenboek was echt het topkado! Iedereen die een bijdrage had geleverd was enthousiast en de jarige was echt overrompeld! Schot in de roos! Het boek heeft een goede kwaliteit. 20x20 is een mooi formaat.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Brechtje voor je mooie en uitgebreide review. Zijn we blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer.

Hele goede service. er wordt pro actief meegdacht.

zeer gebruiksvriendelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

de boekjes zijn zeer enthousiast ontvangen door de juffen op school. groot succes!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie feedback! Fijn dat de vriendenboeken zo enthousiast zijn ontvangen. Hartelijke groet een graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Voor mij het tweede vriendenboek voor een vriend en wederom zeer tevreden met het resultaat,
met dank van onze vriend.

Pluspunten Vriendenboeken

leuke mogelijkheden, mooie lay-out en een geweldig boek als resultaat. met dank aan Marjon voor de SUPERSERVICE

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

onze Vriend die het boek kreeg was blij verrast en vond het overweldigend.
en iedereen die er iets ingeschreven heeft was ook verrast met het leuke mooie boek.
er gaan vast meer mensen...
onze Vriend die het boek kreeg was blij verrast en vond het overweldigend.
er gaan vast meer mensen gebruik maken van jullie diensten.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen. We hebben niet alle mogelijkheden van een fotoboek, de software is heel anders. Maar indien er... Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen. We hebben niet alle mogelijkheden van een fotoboek, de software is heel anders. Maar indien er mogelijkheden zijn op dat gebied gaan we dat zeker doorvoeren. Het vriendengedeelte wordt na de zomer (nog) gemakkelijker :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Anne-Marie

Zeer makkelijke te maken

Pluspunten Vriendenboeken

Eindresultaat ziet er super mooi uit, beter nog dan het voorbeeld

Moet het nog afgeven

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Anne-Marie voor je positieve feedback, dat waarderen we zeer. Fijn dat je zo tevreden bent met het echte boek. De bewerking van de fotopagina's wordt aangepast. We zijn hard bezig met de... Dankjewel Anne-Marie voor je positieve feedback, dat waarderen we zeer. Fijn dat je zo tevreden bent met het echte boek. De bewerking van de fotopagina's wordt aangepast. We zijn hard bezig met de vervanging vh beheerdersgedeelte. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Leo

Prachtig middel om op een leuke wijze iets te vieren of iemand te verrassen....

Prachtig middel om op een leuke wijze iets te vieren of iemand te verrassen....

Bij een check vanuit vriendenboek bleek dat ik een layout foutje had gemaakt (extra : achter vraag gezet). Ik werd hier keurig over benaderd en tijdens het gesprek bleek dat ik te laat was met bestellen en daardoor de levering niet op tijd zou zijn. Door positieve bemiddeling van vriendenboek heb ik het betreffende album persoonlijk op de dag van geven mogen ophalen bij de drukker. Chapeau!!

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruiksvriendelijk en zeer goede kwaliteit van fotoafdrukken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Dit boek was voor onze ouders (55 jaar getrouwd). Ze waren ontzettend verrast en superblij met de mooie opzet, persoonlijke teksten en prachtige foto's

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank Leo voor je mooie en uitgebreide feedback, dat waarderen we zeer en we zijn er ook heel blij mee. Fijn dat je zo tevreden bent en dat het boek in de smaak viel. Hartelijke groet en... Hartelijk dank Leo voor je mooie en uitgebreide feedback, dat waarderen we zeer en we zijn er ook heel blij mee. Fijn dat je zo tevreden bent en dat het boek in de smaak viel. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Saskia De Haas

Het is heel makkelijk en plezierig om bij vriendenboek.nl een boekje te maken.

Pluspunten Vriendenboeken

Wat ik positief vond is dat als je met een vraag zit je een email stuur en je krijg gelijk snel een antwoord waar je wat aan hebt.
Ook kreeg ik nog 2 pagina's gratis omdat 2 vrienden te laat...
Ook kreeg ik nog 2 pagina's gratis omdat 2 vrienden te laat hadden gereageerd.
Hier werd niet moeilijk overgedaan. Het werd erbij gedaan, Superservice.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze vonden het allemaal super leuk en origineel.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Saskia voor je mooie en uitgebreide feedback, dat waarderen we zeer. Fijn dat je zo tevreden bent en dat het boek in de smaak viel. Je tip begrijpen we niet helemaal, daarover nemen we nog... Dankjewel Saskia voor je mooie en uitgebreide feedback, dat waarderen we zeer. Fijn dat je zo tevreden bent en dat het boek in de smaak viel. Je tip begrijpen we niet helemaal, daarover nemen we nog contact met je op. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl