Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Heb alleen maar hele positieve ervaringen op alle fronten

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruiksvriendelijk, voor mijn gevoel zelfs als je niet zo handig bent met de computer

Heel mooi, prachtig etc.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, daar zijn we blij mee! De witte vlakken zijn na de zomer verleden tijd. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Anja Bergsma

Ik heb een heel fijn contact gehad.

Pluspunten Vriendenboeken

Als ik er even niet uit kwam stuurde ik een mail en had heel snel een antwoord.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het is een prachtig boek geworden!! De ontvangers waren er heel blij mee. Het was ook heel leuk om te lezen dat de genodigde heel leuk op de uitnodiging hebben gereageerd.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review, daar zijn we blij mee Anja. Fijn om te lezen dat het vriendenboek in de smaak viel. We hebben inderdaad een ondergrens voor de pixels ingesteld... Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review, daar zijn we blij mee Anja. Fijn om te lezen dat het vriendenboek in de smaak viel. We hebben inderdaad een ondergrens voor de pixels ingesteld omdat we graag willen dat foto's ook in het echte boek mooi zijn. Zeker bij formaat 30x30 is het niet mooi als een foto te weinig pixels heeft. Misschien kun je de volgende keer een foto maken van een oude foto? Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Laura

Wij maakten als kinderen en kleinkinderen een boek voor een gouden bruidspaar. Erg mooi geworden!

Pluspunten Vriendenboeken

Boek was eenvoudig te maken. Op de website staat precies wat wel en niet kan. Handig dat er meerdere uitnodigingen naar zelfde mailadres mogelijk is. Tijd van verwerking klopte precies. Mooi... Boek was eenvoudig te maken. Op de website staat precies wat wel en niet kan. Handig dat er meerdere uitnodigingen naar zelfde mailadres mogelijk is. Tijd van verwerking klopte precies. Mooi uitgevoerd boek, ziet er gewoon super uit. Leuk om te maken en helemaal leuk om te geven.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

(Groot)ouders waren erg blij met het boek. Vooral het persoonlijke maakt het tot een zeer waardevol cadeau. Ook familie en vrienden van het bruidspaar hebben met veel enthousiasme het boek bekeken.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review, daar zijn we blij mee Laura. Fijn om te lezen dat iedereen zo enthousiast is en dat het boek als cadeau in de smaak viel. We hopen een aantal van... Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review, daar zijn we blij mee Laura. Fijn om te lezen dat iedereen zo enthousiast is en dat het boek als cadeau in de smaak viel. We hopen een aantal van je tips na de zomer te hebben opgelost.. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Erg goed, gemakkelijk, mooi afgewerkt

Pluspunten Vriendenboeken

Dat iedereen op tegelijkertijd een bladzijde kan vullen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Degene die hem mee hadden gemaakt waren blij verrast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en je tip, daar zijn we blij mee. Hartelijk groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Hetty

Heel erg leuk om te doen. Duidelijk, niet moeilijk voor iemand die niet zo handig is met de computer.
Goede service, heel snel antwoord op vragen en snelle levering.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijk, goede service, snelle levering. Veel en leuke keuze voor kaft, jaaroverzicht, foto's etc.
Het is ook leuk om zelf vragen samen te stellen. Het uitnodigen van vrienden is heel makkelijk, evenals de herinneringsmail en vrienden toevoegen, verwijderen etc.

Ben heel positief over vriendenboeken.nl

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super leuke en emotionele reacties, zowel van de ontvanger als van de vrienden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Hetty voor je positieve en uitgebreide review. Heel fijn dat je daar de tijd voor hebt willen nemen. Nog een tip: je kunt, naast de optie vd herinneringsmail, ook alle deelnemers een mail... Dankjewel Hetty voor je positieve en uitgebreide review. Heel fijn dat je daar de tijd voor hebt willen nemen. Nog een tip: je kunt, naast de optie vd herinneringsmail, ook alle deelnemers een mail sturen vanuit je beheerdersaccount. Dus ook voor een bedankje :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Pluspunten Vriendenboeken

Snelle levering. Handig dat iedereen via een eigen link de pagina in kon vullen, maar ook dat de beheerder nog aanpassingen daarop kon doen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positief, iedereen vond het heel leuk/mooi

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review, altijd fijn om te lezen. Vervelend dat de aflevering niet goed is gegaan. We hebben dit inmiddels gerapporteerd richting de vervoerder. We sturen je daarover nog... Dankjewel voor je positieve review, altijd fijn om te lezen. Vervelend dat de aflevering niet goed is gegaan. We hebben dit inmiddels gerapporteerd richting de vervoerder. We sturen je daarover nog een persoonlijke mail. Hartelijk groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Marie

Wat een fijn systeem, alles is aan te passen en het is overzichtelijk, makkelijk te begrijpen functies !De email die moet worden rondgestuurd is al vooruit geschreven en wordt met één druk op de... Wat een fijn systeem, alles is aan te passen en het is overzichtelijk, makkelijk te begrijpen functies !De email die moet worden rondgestuurd is al vooruit geschreven en wordt met één druk op de knop naar alle deelnemers gestuurd evenals de herinneringsemail.
Ook heb ik heel veel gehad aan de geweldige service. Meerdere keren met Marjon gemaild en gebeld, snelle reacties gekregen gevolg een super resultaat!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Bij de ontvanger van het boek stonden de tranen in zijn ogen!
Het is ook echt een heel mooi gedrukt boek. Hoge kwaliteit van papier en omslag.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Marie voor het delen van je ervaringen, fijn zo'n mooie review. Zijn we heel blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Ik heb vriendenboeken.nl gevonden toen ik een orgineel cadeau zocht voor een vriendin die 50 werd.

Je ziet precies welke mensen al klaar zijn met hun vriendenpagina
De pagina van het geboortejaar kun je makkelijk toevoegen en is een meerwaarde voor het te geven boek
Het resultaat is...
Je ziet precies welke mensen al klaar zijn met hun vriendenpagina
Het resultaat is echt prachtig. Foto's [ook hele oude] zien er goed uit. Het is voor de ontvanger een prachtige herinnering aan iedereen die eraan mee heeft gewerkt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger was er ontzettend blij mee, maar ook de mensen die eraan hebben meegewerkt waren allemaal super tevreden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je mooie en uitgebreide review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen en heel fijn dat degene die het boek kreeg er zo blij mee was. We komen na de zomer met een volledig... Veel dank voor je mooie en uitgebreide review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen en heel fijn dat degene die het boek kreeg er zo blij mee was. We komen na de zomer met een volledig nieuw beheerdersgedeelte. Je opmerking over de foto's is dan verleden tijd. Wat de vragen betreft, het uitgangspunt is wel een vriendenboekje, maar we kijken nog even goed naar het aantal lettertekens. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Simone

Leuk boekje gemaakt, waarbij iemand erg werd verrast met zeer persoonlijke ingrediënten

Pluspunten Vriendenboeken

vrij eenvoudige manier om mensen uit te nodigen

super leuk en persoonlijk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en positieve review. Na de zomer kun je de achtergronden ook tijdens het maken van het vriendenboek blijven veranderen! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer,... Hartelijk dank voor je mooie en positieve review. Na de zomer kun je de achtergronden ook tijdens het maken van het vriendenboek blijven veranderen! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Harry P

Prima bevallen; Snel antwoord op je vragen en altijd behulpzaam als je er even niet uitkomt. Voor kleine aanpssingen zoals met foto's passen ze direct aan zonder kosten. We hebben alle foto's... Prima bevallen; Snel antwoord op je vragen en altijd behulpzaam als je er even niet uitkomt. Voor kleine aanpssingen zoals met foto's passen ze direct aan zonder kosten. We hebben alle foto's gewonload en op de beamer tijdens de feest avond geshowed Boek is van een mooie kwaliteit

Pluspunten Vriendenboeken

Uniek is dat Iedereen op elk gewenst moment zelf zijn pagina kan vullen en foto's toevoegen. Neemt veel werk uit handen van de organisator.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was enthousiast over het boek en het idee om het op deze persoonlijke wijze te doen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review, daar zijn we blij mee Harry. Fijn om te lezen dat iedereen zo enthousiast is. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review, daar zijn we blij mee Harry. Fijn om te lezen dat iedereen zo enthousiast is. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl