Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Ber

Geweldig boek geworden van een super kwaliteit.

Pluspunten Vriendenboeken

Ziet er strak uit, mooie kleuren.

Heel positiefgeen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat de reacties positief waren en dat je het vriendenboek mooi vindt. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Goed, dit is de tweede keer dat we dit doen

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk vrienden toe te voegen en de personen die nog niet gereageerd hadden zijn eenvoudig weer te mailen met 1 klik.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Leuk en makkelijk in te vullen en het uiteindelijke boek is veel mooier dan het webvoorbeeld. Vooral de rechter groot foto komt mooi over bij een 30x30 formaat

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat je het boek zo mooi vindt en dat we het zo snel hebben kunnen oplossen :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Leuk om samen te stellen

Pluspunten Vriendenboeken

Het is makkelijk gangbaar en als je er niet uit komt kan je snel contact leggen en helpen de team van vriendenboeken je.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Tot nu toe erg positief moet nog aan jarige geven.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Veel plezier met de overhandiging van het vriendenboek. We hopen dat het een succes is, maar dat zal vast wel :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer,... Dankjewel voor je mooie review! Veel plezier met de overhandiging van het vriendenboek. We hopen dat het een succes is, maar dat zal vast wel :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Liesbeth de Graaf

Voor mijn was eerste keer een vriendenboek hebt gemaakt. Erg goede ervaring, eenvoudig en snel in te vullen en te bestellen en goede service.

Pluspunten Vriendenboeken

Super makkelijk in te vullen en foto’s plaatsen. Vrienden die foto bij hebben gezet kon ik toch wat leuker maken. Positief ik had het boek besteld en vrienden kwamen later, maar gelukkig konden ze... Super makkelijk in te vullen en foto’s plaatsen. Vrienden die foto bij hebben gezet kon ik toch wat leuker maken. Positief ik had het boek besteld en vrienden kwamen later, maar gelukkig konden ze nog in het boek geplaatst worden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn man was super blij met het vriendenboek

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank Liesbeth voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat je man zo blij met jullie vriendenboek is. Hartelijke groet en graat tot een volgende keer, team... Hartelijk dank Liesbeth voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat je man zo blij met jullie vriendenboek is. Hartelijke groet en graat tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Karin Souren

Erg goede ervaring, eenvoudig en snel in te vullen en te bestellen, keurig op tijd geleverd.

gebruiksvriendelijk

erg leuke reacties

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank Karin voor het delen van je ervaringen. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat jullie vriendenboek goed is ontvangen. Jpg is nu al mogelijk, maar je bedoeld waarschijnlijk... Hartelijk dank Karin voor het delen van je ervaringen. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat jullie vriendenboek goed is ontvangen. Jpg is nu al mogelijk, maar je bedoeld waarschijnlijk pdf? Tip: een pdf kun je online heel gemakkelijk omzetten naar jpg. Zie tips op onze website. We wensen je een fijne dag en graag tot een volgende keer, hartelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Goede ervaring, persoonlijke aanpak. Op mijn vraag of ik ook een digitale versie van het vriendenboek kon ontvangen, kreeg ik snel een positieve reactie.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke instructies. Leuke voorbeeldvragen die je ook echt kan gebruiken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positieve reactie van de ontvanger en ook van collega's. Erg leuk dat er ook een digitale versie beschikbaar gesteld kon worden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor het delen van je ervaringen. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Je tip wordt binnen enkele maanden mogelijk. We wensen je een fijne dag en graag tot een volgende keer,... Hartelijk dank voor het delen van je ervaringen. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Je tip wordt binnen enkele maanden mogelijk. We wensen je een fijne dag en graag tot een volgende keer, hartelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Simone van der Burg

Als initiatiefnemer meer werk dan ik dacht. Sommige dingen zijn niet of moeilijk te veranderen. Wel leuk dat iedereen enthousiast was om mee te werken. Volgende keer neem ik meer tijd tot de... Als initiatiefnemer meer werk dan ik dacht. Sommige dingen zijn niet of moeilijk te veranderen. Wel leuk dat iedereen enthousiast was om mee te werken. Volgende keer neem ik meer tijd tot de afleverdatum.

Pluspunten Vriendenboeken

Erg mooie kwaliteit, invullen voor iedereen duidelijk, hoewel foto's beperkt te bewerken waren.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Erg leuk!!! Origineel, boekje voor altijd.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Simone, Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Goed nieuws, de achtergrond achteraf vervangen wordt over een aantal maanden mogelijk en ook naar het fotobewerkingsprogramma wordt... Dag Simone, Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Goed nieuws, de achtergrond achteraf vervangen wordt over een aantal maanden mogelijk en ook naar het fotobewerkingsprogramma wordt gekeken. Dat zal wel wat lastiger zijn omdat de software van fotoboeken wel heel wat anders is :). Nogmaals dank en graag tot een volgende keer, hartelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Erg mooi geworden en makkelijk te gebruiken

Makkelijk in het gebruik

Erg positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Een tip voor een volgend boek: de preview die je kunt bekijken als beheerder is een pdf. Doorsturen kan dus :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Dankjewel voor je mooie review. Een tip voor een volgend boek: de preview die je kunt bekijken als beheerder is een pdf. Doorsturen kan dus :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Sabine

Was voor mij de eerste keer dat ik een vriendenboek maakte met deze service. Prima ondersteuning, snelle beantwoording van vragen. Mooie kwaliteit van het drukwerk.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijk werkproces. Veel keuze uit achtergronden voor het boek.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het werd zeer gewaardeerd en mooi gevonden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank Sabine voor je mooie en uitgebreide feedback. Fijn om te lezen dat je zo positief bent en dat jullie boek in de smaak viel. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, team... Hartelijk dank Sabine voor je mooie en uitgebreide feedback. Fijn om te lezen dat je zo positief bent en dat jullie boek in de smaak viel. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Erna Grol-Vink

Enorm klantgerichte benadering
stukjes die te laat werden ingeleverd konden toch nog worden toegevoegd

Pluspunten Vriendenboeken

de snelle manier, om on-line met mensen een boekje samen te stellen
de snelle manier om mensen een herinneringsmail toe te sturen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

de mensen waren heel enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review Erna, we zijn er blij mee. Met je eerste tip zijn we bezig. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl