Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Nicole

Dit was de tweede keer dat we een 'Vriendenboek' hebben laten maken, en het is mooi om te zien dat er steeds meer mogelijkheden en opties komen. We hebben een mooi verjaardagsboek gemaakt zonder al... Dit was de tweede keer dat we een 'Vriendenboek' hebben laten maken, en het is mooi om te zien dat er steeds meer mogelijkheden en opties komen. We hebben een mooi verjaardagsboek gemaakt zonder al te veel hobbels onderweg.

Pluspunten Vriendenboeken

- Vooral: de super klantenondersteuning. Als je een vraag hebt wordt het heel snel beantwoord. Ze denken ook echt met je mee
- Redelijk makkelijke interface
- Makkelijk te bestellen en...
- Redelijk makkelijke interface
- Makkelijk te bestellen en snelle levering
- Leuke jaaroverzichten!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

- De jarige was er erg blij mee!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Wow Nicole, dank je voor de uitgebreide feedback. Wat fijn dat je daar de tijd voor hebt willen nemen. Goede tips ook. Heel veel van jouw tips worden de komende maanden mogelijk. Bijvoorbeeld je... Wow Nicole, dank je voor de uitgebreide feedback. Wat fijn dat je daar de tijd voor hebt willen nemen. Goede tips ook. Heel veel van jouw tips worden de komende maanden mogelijk. Bijvoorbeeld je opmerking over de foto's en het veranderen van de achtergrond. En misschien een tip voor de volgende keer: als je de tekst aanpast van een vriendenpagina en de foto's zijn helemaal goed, dan sla je deze stap lekker over :). Nogmaals heel veel dank, we waarderen het zeer. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Erna

Via Google kwam ik terecht op www.vriendenborken.nl

Pluspunten Vriendenboeken

Het is heel simpel om het boekje samen te stellen

Enorm blij en enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hallo Erna, Heel erg bedankt voor je mooie review. Goed om te lezen dat de reacties zo positief waren. Jammer dat je dat dat over het hoofd hebt gezien, maar de vragen kun je altijd blijven... Hallo Erna, Heel erg bedankt voor je mooie review. Goed om te lezen dat de reacties zo positief waren. Jammer dat je dat dat over het hoofd hebt gezien, maar de vragen kun je altijd blijven aanpassen en je kunt zelfs alle deelnemers daarover informeren. De mogelijkheid om achteraf je design te veranderen wordt binnen een aantal maanden mogelijk. Fijne dag en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Goede service, meteen antwoord erg klantvriendelijk

Pluspunten Vriendenboeken

Je kunt met een heel aantal mensen aan hetzelfde boek werken , ieder vanaf zijn eigen pc , heel handig
De mailadressen van iedereen die mee doet blijven staan dus met 1 muisklik iedereen zo een herinnering gestuurd of een update

Erg enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Dat waarderen we zeer. Jaaroverzichten van voor 1950 vonden we wat lastiger, maar misschien heb je hier wat aan: als je naar het laatste stukje... Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Dat waarderen we zeer. Jaaroverzichten van voor 1950 vonden we wat lastiger, maar misschien heb je hier wat aan: als je naar het laatste stukje van deze blog scrolt zie je diverse tips waar je info kunt vinden over verschillende jaren. https://www.vriendenboeken.nl/blog/205-1954-het-laatste-staartje-van-de-babyboomers. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Heel gemakkelijk

duidelijkheid

super

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Daar zijn we blij mee. Je kunt teksten toevoegen bij de fotobladen maar inderdaad niet bij de sfeerbladen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Dankjewel voor je mooie beoordeling. Daar zijn we blij mee. Je kunt teksten toevoegen bij de fotobladen maar inderdaad niet bij de sfeerbladen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Kim Broeders

Heel goed. Mooie site met duidelijke instructies.

Pluspunten Vriendenboeken

De ingescande (oude) foto's komen super mooi uit.
De korte lijntjes met een medewerker van Vriendenboeken.nl was echt heel fijn.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief. Wij hadden een boek 30 x 30 besteld en dan heb je echt een groot en mooi boek in handen. De afwerking is ook mooi.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Kim voor je mooie en uitgebreide review en tips! Fijn om te lezen dat jullie boek zo mooi vinden. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Sanne

Zeer goede service bij het bestellen van het boek.

Pluspunten Vriendenboeken

Leuke manier om iemand in een bijzonder daglicht te plaatsen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Bijzonder boek, heel blij mee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Sanne voor je mooie beoordeling! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Super leuk om te maken en nog leuker om te geven.
Super leuk om te maken en nog leuker om te geven.
Als tip zou het misschien leuk zijn om per boek verschillende bladen te kunnen kiezen . Ook zou het leuk zijn om voor sommige pagina's andere vragen te stellen.

Zie hierboven

Erg leuk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en tips. Dat waarderen we zeer. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Super mooi boek gemaakt. Ik kreeg steeds een snelle reactie op hulpvragen via de email

Pluspunten Vriendenboeken

Website voor alle vrienden toegankelijk en ideaal om alles zelf ook nog te kunnen controleren/aanpassen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel erg enthousiast. Het boek werd door veel mensen bewonderd op het feest

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent dat jullie boek zo enthousiast werd ontvangen. Het merendeel van je tips wordt het komende half jaar overgenomen. Hartelijke... Dankjewel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent dat jullie boek zo enthousiast werd ontvangen. Het merendeel van je tips wordt het komende half jaar overgenomen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Goed! duidelijk en overzichtelijk en goede service

Pluspunten Vriendenboeken

gemakkelijk om mee te werken, voor iedereen toegankelijk

positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je review, daar zijn we blij mee. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Tom de Jonge

Super invulling van mijn idee om een leuk boek samen te stellen door alle vrienden van mijn vriendin,
Duidelijke uitleg en interface, en weinig werk voor een top resultaat!

Gemak voor de maker,
Layout bedenken, vragen bedenken, emailadressen invullen,
ff wachten, nog ff wachten,
editen en klaar!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Echt geweldig, zowel van de ontvanger als van alle mensen die hadden bijgedragen en ook die het vergeten waren.
Mooie druk, met de hoekjes!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je fantastische review Tom, we zijn er heel blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat het vriendenboek zo in de smaak viel! Heel graag tot een volgende keer.... Hartelijk dank voor je fantastische review Tom, we zijn er heel blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat het vriendenboek zo in de smaak viel! Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl