Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Makkeliujk te bewerken, gebruiksvriendelijk en voor mogelijkheden

Pluspunten Vriendenboeken

een mooie herrinering voor een goede prijs

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger was geroerd en onder de indruk. Veel mensen gaven aan ook een boek te willen maken

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je fantastische review, we zijn er heel blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat het vriendenboek een succes was! Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke... Hartelijk dank voor je fantastische review, we zijn er heel blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat het vriendenboek een succes was! Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Nicole

Prima! Site is erg duidelijk, werkt snel, contact met de medewerkers is zeer goed en snel, zowel telefonisch als per mail.
Ik had het boek binnen een week klaar. Ook was de levering keurig op...
Ik had het boek binnen een week klaar. Ook was de levering keurig op tijd zodat we het boek op de dag van de verjaardag konden geven.

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in gebruik, duidelijke uitleg, fijn dat er een voorbeeld boek kan worden gedownload zodat je al een voorbeeld hebt.
uploaden van foto's ging goed, als je weet dat je je moet houden...
uploaden van foto's ging goed, als je weet dat je je moet houden aan de maximum MB's.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Oma vond het boek geweldig!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je fantastische review Nicole, we zijn er heel blij mee. Fijn om te lezen dat je oma zo blij mee was met haar boek. Misschien voor een volgende keer. Je kunt namen bij de inhoud... Hartelijk dank voor je fantastische review Nicole, we zijn er heel blij mee. Fijn om te lezen dat je oma zo blij mee was met haar boek. Misschien voor een volgende keer. Je kunt namen bij de inhoud van het boek verwijderen, ze blijven alleen (mocht je per ongeluk de verkeerde deelnemer verwijderen) wel altijd bij het overzicht van alle deelnemers staan zodat ze eventueel weer kunnen worden toegevoegd. Nogmaals dank en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Esther Weel

Een mooi afscheidscadeau. Als er een collega weg gaat dan krijgen ze een vrienden boek cadeau. Een mooie herinnering van een fijne tijd met mooie woorden van collega's.

Pluspunten Vriendenboeken

Mooi resultaat en kwaliteit.
Makkelijk te maken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Collega's vinden het erg leuk. Nu er meerdere collega's met pensioen gaan wordt er eigenlijk op gerekend. Mooie herinnering en mooie woorden van collega's.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Esther voor je mooie review en tip. Leuk om te lezen dat collega's er een beetje op rekenen. Al zeggen we het zelf, het is ook wel een heel mooi afscheidscadeau :). Hartelijke groet en... Dankjewel Esther voor je mooie review en tip. Leuk om te lezen dat collega's er een beetje op rekenen. Al zeggen we het zelf, het is ook wel een heel mooi afscheidscadeau :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Tevreden klant!

Een heel mooi makkelijk te maken vriendenboek! Het perfecte kado voor veel gelegenheden!

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke uitleg, werkt snel, mooie templates! Bij vragen over het maken van het boek een snelle reactie van de makers.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Een heel mooi boek ter herinnering aan een bijzondere verjaardag

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Fijn om te lezen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Nathalie

Alles staat duidelijk op de site. Ook voor de mensen die het mogen invullen is het makkelijk te doen.

Pluspunten Vriendenboeken

Heel klantvriendelijk. Denken aan goede kwaliteit. Je krijgt een mail als er iets niet goed staat in het boek. Echt super!!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze vonden de kwaliteit erg mooi. Ze vonden het allemaal een erg mooi boek geworden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Nathalie voor je mooie beoordeling en tip. We zijn er erg blij mee. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Ubro

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over Vriendenboeken.nl. Mijn vragen worden altijd snel en duidelijk beantwoord. Daarnaast geeft men ook altijd passend advies indien nodig of gewenst. Wij... Over het algemeen ben ik zeer tevreden over Vriendenboeken.nl. Mijn vragen worden altijd snel en duidelijk beantwoord. Daarnaast geeft men ook altijd passend advies indien nodig of gewenst. Wij hebben hier al meerdere boeken besteld bij een afscheid van diverse collega. Het idee is erg origineel en de boeken zijn van goede kwaliteit.

- Vriendenboeken zijn erg leuk om te geven
- Voldoende opties voor qua lay-out
- Snelle en heldere communicatie
- Goede kwaliteit en prijsverhouding

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super enthousiast van collega's in het team, maar ook de collega die dan afscheid neemt. Leuke herinneringen blijven in het boek bewaard met wat foto's.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je fantastische review, we zijn er heel blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Heel graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Erg leuk om te maken.
Fijn dat je je vragen kon kiezen en aanpassen

Makkelijk om te delen,
Mooie layout
Vragen werden snel beantwoord

Iedereen was enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review, daar zijn we heel blij mee. Fijn dat iedereen enthousiast was. Een tip voor een volgende keer: de titel kun je aanpassen hoor (via de omslag waar je ook de foto... Dankjewel voor je mooie review, daar zijn we heel blij mee. Fijn dat iedereen enthousiast was. Een tip voor een volgende keer: de titel kun je aanpassen hoor (via de omslag waar je ook de foto plaatst). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Goede service en snelle levering! Het boekje was een groot succes! :-)

Pluspunten Vriendenboeken

Service en levering was perfect. Er werd meegedacht en snel gereageerd bij vragen. Top!

Erg leuke reacties!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat jullie boek een groot succes was. Achtergronden zijn natuurlijk altijd persoonlijk, maar er komen dit jaar absoluut nieuwe achtergronden bij. Fijne dag,... Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat jullie boek een groot succes was. Achtergronden zijn natuurlijk altijd persoonlijk, maar er komen dit jaar absoluut nieuwe achtergronden bij. Fijne dag, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Lisa

Ik heb een goede ervaring! Het boek is mooi geworden en ik vond het super handig om digitaal iedereen uit te kunnen nodigen om een eigen pagina te maken.

- Goede klantenservice bij vragen
- Mooie bewerking
- Mooie templates om uit te kiezen voor je boek
- Zeer gebruiksvriendelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Huilen van blijdschap (de ontvanger) :)

Beste Lisa,
Beste Lisa,
Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Daar zijn we heel blij mee. Goede tips. We gaan kijken of we deze kunnen invoeren bij update die we de komende maanden gaan doorvoeren. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer. Team Vriendenboeken.nl

Pien

Beste Marjon,
Beste Marjon,
Wat ben ik tevreden over jullie service. Snel antwoorden, zelfs in het weekend. Onthouden waar mijn vorige vraag over ging en daar nog even aan refereren, en na het uploaden van het definitieve boekje ook ongevraagd nog ren advies over de kleur van de omslag. Zó belangrijk die persoonlijke touch, en zo gemist bij veel andere bedrijven. Top!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Pien, Veel dank voor je mooie review. Fijn om te lezen! Nog een tip voor een volgende vriendenboek. Als je in de vragen klikt kun je ze aanpassen. Goed weekend en graag tot een volgende keer.... Beste Pien, Veel dank voor je mooie review. Fijn om te lezen! Nog een tip voor een volgende vriendenboek. Als je in de vragen klikt kun je ze aanpassen. Goed weekend en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl