Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Snelle levering en goed produkt.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je review en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken

Zeer, zeer, positief!!! Voor de eerste druk hadden jullie al zo goed geholpen. Vervolgens had de printer op 1 pagina afgelaten waardoor jullie direct aangaven: Dat mag niet, je krijgt een nieuwe!... Zeer, zeer, positief!!! Voor de eerste druk hadden jullie al zo goed geholpen. Vervolgens had de printer op 1 pagina afgelaten waardoor jullie direct aangaven: Dat mag niet, je krijgt een nieuwe! Mocht ik tevens nog gratis iemand toevoegen en de lege foto kaders (die we op de bruiloft handmatig ingeplakt hadden met foto's van die dag) vullen met de foto's van de dag van de bruiloft. Wat een service, dank je wel!!!!!
Zojuist heb ik het boek uitgepakt en het is echt prachtig geworden. Dit weekend krijgt het bruidspaar het boek. Ze zullen blij verrast zijn.

Al met al: Nogmaals ontzettend bedankt voor alles! Ik beveel deze website zekers aan. Succes met jullie mooie bedrijf.

Pluspunten Vriendenboeken

Iedereen kan er tegelijk aan werken en er is overzicht. Het programma is zeer eenvoudig te bedienen en de extra thema pagina's en foto's van Vriendenboek echt een aanwinst om het boek helemaal af te... Iedereen kan er tegelijk aan werken en er is overzicht. Het programma is zeer eenvoudig te bedienen en de extra thema pagina's en foto's van Vriendenboek echt een aanwinst om het boek helemaal af te maken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Enorm positief door zowel het bruidspaar als alle mensen die eraan gewerkt hebben. Ze stonden met z'n allen erom heen en waren zeer verrast en trots over het prachtige eindresultaat. Het bruidspaar... Enorm positief door zowel het bruidspaar als alle mensen die eraan gewerkt hebben. Ze stonden met z'n allen erom heen en waren zeer verrast en trots over het prachtige eindresultaat. Het bruidspaar had gelijk een aandenken van alle gasten op hun bruiloft!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review! Fijn om te lezen dat iedereen zo positief is over het vriendenboek. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Mrs D

Hele gebruiksvriendelijke website

Pluspunten Vriendenboeken

Handig dat je de deelnemers kunt mailen, een reminder kunt sturen etc.

gebeurt pas in februari

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en tips, we zijn er blij mee! We wensen je een mooie dag en graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Danielle v Helvoort

Super! Mooi boek geworden

Mooi boek
Makkelijk te maken
Echt mooi om kado te geven

We waren met 36 dames en we waren allemaal super tevreden

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Danielle, voor je mooie review. Fijn dat jullie alle 36 super tevreden waren, leuk om te lezen! We wensen je een mooie dag en graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten, team... Dankjewel Danielle, voor je mooie review. Fijn dat jullie alle 36 super tevreden waren, leuk om te lezen! We wensen je een mooie dag en graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

M. Dekker

Mijn ervaring met vriendenboeken.nl was goed. We waren er een paar emailadressen niet toegevoegd. Deze moest ik nogmaals toevoegen.

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in te vullen. mooie lay-out

positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste M. Dekker, Dankjewel voor je positieve reactie en delen van je ervaring. We sturen je nog even een persoonlijk bericht over de mailadressen omdat we deze niet helemaal begrijpen. We wensen je... Beste M. Dekker, Dankjewel voor je positieve reactie en delen van je ervaring. We sturen je nog even een persoonlijk bericht over de mailadressen omdat we deze niet helemaal begrijpen. We wensen je een fijne dag en graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

borg&Co

Leuke en handige site om een dergelijk boek te maken

- makkelijk te maken
- neemt veel organisatie uit handen door mailinglijst/herinnering sturen e.d.
- je kunt steeds controleren hoe het ervoor staat
- eindresultaat zag er prima uit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

het boek was een enorme reactie en werd erg positief ontvangen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Fijn dat het boek zo positief werd ontvangen. Met je tips gaan we zeker aan de slag. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team... Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Fijn dat het boek zo positief werd ontvangen. Met je tips gaan we zeker aan de slag. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Lisa

Geweldige service. Makkelijk in gebruik en de bestelling is snel in huis.

Gebruiksvriendelijke website, overzichtelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positief. Veel mensen kenden het ook nog niet

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Lisa, daar zijn we blij mee. Als je deelnemer aan het boek alle stappen doorloopt wordt de tekst opgeslagen. Automatisch opslaan gaat dit jaar worden toegevoegd.... Hartelijk dank voor je mooie review Lisa, daar zijn we blij mee. Als je deelnemer aan het boek alle stappen doorloopt wordt de tekst opgeslagen. Automatisch opslaan gaat dit jaar worden toegevoegd. Fijne dag een graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Een Venner

Een super ervaring!!
Alle deelnemers vonden het een geweldig concept en een origineel cadeau !!!

Pluspunten Vriendenboeken

Werkt heel vlot - levertijd twee dagen korter dan gehoopt!!
Perfecte kwaliteit van afdruk foto’s

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alle deelnemers vonden het een geweldig concept en een origineel cadeau !!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je enthousiaste feedback, daar zijn we heel blij mee. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Maaike

Voor onze collega zochten wij een leuk afscheidscadeau, via via kwamen we op jullie site terecht!

Pluspunten Vriendenboeken

Website is duidelijk en het maken van het boek is heel makkelijk!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze was heel erg verrast en blij met het boek!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijke dank voor je positieve feedback. Goed om te lezen dat jullie boek in de smaak viel. Fijne dag en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Esther

Mijn ervaring is fantastisch! Leuke site met veel mogelijkheden. Een prachtig cadeau. En uitmuntend geholpen met het toevoegen van een extra pagina.

Pluspunten Vriendenboeken

Goede hulp, eenvoudige site, mooi resultaat!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Fantastisch! Mensen vonden het een mooi boek en heel persoonlijk. Iedereen kan zichzelf erin kwijt en het eindresultaat mocht er zijn.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Esther voor je mooie review. Fijn om te lezen. Alvast een goed weekend gewenst en graag tot een volgende keer, vriendelijke groet, Vriendenboeken.nl