Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Wij hebben een boek laten maken voor het afscheid van een collega. Het was wat kort dag en het drukken van het boek duurde een dag langer dan verwacht, waardoor het bijna niet op tijd zou zijn. Wij hebben een boek laten maken voor het afscheid van een collega. Het was wat kort dag en het drukken van het boek duurde een dag langer dan verwacht, waardoor het bijna niet op tijd zou zijn.
De service die vervolgens is geleverd is werkelijk subliem te noemen. Een medewerker van het bedrijf moest toevallig in de buurt zijn en heeft t persoonlijk afgegeven.

Pluspunten Vriendenboeken

Het werkt goed dat iedereen op zijn moment de pagina kan invullen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het boek is goed ontvangen en ik vond t er goed uitzien.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie feedback en tips! Fijn dat het boek er toch precies op tijd kon zijn. Daar zijn wij ook blij mee :). We gaan volgend jaar een mogelijkheid toevoegen om een... Hartelijk dank voor je mooie feedback en tips! Fijn dat het boek er toch precies op tijd kon zijn. Daar zijn wij ook blij mee :). We gaan volgend jaar een mogelijkheid toevoegen om een mailinglijst toe te voegen. Fijne feestdagen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Marije

Prettig, fijn programma, goede service bij vragen en snelle levering!

Pluspunten Vriendenboeken

Mooi boekje, fijn programma, goede service bij vragen en snelle levering!

Allen positief!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Marije, Hartelijk dank voor je mooie feedback en tips! Fijne feestdagen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Prima ervaring, snelle reacties en snelle levering.
Eind resultaat is fantastisch geworden.

mooi papier.
duidelijke foto's
mooie grootte

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zeer positief een echt cadeau geworden

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en tip. Fijn dat je het ook een echt cadeau vond, dat vinden wij ook :). De optie om de achtergrond later te kunnen vervangen staat bij ons met stip op 1. Gaan we... Dankjewel voor je mooie review en tip. Fijn dat je het ook een echt cadeau vond, dat vinden wij ook :). De optie om de achtergrond later te kunnen vervangen staat bij ons met stip op 1. Gaan we volgend jaar zeker aanpassen. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

Sterkliniek Alphen aan den Rijn

Zeer goed.

Pluspunten Vriendenboeken

Erg leuk concept. Makkelijk in te vullen. Op een mobiele telefoon is het wat lastiger.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Blij verrast in ontvangst genomen door onze collega. Ook oud collega's uitgenodigd om te schrijven, wat door (bijna) iedereen is gedaan.

Sterkliniek Alphen aan den Rijn

Zeer goed.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Sterkliniek Alphen, Hartelijk dank voor jullie mooie feedback en tips! Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Wat een mooi boek om te maken en heel gemakkelijk

Pluspunten Vriendenboeken

leuk om te doen en iedereen was enthousiast die er aan meegedaan heeft

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

we hebben het nog niet cadeau gegeven

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste klant riendenboeken, hartelijk dank voor je mooie review. Daar zijn we blij mee. We hopen dat jullie vriendenboek een groot succes is....maar....dat zal vast wel :). Vriendelijke groeten team... Beste klant riendenboeken, hartelijk dank voor je mooie review. Daar zijn we blij mee. We hopen dat jullie vriendenboek een groot succes is....maar....dat zal vast wel :). Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Joska

Handige website, goede service

Pluspunten Vriendenboeken

Na versturen boek, werd ik de volgende dag meteen geattendeerd dat er iets miste. Fijn dat jullie meedenken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was er erg enthousiast over

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Joska voor je mooie review! Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Wilma Schaapman

In één woord? SUPER!

Behulpzaam, snel reageren op vragen, attent, meedenken en zo kan ik nog wel even doorgaan!

Pluspunten Vriendenboeken

Een website waarvoor je niet al te veel kennis van internet etc. hoef te hebben om er toch mee aan de slag te gaan.
Veel mogelijkheden, makkelijk in de gaten te houden of iedereen heeft...
Veel mogelijkheden, makkelijk in de gaten te houden of iedereen heeft gereageerd en op de achtergrond ook nog foto's kunnen toevoegen als mensen ze zelf niet hadden. Hierdoor is het een mooi en compleet boek geworden.

Het boek is goed verzorgd; stevig papier, stevig ingebonden; gewoon goed en degelijk.

Unaniem enthousiast.

Unaniem enthousiast.

We hebben een boek gemaakt ter ere van de 50e verjaardag van mijn man en alle genodigden gevraagd iets in het boek te zetten. Ze zien dan alleen hun eigen bijdrage en waren dan ook erg nieuwsgierig naar het resultaat. Tijdens het feest is het boek dan ook door (bijna?) iedereen bekeken en iedereen was erg enthousiast. Leuk idee, ziet er mooi uit etc.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Wilma voor je prachtige review. We zijn er heel blij mee! Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

In het begin echt wel even wennen aan het system, maar al doende leert men.
Na wat oefening vond ik het heel fijn om er aan te werken!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Goed weekend en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Susanne

Top!

Pluspunten Vriendenboeken

Super leuk om te maken. Iedereen was enthousiast. Het werkte allemaal prima. Mooi eindresultaat. Ontvanger was er ontzettend blij mee!

Iedereen vond het geweldig

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Susanne, Dankjewel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat de reacties zo positief waren! Goed weekend en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl