Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Leuk om aan jarige vriend te geven. Makkelijk om andere familie, vrienden en collega’s een bijdrage te laten leveren

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk om met veel mensen leuk gedenkboek te kunnen maken

Heel positief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat de reacties zo positief waren! Fijne Sinterklaasavond en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Top, snel, hoge kwaliteit, veel opties, goede service, snelle reactie, ...

Pluspunten Vriendenboeken

Top, snel, hoge kwaliteit, veel opties, goede service, snelle reactie, ...

Super geslaagd!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat het een geslaagd cadeau was! De volgorde kun je overigens wel zelf bepalen hoor. Als je met je linker muisknop op de naambalkjes gaat staan sleep je ze zo... Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat het een geslaagd cadeau was! De volgorde kun je overigens wel zelf bepalen hoor. Als je met je linker muisknop op de naambalkjes gaat staan sleep je ze zo naar boven of beneden. Misschien voor een volgend boek :). Dank voor de Facebook tip! Fijne Sinterklaasavond en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Zeer vlot

duidelijk, makkelijke lay-out

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

goed, maar ik heb een boekje gemaakt voor m'n moeder, 70-jarigen hadden wat last

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Linda

Mooi boek gemaakt met collega's voor het afscheid van een collega. Erg mooi geworden! Je zou er zelf ontslag voor nemen om zo'n leuk boek te krijgen ;-)

Pluspunten Vriendenboeken

Super snelle reactie op vragen, er werd direct geholpen toen ik aan het stoeien was met een fotopagina. Leuk email contact.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was enthousiast over hoe makkelijk was om hun eigen pagina in te vullen en hoe mooi het boek geworden is.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Linda! Heel leuk om te lezen. We hebben meer thema's dan afscheid, voor een verjaardag is het ook een heel mooi cadeau :). Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten team... Dankjewel Linda! Heel leuk om te lezen. We hebben meer thema's dan afscheid, voor een verjaardag is het ook een heel mooi cadeau :). Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Chantal Hoes

Goede ervaring

Pluspunten Vriendenboeken

Het is makkelijk en alles staat duidelijk omschreven. Wanneer je een vraag hebt wordt deze snel en goed beantwoord.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super leuk... Het is een heel leuk boek geworden en mijn ouders waren ontroerd en dankbaar!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review Chantal, daar zijn we blij mee! Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Werkt eenvoudig

Pluspunten Vriendenboeken

makkelijk communiceren met andere deelnemers aan het boekje, goede service en snelle reactie bij vragen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mooi boek, goede kwaliteit, heel bijzonder

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review. We zijn er blij mee! Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Heel goed geholpen!

Duidelijke website.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was heel enthousiast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, daar zij we blij mee! Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Petra Jorna

Zeer gebruiksvriendelijk en de service is werkelijk perfect. Heel persoonlijk. Denken mee en snelle verwerking. Echt top.

Gebruiksvriendelijk

Echt fantastisch!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Petra voor je mooie review, daar zijn we heel blij mee. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Gemeente Meppel

Heel positief!!!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk voor een ieder. En kom je niet uit dan kun je altijd mailen en krijg vaak ook heel snel antwoord.
Service is klasse!!!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reacties waren heel positief. Men vond het vriendenboek echt een waardevolle cadeau... En degene die het heeft ontvangen vond het ook mooi en waardevol.

Stephanie

Dit is de 2e keer dat ik een boek maak (voor afscheid van collega en voor een verjaardag van vriend) en wederom ben ik zeer tevreden. Het is een mooi boek geworden!

Pluspunten Vriendenboeken

De beheerderspagina is erg overzichtelijk en het is gemakkelijk en intuïtief om het boek vorm te geven, mensen uit te nodigen en achter de schermen mee te kijken.
Na bestelling wordt er door...
Na bestelling wordt er door het team van vriendenboeken.nl nog kritisch naar de kwaliteit van je bestelde boek gekeken, voordat het afgedrukt wordt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De collega's waren allemaal zeer te spreken over het boek en blij verrast over de kwaliteit.
Het boek voor een vriend is nog niet gegeven.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Stephanie voor je mooie uitgebreide review en tips. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer. Team... Dankjewel Stephanie voor je mooie uitgebreide review en tips. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer. Team Vriendenboeken.nl