Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Goed, en het resultaat is erg mooi geworden...het belangrijkste....mijn vriendin was erg blij!

Eenvoudig en duidelijk...

Ze was erg blij!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review en tips. Daar zijn we blij mee. Fijne dag en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Christel Steinhaus

Ik zocht een Vriendenboek om voor mijn schoonmoeder, die 70 jaar werd, te maken. Via Google kwam ik op Vriendenboeken.nl terecht.

Pluspunten Vriendenboeken

- Een super overzichtelijke site, incl instructie video.
- Mooie en duidelijke voorbeelden.
- Navigeert makkelijk door alle velden.
- Duidelijk resultaat te zien in voorbeeld.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn schoonmoeder was diep ontroerd en mijn partner vond het een super mooi boek!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review en tips Christel. Fijne dag en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Sandra

Een ideale manier om een leuk afscheidscadeau te maken, zeker als er meerdere personen mee doen.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke uitleg. Het is ook heel fijn om op elk gewenst moment een voorbeeld in te zien van het boek dat je aan het maken bent.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alleen maar positieve reacties. Zelf vond ik het boekje veel mooier dan ik verwacht had.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank Sandra voor je mooie review. Fijn om te lezen dat de reacties allemaal positief waren. We geven onze klanten wel een seintje als iemand nadat de bestelling is geplaatst nog een... Hartelijk dank Sandra voor je mooie review. Fijn om te lezen dat de reacties allemaal positief waren. We geven onze klanten wel een seintje als iemand nadat de bestelling is geplaatst nog een vriendenpagina heeft ingevuld of als de letterkleur op de omslag niet goed uitkomt. Inhoudelijk qua tekst controleren doen we niet. Mocht je in de toekomst echter ergens een extra controle op willen, laat het ons dan vooral weten., we helpen onze klanten graag. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Goed! Ik en mijn vrienden hebben een boek gemaakt voor een vriendin die jarig was en het is heel erg mooi geworden. Het boek is eenvoudig te maken en iedereen kan ook gemakkelijk de vriendenpagina... Goed! Ik en mijn vrienden hebben een boek gemaakt voor een vriendin die jarig was en het is heel erg mooi geworden. Het boek is eenvoudig te maken en iedereen kan ook gemakkelijk de vriendenpagina invullen vanachter zijn eigen computer.

Pluspunten Vriendenboeken

Het boek heeft een hoge kwaliteit, beter dan verwachting. Ook is het handig dat je een preview van het boek kan bekijken voordat het je gaat bestellen. Op deze manier kun je nog even checken of... Het boek heeft een hoge kwaliteit, beter dan verwachting. Ook is het handig dat je een preview van het boek kan bekijken voordat het je gaat bestellen. Op deze manier kun je nog even checken of alles helemaal goed is. Plus het boek is ook niet duur, zeker als je het bedrag deelt. Wij betaalden nog geen 2 euro per persoon.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De jarige vond het boek super leuk en ook alle gasten vonden het geweldig! Aan het einde van de avond had iedereen het boek doorgelezen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Daar zijn we erg blij mee. Fijn om te lezen dat het boek zo goed is ontvangen! Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team... Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Daar zijn we erg blij mee. Fijn om te lezen dat het boek zo goed is ontvangen! Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Josien

Het boek is van mooie kwaliteit. Mijn opa kreeg het voor zijn 90e verjaardag met alle familie erin. Hij is er ontzettend blij mee. Jammer dat een gekozen thema voor het hele boek is en ook de... Het boek is van mooie kwaliteit. Mijn opa kreeg het voor zijn 90e verjaardag met alle familie erin. Hij is er ontzettend blij mee. Jammer dat een gekozen thema voor het hele boek is en ook de voorkant, die had ik graag anders gewild. Het zou ook prettig zijn als je meer vrije tekst zou kunnen plaatsen bij het voorwoord en op fotopagina's. Nu moet je word naar pdf naar jpeg bestanden omzetten. Goede klantenservice. Marjon reageerde snel en adequaat, dacht mee als ik ergens tegenaanliep.

Mooie kwaliteit

Heel positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review Josien, dat waarderen we zeer. De suggesties nemen we zeker mee. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Mooi boek en goede service!

Pluspunten Vriendenboeken

Super snelle service. Denken ook goed mee!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze vonden het erg leuk om te krijgen!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

A. Verheijden

Op zich leuk om te geven maar erg minimalistisch.
Weinig ruimte om zelf creatief in te delen voor wat betreft foto's of achtergronden. Het is gelijk voor hele boek.
Weinig creatieve...
Op zich leuk om te geven maar erg minimalistisch.
Weinig creatieve emojis of andere picarts om toe te voegen en het wat dynamischer te maken.

Mooie herinnering

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Wordt eind oktober pas gegeven

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste A. Verheijden, Dankjewel voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit van het vriendenboek en onze service. We gaan de komende tijd een aantal aanpassingen doen en nemen je... Beste A. Verheijden, Dankjewel voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit van het vriendenboek en onze service. We gaan de komende tijd een aantal aanpassingen doen en nemen je tips zeker mee. Ons uitgangspunt is echter wel een vriendenboek en geen fotoboek, dat pretenderen we ook niet. Als je onze voorbeeldboeken bekijkt kun je goed zien wat je kunt verwachten. Veel plezier met het geven van het vriendenboek eind oktober. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

anja

Het is me tweede boek die ik heb gemaakt,dus alles was goed.
als ik ooit nog een boek moet maken doe ik dat via vriendenboek.

Pluspunten Vriendenboeken

dat ze voor me klaar stonden toen ik het even niet meer kon
ik kon het op me gemak klaar maken met het versturen naar vrienden om het boek in te vullen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

het bruidspaar heb het boek nog niet gehad.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Anja voor je mooie review, daar zijn we heel blij mee. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Miranda

Goede service en mooi afgewerkt boek

Makkelijk programma

Heel goed! Zeer positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Miranda voor je mooie review. Wat je tip betreft heb je helemaal gelijk. We gaan dit komend half jaar aanpassen. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Sara Graansma

Goed, prettig

Pluspunten Vriendenboeken

Je kunt de voortgang van de deelnemers zien (wie heeft het ingeleverd en wie nog niet)
Hele fijne service van Marjon: er wordt met je meegedacht en moeite voor je gedaan

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze vonden het heel erg leuk en zelfs ontroerend. Ook die foto's van zichzelf, heel groot, op de voorpagina.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je mooie review Sara, daar zijn we heel blij mee. We hopen je in de toekomst weer te mogen begroeten op onze website. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl