Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Petra

Erg klantvriendelijk en snelle reacties bij vragen per mail. Er wordt ook goed mee gedacht.

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk een boek te starten en mensen uit te nodigen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ontzettend leuk ontvangen, mooi persoonlijk cadeau. Iedereen wilde direct het boek bekijken

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Petra voor je mooie en uitgebreide feedback, dat waarderen we zeer. Je tips nemen ter harte hoor. We gaan de komende tijd aanpassingen doen en kijken zeker wat we mee kunnen nemen.... Dankjewel Petra voor je mooie en uitgebreide feedback, dat waarderen we zeer. Je tips nemen ter harte hoor. We gaan de komende tijd aanpassingen doen en kijken zeker wat we mee kunnen nemen. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Marije Boone

Goede service, snel in contact met de klantenservice, onwijs leuk idee en goede prijs!

Pluspunten Vriendenboeken

Onwijs leuk idee en veel mogelijkheden om het vriendenboek aan te passen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het erg leuk en nog leuker om zo een boek te lezen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank Marije voor je mooie review, we zijn er erg blij mee. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

M v.d. Berg

In het begin waren er wat problemen maar via email werd dit snel opgelost
Ook met de levering waren er wat problemen maar deze werden ook snel opgelost. super service!

Pluspunten Vriendenboeken

Super mooi boek geworden! Heel makkelijk dat alles via internet en enail gaat zodat er meerdere personen tegelijk hun pagina kunnen vullen. De foto's is ook goed te doen . Bij sommigen ging het niet... Super mooi boek geworden! Heel makkelijk dat alles via internet en enail gaat zodat er meerdere personen tegelijk hun pagina kunnen vullen. De foto's is ook goed te doen . Bij sommigen ging het niet en hebben een foto aangeleverd per email zodat de samensteller de foto's zelf kon uplpaden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Reacties waren vooral oh, wow, top en ach wat mooi zo gaaf! Iedereen die deelgenomen had wilde gelijk zijn eigen pagina bekijken!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat jullie vriendenboek een succes was. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team... Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat jullie vriendenboek een succes was. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Het is een heel mooi boek geworden. Het kostte wel wat moeite om de foto’s te uploaden als je dit via een tablet doet. Via de laptop ging dit beter.

Eenvoudig in het gebruik

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvangers waren er superblij mee!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je feedback en tip, dat waarderen we zeer. Fijn om te lezen dat het boek zo goed ontvangen werd. Met je tip gaan we binnenkort aan de slag. Vriendelijke groeten en graag tot een... Hartelijk dank voor je feedback en tip, dat waarderen we zeer. Fijn om te lezen dat het boek zo goed ontvangen werd. Met je tip gaan we binnenkort aan de slag. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Alleen maar positief: Boek is eenvoudig te maken en het eindresultaat is prachtig. Klantenservice top, snelle nuttige antwoorden, meedenkend en behulpzaam. Dit maak je niet vaak mee. Bedankt!

Pluspunten Vriendenboeken

Website is eenvoudig in gebruik. Het toevoegen van extra fotobladen; krantenknipsels van een bepaald jaar; optie tot extra foto's van een bepaald thema maken het boek helemaal af.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het bruidspaar was helemaal verbaasd en zeer blij verrast met dit mooie cadeau van alle gasten en heeft dit tijdens en na de bruiloft al heel vaak bekeken.
De medemakers waren erg nieuwsgierig...
De medemakers waren erg nieuwsgierig hoe het geworden waren en waren allemaal positief verrast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je uitgebreide en mooie review. Dat waarderen we zeer. We zijn er erg blij mee. Fijne dag en graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Makkelijke gebruikshandleiding en mooi resultaat

Pluspunten Vriendenboeken

fijn dat je als beheerder alles kan inzien en bijwerken, zaken toevoegen.

heel enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Bedankt voor je mooie review en tips! We zien je graag weer terug bij een volgende vriendenboek. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Makkelijk programma en snel thuisgestuurd.

Pluspunten Vriendenboeken

Zeer februikersvriendelijk. Snel geleverd.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ontzettend leuke reacties. Omdat je samen het boekje vult wordt het een leuk geheel.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Bedankt voor je mooie review en tips! Goed om te lezen dat de reacties zo leuk waren, dat horen we graag! Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Familie Swinkels

Makkelijk, goed te coördineren met een hele groep.
De meesten vonden het uploaden en bijsnijden van de foto's moeilijk. Het was wel een oudere groep gebruikers
En jammer dat je...
Makkelijk, goed te coördineren met een hele groep.
En jammer dat je lettertype niet kan aanpassen of met kleurtjes kan werken.

Pluspunten Vriendenboeken

Mooie degelijke kwaliteit van druk, vlot, makkelijk, goede prijs kwaliteit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ontroerd, een mooi familienaslagwerk geworden om uren in te kijken

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste familie Swinkels, Dank jullie wel voor jullie mooie review en tips! Heel fijn om te lezen hoe er gereageerd werd op jullie vriendenboek. Met jullie tips gaan we zeker aan de slag. Graag tot... Beste familie Swinkels, Dank jullie wel voor jullie mooie review en tips! Heel fijn om te lezen hoe er gereageerd werd op jullie vriendenboek. Met jullie tips gaan we zeker aan de slag. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

H.E.

Leuk, eenvoudig concept met origineel en mooi resultaat!

Pluspunten Vriendenboeken

Eenvoudig. Goede, snelle reactie bij vragen. Heel persoonlijk.

Erg positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste H.E., Hartelijk dank voor je mooie review en tips! Met jullie suggesties gaan we zeker aan de slag. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Een makkelijke manier om met veel mensen een boekje samen te stellen. In een redelijk korte doorlooptijd heb je een enig boekje! En zo leuk om te zien hoe verschillend mensen de gegeven vragen... Een makkelijke manier om met veel mensen een boekje samen te stellen. In een redelijk korte doorlooptijd heb je een enig boekje! En zo leuk om te zien hoe verschillend mensen de gegeven vragen beantwoorden, het eindresultaat is daardoor zo verrassend .
Heel prettig dat je snel op je vragen een antwoord krijgt, dat er met je mee gedacht wordt en dat er vanuit Vriendenboek een laatste check op het aangeleverde boekje gedaan wordt.

Pluspunten Vriendenboeken

Website geeft een goed overzicht van de mogelijkheden. Duidelijk is ook wat het boekje kan gaan kosten, prettig om dit - voordat je de actie van het vriendenboek gaat starten - kunt overzien. Website geeft een goed overzicht van de mogelijkheden. Duidelijk is ook wat het boekje kan gaan kosten, prettig om dit - voordat je de actie van het vriendenboek gaat starten - kunt overzien.

Het werken aan het vriendenboek wijst zich inderdaad vanzelf.

Makkelijk is het om alle vrienden uit te nodigen en op een gegeven moment een herinnering te sturen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het is hartverwarmend om te zien hoe blij iemand is met het cadeau "vriendenboek". Mijn 100-jarige vader zit nu elke dag een stukje te lezen in zijn vriendenboek.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Daar zijn we blij mee. We gaan de komende tijd e.e.a. aanpassen, je tips nemen we zeker mee. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl