Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Lucia

Top! Heel gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. Als er toch nog onduidelijkheden waren, werd dit heel snel via de mail of telefonisch gecommuniceerd.

Alles

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger vond het een prachtig geschenk. De deelnemers vonden het boek ook heel mooi geworden. Iedereen was dolenthousiast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Lucia voor je mooie review. Fijn om te lezen. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Goede service en snelle reactie op vragen, top! Gemakkelijk om product te maken.

Pluspunten Vriendenboeken

Eenvoudig om dit met een groep te maken

Heel positief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor het delen van je ervaringen! Fijn dat het boek goed is ontvangen. Graag begroeten we je ook in de toekomst weer op onze website. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Zeer prettig, alles digitaal, gemakkelijk deelnemers te mailen. Top!

Pluspunten Vriendenboeken

Mogelijkheid om alle deelnemers te mailen, of alleen de nog niet invullende deelnemers te mailen.

Positief, makkelijk, handig

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Daar zijn we blij mee. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Vlot proces, intuïtief

Pluspunten Vriendenboeken

Mooie print, eenvoudig te gebruiken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zowel deelnemers als ontvanger waren zeer enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Dank ook voor de tip. Misschien handig voor een volgend vriendenboek: je kunt als beheerder van het boek wel je eigen preview van het boek downloaden, opslaan en... Dankjewel voor je mooie review. Dank ook voor de tip. Misschien handig voor een volgend vriendenboek: je kunt als beheerder van het boek wel je eigen preview van het boek downloaden, opslaan en dat naar iedereen doorsturen. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

Prima service.

Pluspunten Vriendenboeken

Format is duidelijk, goede uitleg.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mooi resultaat, sommigen hadden moeite met de vraagstelling in de ik-vorm, hadden liever een keuze in ik of wij vorm.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, daar zijn we heel blij mee. Een tip voor een volgend vriendenboek. De vragen kun je aanpassen, dus de ik-vorm kun je veranderen in wij. Gewoon even klikken in de... Hartelijk dank voor je mooie review, daar zijn we heel blij mee. Een tip voor een volgend vriendenboek. De vragen kun je aanpassen, dus de ik-vorm kun je veranderen in wij. Gewoon even klikken in de vragen en de tekst aanpassen. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

We hebben een vriendenboek gemaakt voor een 50 jaar huwelijk. De site is erg makkelijk in het maken van dit boek, in het uitnodigen van vrienden en kennissen enzovoorts.

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijke interface, en daarnaast hadden we een aantal vragen, we zijn daarbij ontzetten goed en positief geholpen door medewerker van vriendenboek.nl.

Fantastisch mooi geworden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor het delen van je positieve ervaringen en je tip. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Marielle

Goed toegankelijke website, makkelijk in gebruik. Hele goede klantenservice. Reageren heel snel en denken echt met je mee. Het boek is prachtig geworden.

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in gebruik. Veel voorbeeld boeken en voorbeeld vragen. Uitnodigen en rappelleren werkt simpel. De aardige medewerkers.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger was er enorm blij mee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Marielle voor je mooie review. We zijn er heel blij mee. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer. Team Vriendenboeken.nl

sylvia Vader

Dit is de 3e x dat ik een Vriendenboekje heb gemaakt maar vindt de software niet altijd even makkelijk, ik kreeg veel commentaar dat het niet makkelijk was om dit in te vullen omdat (volgens... Dit is de 3e x dat ik een Vriendenboekje heb gemaakt maar vindt de software niet altijd even makkelijk, ik kreeg veel commentaar dat het niet makkelijk was om dit in te vullen omdat (volgens familie) de namen en de foto's 3 x door elkaar gingen bij het opslaan en dat zij zoiets hadden van nog 1 keer en dan kappen wij er mee.

Pluspunten Vriendenboeken

Het resultaat ziet er fantastisch uit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Geweldig, iedereen vond het leuk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor je uitgebreide feedback. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit en dat het vriendenboek enthousiast is ontvangen. Naar aanleiding van je opmerking over de... Beste Sylvia, Hartelijk dank voor je uitgebreide feedback. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit en dat het vriendenboek enthousiast is ontvangen. Naar aanleiding van je opmerking over de foto's hebben we naar je boek gekeken, want dat is nl. niet zoals het hoort en ook niet iets dat wij herkennen. In jouw geval weten we denken we wel wat er is gebeurd. Er zijn 8 tot 9 uitnodigingen naar hetzelfde mailadres gestuurd. Dat kan, geen probleem. Maar het is dan wel belangrijk om de pagina's één voor één in te vullen en te sluiten. Staan er meerdere pagina's tegelijkertijd open op dezelfde computer dan herkent een browser dat soms niet als verschillende pagina's en dan kan er iets fout gaan. Het gaat eigenlijk meestal goed, maar bij jouw familie was dat helaas niet het geval. We zullen je ook nog een persoonlijk mail sturen. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

De Haagse Hogeschool

Nu voor de tweede keer een boek besteld, de feedback en snelheid is top!

Pluspunten Vriendenboeken

Goede adviezen en meedenken!

Erg positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor het delen van je ervaringen. Fijn om te lezen dat je zo positief bent. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Super leuk om te doen, best makkelijk te bewerken

Duidelijkheid en goede uitleg

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ik moet het nog cadeau geven, maaik weet zeker dat ze het leuk vinden

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve reactie! Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl